Háhh :D Ami nekem van pl, Nolan N104 az hibátlan! De amit linkeltem neked, n91 felepénzért annyival nem rosszabb de alapvetően két féle felnyitható van: az olcsó, egyszerű lineárisan felnyíló. Ezeknél lóg ki olyan nagyon az állrész felfelé. Kényelmetlenebb mert jobban fogja a szelet. A jobbik pedig olyan mint az N104-em, amiknél excenteresen nyílik fel, felső állásban rásimulva a homlokrészre. Ez klassz dolog!
Ok, csak hát én olyan vagyok, hogy az van megnézve, amit én megnézek... és a fék nem vicc kategória A betétek elég vékonyak, de 10-15 ekm szemre még van bennük - Persze Pesten gyorsabban fogy a fék, de így is ez már csak jövőre lesz aktuális, majd tavasszal szétkapom.
Az enyém így zajlott:
Kimentem 11 körül.
- gyere vissza délre, mert már 2en vannak itt sorban előtted (müszi is van ugyanazon a soron)
Délre vissza, 20 perc után be is kerültem
Párbeszéd 2 szerelő közt:
- te, ennek hol a motorszáma? Le tudom fényképezni?
- alulról láccik csak, de ahhoz le kell venni az alsó motorburkolatot, az nagy xopás!
- áááá, akkor hagyjuk, biztos jó az
Azért rendesen körbefotózták kívül-belül, meg rétegvastagság mérővel körbe mérték. (itt mondom Sanyinak, hogy bal hátul 300u, többi helyen 120u körüli, vázon 80u, szóval látni, hol lett újra fújva )
Aztán már írták is a papírt a 20asról
Kifelé menet azért ráálltam a fékpadra, hogy csekkoljam, milyen, de megfelelne müszin, azt mondták.
Amikor a Goldwinget vettem ide is kijött a csávó, a saját garázsomból azért nem küldött ki de elkaparászott vagy negyed órát mire dokumentálni kezdett.
De ez itt a röhej kategória volt, nem vizsgálat.
Anno nekem 2008-ban mobil vizsga volt. Kijöttek a melóhelyemre egy kis furgonnal internet kapcsolat kellett nekik (nehezen tudtak csatlakozni) meg egy hosszabbítót kértek. előttem csináltak mindent, a végén kinyomtattak mindent és elhúztak.
Most már értem hogy miért volt szupertitkos zárt ajtós a technológia amióta csak van eredetvizsgálat. (eddig mindig kiküldtek)
Ha ezt látták volna az emberek lehet páran ordibálni kezdtek volna.
Eredetvizsgálat (FZR) ma, odamegyek fél 3-ra, nő:
-adásvételi van?
-Nem, még nincs.
-Az kell mert nincs itt az eladó.
-Van meghatalmazásom.
-Az nem jó. Szóljon oda az eladónak hogy jöjjön be, fél 4-ig még belefér.
-Aha, majd teleportál Pécsről
-Csak úgy megy, vagy adásvételi
-jó, mindjárt elugrok hozzá, fél 4-re itt vagyok
Visszamegyek 20 perc múlva a hivatalos adásvételivel, nőci:
-azt mondta hogy pécsi az eladó, hogy járta meg Pécset ilyen gyorsan?
-az eladó buszsofőr és épp egy Pécs-Nagyvenyimi járaton van, micsoda szerencse, nem? (nem pofázik eredetvizsgál )
-tolja be a motort a műhelybe, lefényképezem
Betolom, ajtók nyitva, állok a motor mellett, 6 kép készül, egy pillanatnyi érintés a "műszerrel" a vázszámon, forgalmiból vázszám-motorszám egyeztetés majd tolhatom is ki, kész. LEMÉRTEM, EGY QRVA PERCIG TARTOTT AZ EGÉSZ!
Papírmunka 15 perc, 18e Ft.
Köszi!
Kimentem 11 körül.
- gyere vissza délre, mert már 2en vannak itt sorban előtted (müszi is van ugyanazon a soron)
Délre vissza, 20 perc után be is kerültem
Párbeszéd 2 szerelő közt:
- te, ennek hol a motorszáma? Le tudom fényképezni?
- alulról láccik csak, de ahhoz le kell venni az alsó motorburkolatot, az nagy xopás!
- áááá, akkor hagyjuk, biztos jó az
Azért rendesen körbefotózták kívül-belül, meg rétegvastagság mérővel körbe mérték. (itt mondom Sanyinak, hogy bal hátul 300u, többi helyen 120u körüli, vázon 80u, szóval látni, hol lett újra fújva )
Aztán már írták is a papírt a 20asról
Kifelé menet azért ráálltam a fékpadra, hogy csekkoljam, milyen, de megfelelne müszin, azt mondták.
De ez itt a röhej kategória volt, nem vizsgálat.
Ha ezt látták volna az emberek lehet páran ordibálni kezdtek volna.
-adásvételi van?
-Nem, még nincs.
-Az kell mert nincs itt az eladó.
-Van meghatalmazásom.
-Az nem jó. Szóljon oda az eladónak hogy jöjjön be, fél 4-ig még belefér.
-Aha, majd teleportál Pécsről
-Csak úgy megy, vagy adásvételi
-jó, mindjárt elugrok hozzá, fél 4-re itt vagyok
Visszamegyek 20 perc múlva a hivatalos adásvételivel, nőci:
-azt mondta hogy pécsi az eladó, hogy járta meg Pécset ilyen gyorsan?
-az eladó buszsofőr és épp egy Pécs-Nagyvenyimi járaton van, micsoda szerencse, nem? (nem pofázik eredetvizsgál )
-tolja be a motort a műhelybe, lefényképezem
Betolom, ajtók nyitva, állok a motor mellett, 6 kép készül, egy pillanatnyi érintés a "műszerrel" a vázszámon, forgalmiból vázszám-motorszám egyeztetés majd tolhatom is ki, kész. LEMÉRTEM, EGY QRVA PERCIG TARTOTT AZ EGÉSZ!
Papírmunka 15 perc, 18e Ft.