Józsikám nem vagy akadálya. Még csak nézelődöm,és elméleti szinten került szóba,amellett hogy megnéztem,és nagyon tetszik. Még nagyon sok motort meg fogok nézni,és kipróbálni sztem.
Lehet hogy még én is megtanulhatok motorozni ennyi idős fejjel. Szeretnék mindenesetre. Még vezetéstechnika tréningre is elmennék,mert már nem sportolok annyit,és beleférhet az időbe.
Józsikám! Biztos van jól működő karbis rendszer is,de a Frézi nem győzött meg róla. Sajnos az elmúlt három év arról szólt,ha el akartam menni vele motorozni,akkor nem ritka esetben vagy 3 henger indult,vagy ömlött a benzin belőle ,vagy mindkettő.(De ezt te tudod,mert napi szinten kértem a tanácsodat a hiba okáról.) Meguntam ezt a szarakodást. Biztos hogy az injektoros gépben is van ami elromoljon,de nem hetente folyik ki belőle 2dl benzin alkalmanként. A tizenéves injektoros gép még mindig vállalhatóbb,mint egy 30 éves karbis rendszer,legalábbis nekem.
Valahogy így gondolom én is de mint tudjuk nem vagyunk egyformák. Én azt látom hogy ez a messze legolcsóbb injektoros gép ami még árban elérhető és más nagyon nem is számít.
Én sem akarok beleszólni senkinek a dolgába, csak gondoltam vagyok olyan viszonyban sanyával hogy megpróbáljam világossá tenni hogy neki ez egy zsákutca lesz, hacsak nem nézegetni kell a gép. (sanyával ellentétben én mentem is ilyenekkel, így talán valamivel több rálátásom van a dologra hogy ez sem arra készült hogy alapjáraton rángassa a láncot)
Párszor már említettem ezt neki de eddig hiába, aztán most ismét ezt olvasva (és némi házi fügepálinka hatására) úgy éreztem hogy még utoljára csak megemlítem a dolgot.
Én úgy látom, hogy motorozás szempontjából mindegy milyen a gép Sanyának. Neki az a lényeg, hogy legalább 1000-es legyen mint ami volt. Injektoros legyen, ne legyen nagy batár pici, hogy beférjen a garázsba és könnyű legyen tologatni kezelni. És teccen külsőre. Erre pedig ez a Honda a legjobb választás.
Üdv! Nem beleszólásként, de.... Ha kanyarogni kell a hegyen, akkor egy henger, supermoto. A hőn áhított árban benne vannak. Ha túrázni, kanyarogni, stb akkor vennék egy tdm-varadero, vagy hasonló kaliberű motort. Ha mennék mint a szél, akkor egy olyat mint amit Sanya néz, egy egykori supersport motort. (kb Bakospesta szeretné meg élné nagyon, neki feküdne az a vas :) ) Az injektor-karbi közti diferenciáról: volt, van mindkettő, nagy diferencia nincs közöttük. Egy jól belőtt karbisor, az én felhasználói szintenem, pont annyit tud mint az injektor.....
persze nem akarlak én meggyőzni semmiről, mindenki abban hisz amiben akar, csak furcsa látni ilyen érdekesen felépített eszmerendszert. Ha jól esik akkor persze vedd meg, ha hazaértünk akkor hívlak ezügyben.
A vicces az hogy te valamiért azt hiszed (mert gondolom jól esik) hogy mert valami befecskendezős akkor az már nem is hibásodik meg. Persze nem folyik túl, max. becsöpög (azt meg úgysem látod csak jobban füstöl) a vezérlője 6-8 értéket figyel egyszerre ami persze tizenévesen is a biztos üzem mintaképe de persze egy hondáról beszélünk, injektor baj csak a suzukikkal, kawasakikkal és a yamahákkal lehet, bár nálam a hondákat sem szelektálta a tudatom olvasás közben.
Érdekes dolog az is hogy karburátoros gépek tömege üzemel hibamentesen akár tizenévesen is de te megállapítottad hogy azokkal csak a baj van. (mert neked volt és hallottad hogy más is mondta)
Az injektor nem szokott elromlani,de a szerviz drágább mint a Frénél. Eleve a gyertya irridiumos kell bele,4x6500ft,alégszűrő 8000ft,olajszűrő 1200ft,és 4 liter olaj 10w-40 szintetikus. Na meg erre egy láncszett alapból kéne,az 50 e,meg a gumik félúton vannak ugye. Párja 60000 az újnak.
Nekem is volt egy parkolási csekkem Eszékről, 5-6 éve... nem lett belőle semmi.
Egyébként nem értem, hogy ott a parti úton mért basztatják ilyesmivel a turistát - valahova csak le kell parkolni...
Ne hagyd magad, Sanyi, sztem te leszel ezzel a vassal a Szerpentin Ördöge, a Mecsek Réme
ui: ha mégis elromlik a befecskendező renccer, hogy vissza fogod sírni a jó kis porlasztót - ezen nem lehet javítani semmit, minden cserés de abban igazad van, hogy megbízható.
Én sem akarok beleszólni senkinek a dolgába, csak gondoltam vagyok olyan viszonyban sanyával hogy megpróbáljam világossá tenni hogy neki ez egy zsákutca lesz, hacsak nem nézegetni kell a gép. (sanyával ellentétben én mentem is ilyenekkel, így talán valamivel több rálátásom van a dologra hogy ez sem arra készült hogy alapjáraton rángassa a láncot)
Párszor már említettem ezt neki de eddig hiába, aztán most ismét ezt olvasva (és némi házi fügepálinka hatására) úgy éreztem hogy még utoljára csak megemlítem a dolgot.
Érdekes dolog az is hogy karburátoros gépek tömege üzemel hibamentesen akár tizenévesen is de te megállapítottad hogy azokkal csak a baj van. (mert neked volt és hallottad hogy más is mondta)
Az injektor meg valóban nem szokott elromlani.......ahogy a karburátor sem.
Az injektor nem szokott elromlani,de a szerviz drágább mint a Frénél. Eleve a gyertya irridiumos kell bele,4x6500ft,alégszűrő 8000ft,olajszűrő 1200ft,és 4 liter olaj 10w-40 szintetikus. Na meg erre egy láncszett alapból kéne,az 50 e,meg a gumik félúton vannak ugye. Párja 60000 az újnak.
Egyébként nem értem, hogy ott a parti úton mért basztatják ilyesmivel a turistát - valahova csak le kell parkolni...
ui: ha mégis elromlik a befecskendező renccer, hogy vissza fogod sírni a jó kis porlasztót - ezen nem lehet javítani semmit, minden cserés de abban igazad van, hogy megbízható.