Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hajtókarcsapágy inkább kopogni szokott mint morogni az rendesen kalapál. Szétszedésnél nem biztos, hogy érezhető kottyanás mert nagyon kicsi illesztések vannak ott.
Ha esik a feszültség rosszak a csatlakozások akkor is csinál ilyet. Én megreléztem a gyújtáskapcsolót és jobb lett. Közvetlenül a generátornál kellene méregetni.
Pf... Gyakorlatilag kéthetente leszopatnak. Ilyenkor bukó az összes tömb előtti parkolóhely, felvonulási területté válik a járda. De már előtte sem lehet parkolni.
látom a buzi filmesek ott basszák a rezet nálatok
Ez kéne neked Sanyi! :)
Köszi!
Ez nekem messze van egy kicsit.
Valamiért nekem nem rakta ki a linket pedig úgy akartam..
Ezzel most csak dicsekedsz, vagy el is akarod adni?
Mert se telefonszám se email cím....
YZF 750 bontódik! idomok kivételével minden van! főtengely kivételével jó állapotban!
Tök jó
Nagymaros. Ezt a házikót vettük ki. Két falu közt van,fent a hegyen. Szomszéd nincs a közelben,és az erdő szélén található. Az ebédet amit megrendel az ember a nem messze lévő étteremből ingyen kihozzák. Azt beszéltük a lányokkal,hogy jövőre ugyanide szeretnénk menni.

http://www.mosonpatakvendeghaz.hu/
Ennek örülök, hol voltatok?
Köszi,majd meglátjuk.
Semennyit. Nem vittünk bringát,de bitang jó volt. Nagyon szép helyen voltunk.
Üdv itthon
Mennyit bringáztál?
De ha jársz erre szívesen látlak.
Sanyi
A szinkron ráér, még mindig sehogy sem állok vele. Majd hívlak ha úgy áll a dolog.
Sajnálom hogy nem tudtunk most sem összefutni. Talán majd legközelebb....
Ha ha ha . Nagyon vicces. Nekem nem kell semmilyen körülmények között az a motor,inkább egy szanaszéjjel pályázott,pályaidomos Honda injektorosba. Szopattam én már saját magam épp eleget,itt volt az a határ amit már nem viselek el tovább.
Na hogy végleg kizárjak egy hibát... Ha a motor hajtókaros, az nem csak teljesen üzem meleg hanem hideg motornál is zajong.. És ha már alacsony fordulaton 3000- alatt is hallani, akkor az szétszedés után érezhetően kottyan... Nemde?


Megjöttünk a nyaralásból.
Akksinál mértük . Alapjáraton 12,8 V , 2000 ford 14,8 V , 3000 nél 15V . Villannyal pedig jócskán 15 fölé megy :/
Szia! Közvetlenül a generátoron mértétek vagy az akksinál?
Szerencsére eddig még nem volt ilyen problémám.