Szerintem sok mindent ki kellene cserélni műszakira. Lehet ők áttolták, de 2 év múlva... Nekem nagyon rendesek voltak most májusban a vizsgabiztosok nem is volt semmi gond, de előtte sok mindent felsoroltak, hogy csak akkor vigyem ha ez és ez gyári mert nem tudnak sok mindenben segíteni annyira megszigorították a motor vizsgát. Biztos vannak még olyan helyek ahol megoldanak ezt-azt de már nem sokáig.
Azt amit hallani akarsz. A viccet félretéve nem tudják,mert ők csak kereskedők,akik kintről hozzák a gépeket. A gumikon nem látszik a pályázás,a kipu gyári katalizátoros,rendes világítása van indexxel,és érvényes olasz műszaki volt rajta. Sztem lecsóra törtek az idomok,és ez volt a költséghatékony megoldás.
Hát azt kétlem hogy ennyi lenne benne,de az olasz vizsgapapírok is megvannak,és azokon is ez szerepel. Sztem hülyeség,legalább 50-60 lehet benne. Gumik kb 50%,lánc hát a fene tudja... Szóval na alapból egy 100 menne még rá,ha meglenne.
Azért viseletes a külseje,de nem az a fő szempont. Jó legyen,induljon ha kell,és ne hagyjon cserben. Ezt széthajtani én biztosan nem tudom,és ha hagytak még benne az előző tulajok,az biztos kiszolgálna engem.
Most voltunk megnézni,szép a hangja a gyári kipuffal. De a gázreakció nagyon durva! Amikor odahúzták neki 10000 környékén azért nyomott egy pamacsot,de nagyon durva.
Kicsi,könnyű,itt a környékbe pont jó lenne. Nem makulátlan,de katalizátoros gyári dob,E szabvány a két első lámpa is. Tetszik praktikus,viszonylag fiatalnak mondható,és azért a Honda nem egy rossz típus. Ja,és nem első generációs az injektor rendszere. Persze kicsit viseletes,de elfogadható áron meg lehetne venni.
Nehéz,és nem akarok túragépet. Nem mennék messze,akkor meg minek? Ennyi pénzem lenne motorra,biztos nem ilyet vennék. Jól elbántak szegénnyel,ez a festés kicsit giccsparádé.
osztom én is a többiek véleményét. Ha nem akarsz magadnak többet rosszat, miért ragaszkodsz annyira ahhoz a géphez? Csak mert képen tetszik? (Én biztos a közelébe sem mennék.) Az injektor valóban egy korszerűbb üzemanyag ellátó rendszer, könnyebb vele az adott körülmények ideálishoz közeli működési feltételeit biztosítani. Hiszen csak programozás kérdése. Ezt egy karbival csak különböző, bonyolult kisegítő alkatrészekkel lehet megvalósítani vagy megközelíteni. Viszont általában nem igényel plusz elektronikai vezérlést, ha jól van beállítva nem tud rosszul működni, hiszen ismeri a fizikát. Az injektoros gépek ennyi évesen folyton magukban hordozzák az elektromos hiba veszélyét és akkor borul minden és általában zsebbenyúlósabb a javítás mint őskövület elődeiké. Az tény, hogy strapabíróra tervezték az injektoros rendszereket de szerintem a karbival is ez a helyzet. Véleményem szerint nem szabad leírni őket csak azért mert volt egy rossz tapasztalatod. A karbik általában otthon javíthatók, beállíthatók míg az injektoros rendszer általában nem.
Vegyél egy ilyet Sanyi! Ezek tetszenek neked nézegetted régebben is. Ezzel a színösszeállítással meg tök jó szerintem. Dobozok is vannak, injektoros...
Biztos nagyon drága holmi. Nekem valami könnyű sportgép kellene,mert messze úgysem megyek,és itt a környéken meg az bőven jó. Mindenképpen injektorosat szeretnék,mert az öreg karbis vassal már eleget szívtam. Ki is néztem már egyet,itt van a szomszédban,igaz pályaidomos,de magyar okmányos,2002-es motor. Nekem pont jó lenne.
A többiek jó lehülyéznek érte,de nem nagyon zavar.
Ez az.
osztom én is a többiek véleményét. Ha nem akarsz magadnak többet rosszat, miért ragaszkodsz annyira ahhoz a géphez? Csak mert képen tetszik? (Én biztos a közelébe sem mennék.) Az injektor valóban egy korszerűbb üzemanyag ellátó rendszer, könnyebb vele az adott körülmények ideálishoz közeli működési feltételeit biztosítani. Hiszen csak programozás kérdése. Ezt egy karbival csak különböző, bonyolult kisegítő alkatrészekkel lehet megvalósítani vagy megközelíteni. Viszont általában nem igényel plusz elektronikai vezérlést, ha jól van beállítva nem tud rosszul működni, hiszen ismeri a fizikát. Az injektoros gépek ennyi évesen folyton magukban hordozzák az elektromos hiba veszélyét és akkor borul minden és általában zsebbenyúlósabb a javítás mint őskövület elődeiké. Az tény, hogy strapabíróra tervezték az injektoros rendszereket de szerintem a karbival is ez a helyzet. Véleményem szerint nem szabad leírni őket csak azért mert volt egy rossz tapasztalatod. A karbik általában otthon javíthatók, beállíthatók míg az injektoros rendszer általában nem.
ez egy nehezen fentartható jószág az első futómű nincs minden bokorba
szerintem
Vegyél egy ilyet Sanyi! Ezek tetszenek neked nézegetted régebben is. Ezzel a színösszeállítással meg tök jó szerintem. Dobozok is vannak, injektoros...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_gts_1000_4bh-10322095
A többiek jó lehülyéznek érte,de nem nagyon zavar.