Biztos hogy a bowden nem akad? Az alapjáraton háromhengerezés sztem lehet még szar gyertyapipa,gyertyakábel,esetleg trafó,vagy a tűszelepház alatti gumigyűrű átengedhet,és alapjáraton már sok lehet az üzemanyag is,persze ha mindig ugyanaz a henger b@szakodik.
Józsi biztos tudja mi lehet,majd jön és ír rá valamit.
Sziasztok,
Végre összeállt a gépezet, de sajnos nem tökéletes : szelephézag állítás, karburátor pucolás, szinkronizálás után sajnos még mindig nem 100%-os. Alapjáraton néha csak három hengerrel megy, de szépen veszi a lapot, jobban és szebben megy mint eddig. Azonban a legnagyobb gondom, hogy amikor menet közben, sebességben (váltásnál, lassításnál) teljesen visszaengedem a gázt, akkor 4000,3500 fordulattól lefele nagyon-nagyon lassan esik. Álló helyben ezt nem csinálja. Mi lehet ennek az oka? A bowdenek nem szorulnak, pillangószelep visszaáll. Arra gondolok, hogy a karburátorban lévő valamelyik tömítés(ek) átenged (sajnos nem volt módom cserélni őket) és a menet közbeni nagyobb szívóerő miatt benzin jut a hengerekbe. Ha igen, akkor melyik lehet? Vagy teljesen rossz az elképzelésem?
Jófogáson láttam yzf750 bontást, kérdezd meg tőle. http://www.jofogas.hu/budapest/Yamaha_Yzf_750__Yzf750_alkatreszek__bontas_53005984.htm?first=1
Mondjuk a hossza sem lenne mindegy, és még a Nagykörösi bontót is felhívnám.
Józsi biztos tudja mi lehet,majd jön és ír rá valamit.