Azért van mert neked csak motorod volt de barátaid meg élményeid nem voltak hozzá. Azért szerez valaki most egy ilyen motort mert felidézi a régmúlt időket amikor jól érezte magát és ezt nosztalgiázásnak hívják.
Dehogynem... életem első motorja volt, vártam rá, újonnan vettük, szerettem is - de mindig tudtam, hogy egy vacak (tudod, a tisztánlátás már 14 évesen is sújtott ) Mentem néha a gazdag maszek cukrász-apjú haverom új S51-ével - és mindjárt tudtam, hogy a világ sajnos nem igazságos
A szocialista világrendben ekkor kezdett bomlani a hitem, és végképp eltűnt, mikor a másik haverom NSZK-s rokonától származó több100 oldalas árú-katalógust nézegettük (1982-t írtunk akkoriban)
Ha 1ből fősulira megyek (1985-ben) akkor most valszeg a kormányban lennék, mint rendszerváltó egyetemista-fiatal
Egy ilyen karakterű figura mint te ezt nem is értheti, de persze ez nem baj.
Az hogy ez a Riga kilóméterek tízezrein át működött és elvitt mindenhova (némi karbantartással persze) az nekem azt jelenti hogy nem annyira rossz mint amennyire annak tartják. (mivel találkoztam párral a pályafutásom alatt)
A Simson persze hogy jobb volt de szerinted ez Ny. Európai túrákra kell vagy esetleg napi használósnak?
Nem tudom, hogy a Rigával érdemes-e vesződni, az már új korában is egy fosch volt (nekem volt új, Verhovina, de az uaz.) Xar megoldások, mégxarabbul megcsinálva (pontatlan mindenütt) a legxarabb anyagból... A Simson egy más dimenzió volt utána (de még a Babetta is)
Azt jelenti hogy a Rigát már csak el kell hoznom, a Jáwát még nem biztos hogy én kapom meg.
Új Zélandon élő barátom (egy korosztály vagyunk, 8 nappal vagyok öregebb nála ) épp hazalátogatott és kérdésemre felajánlotta hogy a Rigát vagy vigyem el, vagy akkor az enyészeté lesz.
Mikor megjött, látta hogy az anyjánál ki lett hajítva a garázsból a barackfa alá (nem tudni mióta) így inkább oda sem ment megnézni. A csepptankos 250-es még bent áll a garázsban letakarva de érzi hogy már annak sem sokáig lesz helye és lassan elindul az is a barackfa felé, azt meg nem tudná végignézni.
A Riga (Riga 4 kézi hippi festéssel, mivel mindig ledobálta a láncot ezért ékszíj hajtásúra átalakítva, ritka látványos volt vele mindenhol ) volt az első projektje 13 évesen, ahogy nekem egy beállt blokkos 16-os, együtt nyomtunk velük sok-sok évet és km-t rengeteg élmény fűződik mindegyikhez. (az enyém már sajnos nincs meg, akkoriban még nem gondoltam erre )
A Jáwa (68-as csepptankos 250-es) volt a másik ilyen amit 16-évesen kezdett el csinálgatni (valami ismerőstől volt pár üveg sörért) lerohadt krómok helyett ezüst festék, blokk felújítva de szép bordó, gyári mindene és azzal nem is nagyon ment, csak áll a garázsban már vagy 20 éve.
Mondta hogy pénzről szó sem lehet, ha a családban nem kellenek senkinek akkor vagy az enyészet, vagy csak az enyém lehet.
A szocialista világrendben ekkor kezdett bomlani a hitem, és végképp eltűnt, mikor a másik haverom NSZK-s rokonától származó több100 oldalas árú-katalógust nézegettük (1982-t írtunk akkoriban)
Ha 1ből fősulira megyek (1985-ben) akkor most valszeg a kormányban lennék, mint rendszerváltó egyetemista-fiatal
Az hogy ez a Riga kilóméterek tízezrein át működött és elvitt mindenhova (némi karbantartással persze) az nekem azt jelenti hogy nem annyira rossz mint amennyire annak tartják. (mivel találkoztam párral a pályafutásom alatt)
A Simson persze hogy jobb volt de szerinted ez Ny. Európai túrákra kell vagy esetleg napi használósnak?
Persze, ha a régmúlt fiatalságodat idézi meg...
(Én ezért őrizgetem a Rometemet)
http://totalcar.hu/belsoseg/20...
Új Zélandon élő barátom (egy korosztály vagyunk, 8 nappal vagyok öregebb nála ) épp hazalátogatott és kérdésemre felajánlotta hogy a Rigát vagy vigyem el, vagy akkor az enyészeté lesz.
Mikor megjött, látta hogy az anyjánál ki lett hajítva a garázsból a barackfa alá (nem tudni mióta) így inkább oda sem ment megnézni. A csepptankos 250-es még bent áll a garázsban letakarva de érzi hogy már annak sem sokáig lesz helye és lassan elindul az is a barackfa felé, azt meg nem tudná végignézni.
A Riga (Riga 4 kézi hippi festéssel, mivel mindig ledobálta a láncot ezért ékszíj hajtásúra átalakítva, ritka látványos volt vele mindenhol ) volt az első projektje 13 évesen, ahogy nekem egy beállt blokkos 16-os, együtt nyomtunk velük sok-sok évet és km-t rengeteg élmény fűződik mindegyikhez. (az enyém már sajnos nincs meg, akkoriban még nem gondoltam erre )
A Jáwa (68-as csepptankos 250-es) volt a másik ilyen amit 16-évesen kezdett el csinálgatni (valami ismerőstől volt pár üveg sörért) lerohadt krómok helyett ezüst festék, blokk felújítva de szép bordó, gyári mindene és azzal nem is nagyon ment, csak áll a garázsban már vagy 20 éve.
Mondta hogy pénzről szó sem lehet, ha a családban nem kellenek senkinek akkor vagy az enyészet, vagy csak az enyém lehet.
Mi lesz?
http://www.ebay.com/itm/Yamaha...
http://www.ebay.com/itm/Yamaha...
http://www.ebay.com/itm/MS-bra...