Ez elég valoszinutlen mivel mind a 4 falsniguminak eg yfelé kell néznie és mind a 4 nek egy helyen van az imbusz csavar amibe egy toldatot kell tekerni amire huzod a csövet ........
Aki csinált már szinkront 600-ason: a két szélső hengernek a lehetetlenül elcs*szett helyen lévő szinkronfuratához milyen közbetéttel fért oda? Tegnap nekiálltunk nagy elánnal Békéssanyival, hogy szinkronizálunk egyet, erre az 1-es és a 4-es hengernek a furata a váz felé néz, van kb. 5 centi hely, és Sanyi műszerének semmilyen toldaléka nem fér be oda aki csinált már ilyet, annak mi volt a megoldás? Esztergályos?
Mit gondolsz az Fz és exup kuplung dekli felcserélhető?
Az FZ-re akarok feltenni egy exup-ot, hogy az olajcserénél ne a blokkba kelljen öntenem az anyagot.
A membránokat meg sem tudtam nézni, mert annyira meg vannak húzva, hogy csak üthető csavarhúzóval tudnám szétszedni.
A sima csak szétszedte a fejét, és most hogy egy 6/4-es golyós csapba beleszakítottam pár csavart nincs kedvem a karburátort is újra fúrni.
Most említette Sanya, hogy lehet hiányzott neki a légszűrőház......
Hát lehet, mert az még darabokban van, de most már vannak csonkok amikkel össze tudom rakni.
Elindult az ezres, szépen megy az összes henger, nem folyik, sehol, de a fordulatot nem ejti vissza.
Minek nézzek utána? Az úszószintet, és a keverék csavarokat nem basztattam, az úgy van azóta mikor kipróbáltuk Pistával.
Csak kitakarítottam a karbit amennyire tőlem tellett, igyekeztem nem elpiszkálni semmit.
Lehet szinkron kellene, de nincs teszterem.
Aki csinált már szinkront 600-ason: a két szélső hengernek a lehetetlenül elcs*szett helyen lévő szinkronfuratához milyen közbetéttel fért oda? Tegnap nekiálltunk nagy elánnal Békéssanyival, hogy szinkronizálunk egyet, erre az 1-es és a 4-es hengernek a furata a váz felé néz, van kb. 5 centi hely, és Sanyi műszerének semmilyen toldaléka nem fér be oda aki csinált már ilyet, annak mi volt a megoldás? Esztergályos?
Az FZ-re akarok feltenni egy exup-ot, hogy az olajcserénél ne a blokkba kelljen öntenem az anyagot.
A membránokat meg sem tudtam nézni, mert annyira meg vannak húzva, hogy csak üthető csavarhúzóval tudnám szétszedni.
A sima csak szétszedte a fejét, és most hogy egy 6/4-es golyós csapba beleszakítottam pár csavart nincs kedvem a karburátort is újra fúrni.
El kell előle pakolni a tűzifát ami nem készült el.
http://www.ooyyo.com/ungaria/c...
Hát lehet, mert az még darabokban van, de most már vannak csonkok amikkel össze tudom rakni.
Elindult az ezres, szépen megy az összes henger, nem folyik, sehol, de a fordulatot nem ejti vissza.
Minek nézzek utána? Az úszószintet, és a keverék csavarokat nem basztattam, az úgy van azóta mikor kipróbáltuk Pistával.
Csak kitakarítottam a karbit amennyire tőlem tellett, igyekeztem nem elpiszkálni semmit.
Lehet szinkron kellene, de nincs teszterem.
Eladó egy vadiúj Tourmax szivótorok gumi készlet ( 4 db) FZ750 1985-94-re. Ára 8990 Ft + posta.