Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy igen. De mi helyből csináltunk új műszakit is a biztonság kedvéért.
Külön bónusz, hogy mindenki olyan akiből egy vagy kettő van, most ment nyaralni.
Nyugi. októberre meglesz a rendszám

A mantrás cikket olvastad? Ez is hasonló szitunak tűnik
Most nézem, hogy nem egyértelmű, hogy olasz motor volt.
Elhiszitek, hogy ezek a rohadékok az nkh-nál már ma is két hete váratnak, hogy legyen rendszám az új motoron? Mert ezeknek a régebbieknek máshogy lett még beleírva a forgalmiba a név és a vázszám is rövidebb mint később, az ocsmányiroda rendszere bedobja a törülközőt tőlük, és ilyen egyedi eljárásra kell felküldenie a kislányoknak. Ami nem lenne gond ha pár nap, de nem annyi, plusz majd oda küldik az értesítést ezek a buzik, ahol vizsgázott a motor (mi van ha békéscsabán esett volna jól? ) és nekem ott ki kell nyomtattatnom a módosított vizsgalapot, amivel ismét befáradok az okmányirodába és akkor MAJD megkapom a rendszámot. Szét basz az ideg, hogy a nyár közepén heteket ellopnak tőlem, mert alkalmatlan, szar a rendszer. A pénzt bezzeg befizettem már mindenre.
Ugye? Nem megmondtam hogy szélesebbre kell csinálni? "de a fesztáv, a szomszéd, a hivatal, meg elég lesz ez...."
Egy garázs sosem lehet elég nagy.
Egészen pontosan oda illeszkedik be. (a csapágy külső gyűrűjét rögzíti hogy ne tudjon elfordulni, a ház és a csapágy hornyába meg egy fél lemezgyűrű illeszkedik hogy tengelyirányban se tudjon elmozdulni a házban)
nem indított még van vele valami szar olasz robogó és azzal közlekedett ma
A csap minek bele?
Mi a baj a pözsóval?
Mindenképpen csapos-hornyos kell, szóval mindegy a méret. (ilyen alapból nem szokott lenni, márkaspecifikus)
Persze én is esztergáltattam hornyot a 900 Ft-os ZKL-be mikor 96-ban a CB900-hoz kerestem ilyen csapágyat (23,8xmittudománmilyen volt, ritkaf&sz méret de ZKL-ben véletlenül volt ilyen, persze csap és horony nélkül) és közölték a sokadik szervizben is hogy "csak tengellyel együtt van, 100e Ft+áfáért rendelhető a Hondától")
... és Pözsója még nem is volt
Jópofák, hogy sehol nem írják, mekkora csapágy ez

ui: és én azt hittem, hogy a BMW-be drága a csapágy...
"Egy időben egy alkalmas szikla volt a vágyam, ahonnan csak meg kell pöccinteni és a mélybe hull."
http://totalcar.hu/tanacsok/ne...
A legjobb árat USA oldalon találtam ami $46 postával együtt. (de ha itthon nem kap a csapágyboltban akkor kéne egy bontott blokkból komolytalan pénzért)
Egyébként a túlfeszített és/vagy szakaszosan megnyúlt lánc teszi tönkre a lánckerék csapágyat. (inkább legyen laza mint feszes)
Nincs is, "gyáriban" kerestem.
Eddig ott tartok hogy: a gyári yamaha száma: 93306-30550 http://www.bikebandit.com/oem-... (a 13-as)
Ezekben a gépekben szintén ilyen van: http://www.motosport.com/motor...
A Holland raktárban szintén van de nem olcsó: http://www.cmsnl.com/yamaha-fz... (a képen nagyítva látszik a Koyo gyári száma, ezzel már be lehet próbálkozni a csapágyboltban)
Itthon az OEM Parts 24e-ért tudna adni ami nem kevés. (kinek van bontott? holnap még megnézem hogy milyenek vannak itthon de a 750/1000-é szerintem nem ilyen)
Ebből szerintem nem lesz szabványos, ha jól emlékszek a szélessége nem fog stimmelni.
Bár nem látszik de dolgozom rajta.
Tudod, hőszigetelt garázsra hőszigetelt ablak kell ez nem ám lemezbódé, mint hiszed
Már pakolászok bele, 1re kisebbnek láccik... lehet, a falat még 1 méterrel kintebb kellett volna tervezni (először 8m volt a gondolat, de aztán csak 6 lett)