Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem az a jó?
szép csak zöld
Olyan nekem ne okoskodjon akinek még nagysztender sincs a gépén.
Sziasztok! Ábrus erről mi a vélemény?
http://m.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_750_sp_yzf750r-10183022
Meg gondolom örömében mellétett még +50.000-et a vételárnak, annyira el volt ájulva.
Azon a motoron polírozáson kívül én nem láttam semmi olyat amitől hanyatt kellene esni. (én nem sajnálnám a helyedben)
Azért kicsikét bánt, nagyon tetszett, egyedi volt!
De majd lesz másik úgy ahogy mondod!
Sose bánd, majd lesz másik.
Az a baj hogy gyúr az Ábri de csak felsőtestre a láb az mindig kimarad, vagy vissza kell hízni 100fölé hogy legyen ballaszt az emelőhöz
Ma írt a motor tulaja hogy tegnap este elvitték a motort!
Annyira tetszett az új tulajának hogy ki sem próbálta azonnal futóra tette és megvette.
Hát nem is tudom erre mit mondjak!
Lehet kicsit gyúrnod kellene és akkor nem kéne sztendert vagdosni.
Teljesen félreértetted a mondandómat, magamból kiindulva írom azt amit, ha úgy tartották rendbe a gépeket ahogy én szoktam akkor nem lesz ilyen jellegű gondom.
Bízom benne hogy a tulaj is olyan ember ezen a téren mint én, akkor nem lesz vele sok gond.
Ne aluggyá, mondjál lottó számokat Te jóstehetség. Nem az volt ami miatt volt tegnap a hiszti a bélusnál.
Hogyan foglalkoztak a motorral?Arra csak használat alatt fogsz rájönni.Mindenki mindent mond ha eladó neki a vas.
Na ma megkaptam egy másik topickban hogy ilyen évjáratú motort minek veszek, sokat akarok szerelni?
De itt nem az évszám fog számítani hanem hogy hogyan foglalkoztak a motorral.
Mi bajod szegény lánnyal? Hisz ő csak áll az út mellett - annyival mész el mellette, amennyivel akarsz Tudod, hogy ott van...
Nem 3 ponton fog állni a gép, hanem 4-en Nem lesz ezzel gond, csak akkor, ha a talaj kicsit egyenetlen.
Teszel az aljába 2 ilyet, és kész
Használat: felhúzod sztenderre, kitekered...
Meg az alattomos rendőrök akik nem általlnak mérni a becsületes közlekedőkre.
Köcsög VÉDA
Az utóbbi (jó) pár évben sajnos nekem sem jön össze 2-3e km-nél több, hiába áll itt a világjáró a vas.
Egyszerűen nincs idő gyakrabban elmenni valamerre (talán októberben mentem vele utoljára, a jövő hónaptól tudom elkezdeni használni hogy júliusra legalább egy kicsit visszatérjen a rutin és ne felpakolva kelljen bénázni az első párszáz km-en) napi használata meg alkalmatlan mivel egy behemót állat. (arra nagyrobogó van)
Az öreg enduro meg tényleg állat, kár hogy nem ér le róluk rendesen a lábam. Mostanában a tempó nálam is 110-140 között szokott lenni, régen meg.....nem így volt.
Ugyanakkorára csináltam mint ez a tökéletlen amerikai (az utolsó képen az övé van) de most így látva sztenderen kissé bizonytalan lettem.
Holnap tudom kipróbálni hogy milyen feltenni/levenni és hogy áll sík terepen mert hagyom még száradni a festéket, másrészt kész a komplett kormánybefogató (jaszinak még egyszer ezer köszi a lézervágott adapterért ) és a BMW kormány holnap kerül bele, akkor már mozgatható lesz.
Igen, az első szezon után feltettem, mert éreztem már akkor is, hogy egy enduro lenne az igazi. Aztán már nem is tudom milyen oknál fogva, de végül mire tavasz lett, már nem hirdettem. Most olyan 136 körül jár...
Máshol volt a fókusz az utóbbi időben, bár tavaly is mentem olyan 6 ezret, igaz a két motorral összesen.
Ugyan az XT eddig botrányosan szar vételnek bizonyult, mivel eddig az elektronikája miatt többet volt a szervizben mint nálam, amitől már kicsit ideges is kezdek lenni.. de nagyon szeretnék hinni abban, hogy már végre csak összeáll, mert eléggé testhezálló gép az nekem. No meg csak sokkal vagányabb dolog hosszútávon egy 30 pluszos rendszámos-berugós enduró, mint egy lassan 20 pluszos műanyagmotor.

Tavaly amikor párhuzamosan használtam a két motort, attól függően hova mentem, rájöttem arra, hogy igazából az, hogy milyen hamar érjük el a 160-as utazót, vagy egyáltalán el tudjuk-e érni nem számít, vagy csak alig. Amíg a GS-em volt, oda vágytam, ahová az XJ lazán bármikor elrepít, most hogy tudom, hogy ez milyen, tudom azt is hogy simán tudok nélküle élni..csak egy megfelelően gyenge motor kell hozzá, mert a Divi is tud lassan menni, csak akkor jobb ha én nem is ülök rajta.
Ha kevésbé szeretnék "motorozni" vagy több önuralmam lenne, lehet el se akarnám adni..
Gondoltam.
Régebben nézegettem sokszor hogy épp merre jártál, amit a GS-sel lenyomtál az tényleg szép teljesítmény volt. (ha jól emlékszem az XJ-ben meg valami 120e körül volt mikor a GTR-t vettem három éve, akkoriban is épp hirdetted)
Mi lett a "gond" hogy az utóbbi időben kevesebbet mész? (bár gyanítom hogy a korral téged is utolért az, ami miatt sokunknak csak az évi "szokásos" 1-2-3e km fér bele a gépbe az utóbbi időben )