Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A karburátorból a két túlfolyó gumicső van rádugva hogy ne szédelegjenek a végeik össze-vissza.
Nem tudja. A higany túl nehéz hozzá.
Már összefele Pupu, a képen bekarikáztam egy alkatrészt. Az mi? Neked van oda kötve vmi?
Csak be ne szipkázza a higanyt mert akkor dobhatod a kukába jó kis motort...
Nem mertünk.
Az enyém is kevesebbet fog enni, mert kaptam egy komámtól egy kiváló szinkronizálónak való üveg "U" csövet, feltöltöm higannyal, és profi pontos műszer lesz
Jelmondat: "az aszinkron motor a múlté"

Az új gyertyák is megvannak, meg az olajok is mind cserélve lesznek, tuti lesz a gép (új gumi, friss müszi már megvan)
F&szé nem szóltok? Én sem vagyok mindig tökéletes.
Szólni akartam én is hogy fejjel lefele másképp működnek a dolgok, de biztos voltam benne tudod mit csinálsz A fogyasztásra meg kíváncsi leszek kié lesz jobb mert szerintem az enyém most több lesz mert új az ac rendesen nyom jobban is megy.
Persze azért utólag nagyítóval szénné vizsgálva megpróbáltam belelátni egy kis beverődést a régi tűk gumikúpjába és indokolttá tenni a cserét bár ennek kissé ellentmond hogy egyáltalán nem folytak túl és tulajdonképpen semmi bajuk sincs.
(a benzinszintet egy kicsit lejjebb vettem és így tulajdonképpen csináltam is valamit, nem csak tök feleslegesen szétszedtem )
"5000 kilométer alatt a 5dl és 1L közti olajfogyasztás már sok?" Nem sok de hogy ez igaz-e az majd nálad fog kiderülni 5e km után. (rosszabb esetben már 5-800 km után)
A kék füst okádást (ha van) valószínűleg nem fogod látni, mert ehhez akkor neked el kéne engedni a kormányt és hátrafordulni kb. 180-200-nál, mivel a tükörben ez nem fog feltűnni.
Sajnos csak a reménykedés marad hogy tényleg nem linkel az eladó és szerencséd lesz.
Küldtem,bocsi a késésért
Büntetésből nem is nyomtam tejszínhabot a Tiramisumra.
Hülye emberi reakció.
Látsz valamit és nem gondolkodsz hanem reflexből reagálsz. Az alapot egyrészt az adja hogy az MZ-Simson vonalon (meg pár robogónál is) így kell mérni-beállítani a benzinszintet de azoknál nincs rugó a tűben, ezeket meg oldalra döntve, ahol épp csak hozzáér az úszó nyelve a tűhöz de még nem nyomja meg. (Az FZR Mikunijában más az úszó alakja-súlya (jóval könnyebb) és a ház is így ott ez nem játszik, ott nem is nyomja össze a rugót a tűben. (azaz megtartja de a vidin olyan Keihin van mint ami nekem is, annál ez nem így működik de ez éjfél körül valahogy nem jutott az eszembe)
A Keihin-Mikuni vonalon általában nem is szoktam úszómagasságot méregetni mert úgyis a benzinszintnek hiszek.
Erre itt a "mester" megosztja a tudást, én meg ennyi év működés után megvilágosodom és: "b&szki úgyis épp szétszedem a karbit, megmérem őket!.....ez is összemegy.....a benzinszint is kicsit feljebb volt ....akkor ezek is 19 évesek...kicserélem őket. " Nyomkodtam én a rugóit és olyannak tűnt mint amilyenek szoktak lenni de már megint nem magamnak hittem. (ő ott azt akarta érzékeltetni hogyha felütközik a házon az úszó teste akkor nem fog lezárni a tűszelep, ami igaz is lenne de látszik a vidin hogy mikor megnyomja az úszót akkor mozdul az még mielőtt koppan a házon, ahogy nálam is de ahelyett hogy a tűket nézte volna meg, letudta ennyivel hogy sz&rok és kész)
Mellesleg túl is folyna a karbi ha ez így lenne de ez már csak másnap délután frissen ébredt fejjel esett le. (f&sznak nézek én fészbúkos marhaságokat )
OBD? Nekem nincs ilyesmi és nem is vennék. Rádughatnám a pözsóra és nézegethetném de minek?
Lehet, az enyém sose dobta ki, 4 év alatt. Csak hallottam, hogy ez szokott, erre kell figyelni

Más.
Arni! cím...
Nem feltétlenül van 100 felett, akkor is kidobja ha alacsony fordulaton megy hamar elváltva.
Aztán csak óvatosan, mert ha kidobja (esetleg) a kettest, akkor már jó bőven 100 km/h felett van (az 1000-es, azt most nem írtad, ez mekkora, amit kinéztél)
Köszönöm szépen a segítségedet!
A kuplungra akkor odafigyelek, meghallgatom.
A lényeg kék füstöt ne okádjon a kipufogó, akkor nem hozom el.
A kettest kipróbálom hátha itt is tapasztalható a jelenség.
Nem sok. A sok, ha 500 km alatt lenne ennyi, de még akkor is használható lenne, tekintve, hogy egy ilyet felújítani pénztemető.
Blokk csendes, a kuplung legtöbbx zörög üresben.
Sebváltó elég finom sztem, de annak határozottan kell működnie, az enyém kattant hallhatóan, de mindig hibátlanul váltott. Állítólag sok kidobálja a kettest 8000 fordulat felett, de itt nem nagyon tapasztaltunk ilyet.
Nem kell nyújorkig menni, spanyol meg görög tengerparti nyaraló helyeken is mindig látni ilyet nyaranta. 1x fél órát néztem egy ilyet, élőben még jobb! Olyan 3D hatású bolygós-űrös képeket csinált pár doboz festékkel, ronggyal, gyűrött újsággal, hogy majd lepetéztem - miközben én ilyen szórós festékkel egy tenyérnyi vackot se tudok normálisan lefesteni 1színűre se
Annyit még segítsetek nekem hogy 5000 kilométer alatt a 5dl és 1L közti olajfogyasztás már sok, tehát gond lehet a motorral?
Szombaton megyek el megnézni egyet.
Blokkja alapból csendes vagy inkább kopogós?
Sebességváltónak finoman kell járni vagy eléggé kemény kattanós?
OBD? működött, haszna nem sok, azzal a free programmal. Állítólag lehet szerezni olyan progit, amivel sokkal többet tud...
De ez a 84 eFt-os ár megijesztett, én ezeöccázé vettem bár tudom, az ájfónosok csak a drága cuccokat szeretik