Mivel a sok idióta, még akkor is ha 20 éves motort akar venni beírja a keresőbe a kilométer limitet, ezért kivettem a hirdetésből a futásteljesítményt. Persze előre nem tudtam hogy mennyi ilyen nézelődő lehet, de a módosítás után egyből négyszer annyian nézték meg a hirdetést, ezért így is hagytam. Annak aki eljut addig hogy kérdez, annak persze elmondom hogy ez egy keveset futott motor, az utóbbi két év alig használatával már lassan 7000 km/év alá esik az átlagos futásteljesítménye..
Egyébként régen mentem sokat, vagy hát mi a sok... évi 10 fölött bőven, (2009 volt a rekord, akkor 25 körül tettem a GS-be egy év alatt), aztán ez 2013-tól egy kicsit megváltozott.
Egyelőre elég lenne az XT. A robogókat is csak azért írtam be a hirdetésbe, mert hátha... egy szaladgálóeszköznek nagyobb hasznát látnám jelenleg, mint ennek. Egyébként ha lesz majd ez után másik aszfaltra kihegyezett motorom, az valószínűleg egy nagyköbcentis egyhengeres supermoto lesz.
Egyébként nagyon jó motornak tartom, egyáltalán nem bántam meg hogy 2012-ben erre váltottam.
Sztenderen áll a GTR.
Bill lehet hogy átqrta az egész GTR fórumot és azóta agyonverték a négerek, mert fel-le még nem tettem de ahogy most áll (bár nem sík betonon) hát épp hogy nem ér le a hátsó gumi.
Mondjuk nem gond mert a sztendertalpra akár a helyén sem tart semeddig rápöttyinteni egy darab vaslemezt de remélem hogy nem lesz rá szükség.
Az 1km mint távolságban megtett mennyiség az 1 Föld-Szaturnusz vagy esetleg 1 Föld-Androméda köd távolság akar lenni? (tudom hogy te sokat mész, hogy bírta a vas, azért kérdezem )
És mi lesz helyette?
Az olajszivattyú előállít alapjáraton mondjuk 0,8-1,2 bárt (olajhőmérséklet függő) 11.000-es fordulaton meg mondjuk 6-7bárt. Erre nyilván a mérnökök is gondoltak, így közvetlenül a szivattyú után betettek egy rugós-golyós nyomásszabályzós szelepet (3.-4. kép) ami 3,9-4,7 bár között kinyit és elengedi az olaj egy részét vissza a karter felé. Ez annyit jelent hogy hiába tud az olajszivattyú akármekkora nyomást előállítani, az olajkör elején nem lesz több 4,7 bárnál. (a hengerfejben meg kb. a fele lesz mire felér az olaj)
Nem adja sokért,csak ki tudja milyen lehet. Van pár szerviz itt,esetleg meg lehetne nézetni valamelyikben ha érdekel. Bár a szervizekkel szemben komoly fenntartásaim vannak.
Nem beleugatni akarok, de nekem van egy feleslegessé vált 900-as Divim. A gyáritól 5 centivel magasabb túrakormánnyal, és Tommot túraüléssel, hogy csak a két legfontosabb kényelmi extrát említsem. Igazi ortopéd motor, ébredéstől elalvásig fáradtság nélkül motorozható. Terv szerint 3 héten belül lesz friss műszakija, de ha előtte vinné el valaki, annak ez remek alku pozíciót biztosít addig is.
Egyébként régen mentem sokat, vagy hát mi a sok... évi 10 fölött bőven, (2009 volt a rekord, akkor 25 körül tettem a GS-be egy év alatt), aztán ez 2013-tól egy kicsit megváltozott.
Egyelőre elég lenne az XT. A robogókat is csak azért írtam be a hirdetésbe, mert hátha... egy szaladgálóeszköznek nagyobb hasznát látnám jelenleg, mint ennek. Egyébként ha lesz majd ez után másik aszfaltra kihegyezett motorom, az valószínűleg egy nagyköbcentis egyhengeres supermoto lesz.
Egyébként nagyon jó motornak tartom, egyáltalán nem bántam meg hogy 2012-ben erre váltottam.