Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel a sok idióta, még akkor is ha 20 éves motort akar venni beírja a keresőbe a kilométer limitet, ezért kivettem a hirdetésből a futásteljesítményt. Persze előre nem tudtam hogy mennyi ilyen nézelődő lehet, de a módosítás után egyből négyszer annyian nézték meg a hirdetést, ezért így is hagytam. Annak aki eljut addig hogy kérdez, annak persze elmondom hogy ez egy keveset futott motor, az utóbbi két év alig használatával már lassan 7000 km/év alá esik az átlagos futásteljesítménye..
Egyébként régen mentem sokat, vagy hát mi a sok... évi 10 fölött bőven, (2009 volt a rekord, akkor 25 körül tettem a GS-be egy év alatt), aztán ez 2013-tól egy kicsit megváltozott.

Egyelőre elég lenne az XT. A robogókat is csak azért írtam be a hirdetésbe, mert hátha... egy szaladgálóeszköznek nagyobb hasznát látnám jelenleg, mint ennek. Egyébként ha lesz majd ez után másik aszfaltra kihegyezett motorom, az valószínűleg egy nagyköbcentis egyhengeres supermoto lesz.

Egyébként nagyon jó motornak tartom, egyáltalán nem bántam meg hogy 2012-ben erre váltottam.
Sztenderen áll a GTR.
Bill lehet hogy átqrta az egész GTR fórumot és azóta agyonverték a négerek, mert fel-le még nem tettem de ahogy most áll (bár nem sík betonon) hát épp hogy nem ér le a hátsó gumi.
Mondjuk nem gond mert a sztendertalpra akár a helyén sem tart semeddig rápöttyinteni egy darab vaslemezt de remélem hogy nem lesz rá szükség.
Az 1km mint távolságban megtett mennyiség az 1 Föld-Szaturnusz vagy esetleg 1 Föld-Androméda köd távolság akar lenni? (tudom hogy te sokat mész, hogy bírta a vas, azért kérdezem )
És mi lesz helyette?
Hát nyomatékban biztos nem.
Az első kép nem ide való, ezt szándékoztam eredetileg betenni .
Az olajszivattyú előállít alapjáraton mondjuk 0,8-1,2 bárt (olajhőmérséklet függő) 11.000-es fordulaton meg mondjuk 6-7bárt. Erre nyilván a mérnökök is gondoltak, így közvetlenül a szivattyú után betettek egy rugós-golyós nyomásszabályzós szelepet (3.-4. kép) ami 3,9-4,7 bár között kinyit és elengedi az olaj egy részét vissza a karter felé. Ez annyit jelent hogy hiába tud az olajszivattyú akármekkora nyomást előállítani, az olajkör elején nem lesz több 4,7 bárnál. (a hengerfejben meg kb. a fele lesz mire felér az olaj)
Köszönöm, átnézem minden képen!
Holnap meló. Reggel 8.50-től 19.20-ig. Nyit az állatkert,oda kell felhordani a népet egész nap.
Jó éjt!
Öregem! Most nézem,ez 750-es létére odavág az 1000 FZR-nek.
Nem adja sokért,csak ki tudja milyen lehet. Van pár szerviz itt,esetleg meg lehetne nézetni valamelyikben ha érdekel. Bár a szervizekkel szemben komoly fenntartásaim vannak.
Csak megfordult a fejemben hogy hátha ismered! Akkor te is annyit értesz hozzá mint én
Mondanám hogy megnézem,de nem lennél vele előrébb.
Semmi gond,egy probát megért
Sajna nem tudok róla semmit. Nem nagyon ismerem a pécsi motorosokat.
Sanya erről nem tudsz véletlenül valamit?
http://m.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_750-10172365
Köszönöm az ajánlatodat de, többet burkolt motort nem veszek, csak nakedot!
mi ezzel a gond? Voltam gumisnál ahol így csinálták a motorkerekeket. igaz nem házi hanem gyári kiszerelésbe
B@zdmeg Laci! Professzionális mi!??
A Paypal 330-ba váltja az ejrót... köcsög Musk jól kitalálta ezt, ezért tud most autót építeni meg a Zűrbe repkedni
Vendég2

Nem beleugatni akarok, de nekem van egy feleslegessé vált 900-as Divim. A gyáritól 5 centivel magasabb túrakormánnyal, és Tommot túraüléssel, hogy csak a két legfontosabb kényelmi extrát említsem. Igazi ortopéd motor, ébredéstől elalvásig fáradtság nélkül motorozható. Terv szerint 3 héten belül lesz friss műszakija, de ha előtte vinné el valaki, annak ez remek alku pozíciót biztosít addig is.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_900_s_diversion-9793699
így fotóz a telóm, ez az eredeti képből van kivágva (amit az előbb beszúrtam, az eredetiből, ami 8,6MB) - csak érdekességképp
A menetfény 5 W-ja nem sokat baxik - sztem te tompítottat akartál írni... annak a fogyasztása (50W) kellhet, ha úgy van tervezve
Professzionális motor kerék centrírozó pad
működött, sikerült