A görgők ha kopottak akkor könnyebbek lesznek és még "erősebb" lesz a gép. A görgő akkor okoz gondot ha nem a gyári súlyú kerül bele hanem nehezebb, akkor olyan mintha láncos motorra baromi hosszú áttételt tennél fel és nem tudja kihajtani, gyenge lesz hozzá.
Azt még nézd meg (ha a karburátor is rendben van) hogy a membránok nyelvei lezárnak-e rendesen. (alaphelyzetben rá kell feszülni a lapoknak a házra és nem lehet rés alattuk)
Gyújtáselektronikával nemigen szokott gond lenni a régebbi robeszoknál, az inkább a mostani kínai csodák sajátja.
Télleg király, de most van egy bőröm meg egy nyári cordura készletem (ja, meg még egy öreg bőröm is)
Itthon beszerezve ez 3x ennyi lenne, kérdés, milyen a minőség... bexarás, hogy a kínaiak mindent lemásolnak
Sziasztok,
A képen látható kis alkatrészre lenne szükségem: 1987-88-as (2LA) FZR 1000 Genesis-hez való karburátorba (Mikuni BDS 37) suberttű lezáró réz kis alkatrész. Cikkszáma: 1AE-14565-00-00 (http://www.bike-parts-yam.com/...), ami alapján pl.: a 600-asokban is ez van. Esetleg lenne valakinek ilyen elfekvőben? Előre is köszönöm a segítséget!
ábrusnak igaza volt ősszeraktam kuplungot mindent szo szerint mindent ki cseréltem még kosarakat is és mindig zőrőg egy kicsit :-( na mind egy fzr ilyen!!!!
Sztem pont akkora, mint a tied... szét lehet zippzározni szélesebbre, az +6 centi kb. úgy már elég sok minden belefér. Mikor elmész 1 hétre, azé' kell ez-az...gyorsan megtelik ám hazafelé meg hoztam Pelinkovacot meg 2 literes Ozujsko sört is benne
Azért is lesz jó a tartó alul, mert akkor nem a pánton lesz a súly, az csak rögzíti. Majd én is lefotózom, ha kész.
Ha kevés a hely, keresztbe az utas helyére rá lehet pókozni még egy utazó táskát, akkor minden elfér - lehet, kelleni fog a nyaraláshoz (Erdélybe nem, oda kevesebb holmi kell)
Nem esik le nagyon erős és még a 160at is bírja lehet pakolni ésszel mikor túlléptem a határt kb 10kg krumpli meg pár apróság az 1ik oldalon a másik meg telerakva hússal kb 10kg volt az is na akkor mondta azt a tépőzár hogy reccs és tőből leszakadt. Megvarrtam és üzemel tovább
Azt még nézd meg (ha a karburátor is rendben van) hogy a membránok nyelvei lezárnak-e rendesen. (alaphelyzetben rá kell feszülni a lapoknak a házra és nem lehet rés alattuk)
Gyújtáselektronikával nemigen szokott gond lenni a régebbi robeszoknál, az inkább a mostani kínai csodák sajátja.
Itthon beszerezve ez 3x ennyi lenne, kérdés, milyen a minőség... bexarás, hogy a kínaiak mindent lemásolnak
http://www.ebay.com/itm/MEN-BM...
A képen látható kis alkatrészre lenne szükségem: 1987-88-as (2LA) FZR 1000 Genesis-hez való karburátorba (Mikuni BDS 37) suberttű lezáró réz kis alkatrész. Cikkszáma: 1AE-14565-00-00 (http://www.bike-parts-yam.com/...), ami alapján pl.: a 600-asokban is ez van. Esetleg lenne valakinek ilyen elfekvőben? Előre is köszönöm a segítséget!
98 LE... a kéccázat lazán megfutja, próbáltam, papíron 218 a vége, de azt még nem teszteltem le
Azért is lesz jó a tartó alul, mert akkor nem a pánton lesz a súly, az csak rögzíti. Majd én is lefotózom, ha kész.
Ha kevés a hely, keresztbe az utas helyére rá lehet pókozni még egy utazó táskát, akkor minden elfér - lehet, kelleni fog a nyaraláshoz (Erdélybe nem, oda kevesebb holmi kell)