Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen,vágom miről beszélsz. Még a túra előtt komolyan meg kell pakolnom a táskákat,megnézni hogy viselkedik.
De a Tiéd kib@szott nagy! Gondolom tele is pakoltad rendesen. Most meginogtam egy kicsit,hogy nem ér a munkánk semmit sem. Egyébként engem nem zavar ha belóg,mert ugye ez csak egy szövettáska,nem oldaldoboz. A lényeg az,hogy ne essen le,és ne b@ssza össze a motort. Mondjuk nem szándékozok sok motyót vinni magammal,csak ami feltétlenül szükséges.
http://www.mofaker.hu/termek/pix/300227.jpg
http://hasznaltmotorok.hu/kep/hirdetes_nagy/65/20ae61845fe6d8391ee4d7f6a8549dc7.jpg
Mint ezek, ilyesmi elven
Az enyémen is módosítok... mikor fent van, a belső oldala van ugye rögzítve. Menet közben azonban a rázkódástól a külső fele elindul lefelé, és olyan bénán áll - pedig én mind2t még csomaghálóval is felrögzítettem (az a biztos)
A képen láccik, mit magyarázok.
Ezért lesz egy kiálló tartó alul, csukható, ami tartja a táskát középen (mint a régi MZ oldaltáska tartója) Így biztos nem fog lelógni-leesni.
Nekem sem volt még ilyenem,de nem szeretnék madzagolni menet közben.
Ábrus kéne egy kis segítség!!!
Egyik barátom robogója van nálam,yamaha jog(pedig megfogadtam soha többet nem vállalok ilyesmit,de a jó szívem ..),kezdetben olyat csinált hogy mintha kihagyott volna a gyújtás közepes fordulaton,teljesen meg ki sem pörgött,találtam is hibát rendesen,ki volt szakadva a szívó csonk,meg a dugattyú gyűrű és dugattyú is eléggé kopott volt,kb 2mm hézag volt már a gyűrűknél.
Meg lett fúratva,ki lett cserélve a szívócsonk,nyugodt szívvel összeraktam,de a jelenség maradt,nincs erő,gáz adásra a kipufogóból lángcsóva,olyan mitha nem jó helyen adná le a gyújtást,de viszont indul pöccre,gondoltam az elektronikára,felcsiszoltam a jeladó és lendkereket,most jelenleg kipörög ,de terhelésnél le tudom fogni,kérdés itt az hogy a kopott görgők tudnak e olyat produkálni,hogy nincs erő,nem akar menni a robogó??
A táska több lehet, mint 5kg, és ugrál (mivel a motor nem sínen megy) - de majd kiderül...
...és ha fent nem kötöd össze a 2 táskát, és nem az összekötőn lesz a súly, akkor viszont a tömeg kifelé irányú nyomatékkal fogja csavarni.

Na de nem okoskodok, majd felkötjük madzaggal, ha leesik
Ez nagyon jó gumi,ilyet vett a garázs szomszédom Mazda3-ra. Ő nagyon igényes a cuccaira,nem vesz semmi gagyit.
Nem kell,mert a táskáknak van direkt táskatartóra rögzítési pontjai,szükségtelen a tépőzáras keresztpánt. Van táskánként három rögzítő fül hozzá szíjakkal. De még tesztelni kell,mert oldalanként 5kg-ot el kell bírjon. Jenci szerint sima ügy,és ha később kellene hátsó doboztartó,az sem nagy ügy. Kb egy délután kész van,de most az nem kell.
vettem gumit az autóra. Itthon gyárcsák
http://www.gumiabroncs.hu/weba...
Sanyi én felül, az ülés felett középtájt összekötném őket egy 20x3mm-es laposvassal. mert a táskák összefelé fogják húzni a súly alatt.
Amúgy jó lett sztem.
ajajj
jól át kéne nézni a forrasztásokat (nagyítóval) nem-e esetleg fel van engedve valamelyik. Utána ecetmentes sziloplaszt-tal lekenni 2mm vastagon.
Meg Mikuni karburátorba közepét, amibe a 3 fúvóka van.
Szasztok !!!

1993-as FZR 600-ra keresek tankot meg oldalidomokat!!!! Szín nem számít!!!

Üdv.
Jo megdumaltuk!
Majd ha megjöttünk Erdélyből,akkor majd mondom rá hogy nagyon f@sza.
3 csavar fogja oldalanként,sztem nem nagy ügy.
Szerintem nagyon jo lett!
Hú ez nagyon fasza

Ha útközbe le kell szedni az oldalidomot az nagyon munkás megoldás lehet
Még festeni kell majd. Nem lett valami esztétikus,de a táskától úgysem fog látszani.
Voltam játszótéren. Találtam 1et mogyoródon.
Létezik Sanya változatban is.
http://youtu.be/MhvPIwqcoFE
Csak annyit hogy forrasztva volt pár helyen.
Az de vess keresztet és örülj hogy nem a tiéd. (az akkori VF bokkok kenési rendszere és vezérműve hírhedten félresikerült, kivéve a VF1000F-et)
A VFR-t mint utódot nem véletlenül csinálták fogaskerekes vezérléssel lánc helyett.
Ettől függetlenül ezek baromira tetszettek mindig is.
http://youtu.be/QOGW6vPbiJ8