Ne nagyon kapcsolgassátok le a menetfényt , mert ha a generátor állandó-mágneses forgórészű akkor a feszültségszabályzónak kell a felesleges energiát elmelegíteni (eldisszipálni) és nem biztos, hogy jót tesz neki ha 60 -120 W melegíti.
A jogszabály szerint MOTORKERÉKPÁRON KÖTELEZŐ a tompított fényszóró használata. (nincs kivétel)
Nappali menetfény viszont csak úgy működhet GÉPJÁRMŰVÖN ha a tompított és más egyéb NEM világít. (f&sz a jogszabály de sajnos így van)
Mielőtt válaszolnál szerintem nézz utána hogy hogyan szabályozzák az olajnyomást a járműmotoroknál. (az olajszivattyú után)
Ha esetleg nem lesz meg és tudni szeretnéd akkor szívesen elmagyarázom.
Hasonló lehet mint a VTR1000F lábpozíciója, azon sem a lábamnak volt kényelmetlen, hanem a dőlésszöge a hátamnak.
Ezért is szeretném kipróbálni milyen lehet így, alapból ha kényelmetlen lesz már nem is hozom el.
Természetesen viszek magammal tolómérőt a féktárcsák végett.
Átnézem rendesen a futóművet, nem e húz félre, nem kotyog e, esetleg vannak e rajta sérülések, első dolgom a kormányütközők megtekintése.
Érdekes mert azt mondja hogy műszakin simán átment a ledes menetfénnyel.
Èn átalakitottam az enyèmet kènyelmes nem lessz sortmotorból csak javítani lehet kicsit rajta.D e a lábad görnyedt pozícióján nem sokat tudsz alakítani.
Műszakiztatása nehéz lesz a közeljövőben, óracsoport hiányában. Ha nem jó helyre viszed, nem lesz műszaki... Gyulánál látod a kipuff bukta, és az nem faragott vas. A lámpával ami rajta van este csodát ne várj, először az enyémen is ilyen volt. Üléseket vedd le, és nézd meg a segédvázat és a váz csatlakozását, ha bukott volt, ott látszik rendesen. Munkaóra van benne rendesen, de leginkább a polírozásban..... Nem hasalós motor, kényelmes üléspoziciónak tűnik. A többit leírták a többiek...
"A nappali ledes menetfény nem világíthat együtt a lámpával" Épp nemrég linkeltem hogy motoron a jogszabályok szerint egyáltalán nem használható a tompított helyett nappali menetfény.
Nekem sincs a kipufban semmi jelzés javítva is volt ugyan úgy egy rozsdamentes lemez van ráhúzva ráadásul a motor is Japán belpiacos. Ezek szerint nem lehet kiufogót javítani?
Én megkérdezném, hogy megvannak-e a gyári idomok-műszerfal is és adja-e hozzá. Ha igen akkor az jó. Ha nincsenek meg valószínű törött volt futóművet alaposan szemügyre kell venni. Olyat nem ér mondani, hogy így vette mert azt írja sok munka óra van benne. A nappali ledes menetfény nem világíthat együtt a lámpával érdemes leellenőrizni nehogy megbüntessenek hazafele ha megveszed esetleg. Az exup is szokott zörögni és nem működni de akkor nem is megy rendesen... Én a féktárcsákat megnézném mennyire kopottak esetleg megmérni abból lehet következtetni a km-re. Kb. 80-100ekm nél szokott kelleni cserélni.
Nappali menetfény viszont csak úgy működhet GÉPJÁRMŰVÖN ha a tompított és más egyéb NEM világít. (f&sz a jogszabály de sajnos így van)
Ha esetleg nem lesz meg és tudni szeretnéd akkor szívesen elmagyarázom.
Ezért is szeretném kipróbálni milyen lehet így, alapból ha kényelmetlen lesz már nem is hozom el.
Átnézem rendesen a futóművet, nem e húz félre, nem kotyog e, esetleg vannak e rajta sérülések, első dolgom a kormányütközők megtekintése.
Érdekes mert azt mondja hogy műszakin simán átment a ledes menetfénnyel.
Bízom benne hogy passzolni fog hozzám.