Ezt a gépet megyek el holnap megnézni, azért választom mert a gerincsérvem végett egyenes háttal kell ülnöm, nem dőlhetek előre.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzr_1000_exup-10145124
Sziasztok olyan próblémám lenne hogy gyertyát cseréltem és 100 m után lerobbant vissza raktam a régit és azzal 1 km után, azóta nem indul szikra van benzint kap kompresszió van de nem indul mi lehet az oka ez egyébként egy 125 kétütemű nsr a csere előtt semmi baja nem volt
Már két éve is belekötött a vizsgáztató,csak akkor átengedt.Most nem,pedig gyári a dob.Karambolos volt,csúnyán törött a dob is,kihegesztették rondán,majd húztak rá egy rozsdamentes köpenyt.Csak azon ugye nem volt semmilyen jelzés.Most lefúrtam a külső köpenyt,hát csúnyán törött,lyukas is több helyen,ezért mindenképp cserélni akarom.Találtam rajta 3he3-jelzést,de Yamahát nem,valószínű az a hegesztett részre esett.
Elég magasra, főleg hogy lejjebb van engedve az eleje 2 centivel. (így elég lehetetlen feladat volt még üresen is egyedül feltenni sztenderre)
Motoros sztender? Aztán mi jön még, kanyarban kinyíló segédkerék hogy el ne dőljön a biker?
Így képen jól fest, eddig a tied milyen magasra emelt? Persze a magasság függ attól is, mennyire van összeülve az első teló
Látod, mondtam, hogy K1600GT BMW-t vegyél, az extrák közt motoros sztender! Ülsz rajta, megnyomod a gombot, és felteszi magát utána már csak le kell kecmeregni a bálna hátáról
A szalaggal jelölt darabot vágtam ki belőle, annyival lett rövidebb. (az alja maradt ugyanúgy)
Mivel elég vékony falú a cső így tettem én is bele "megerősítést" hogy ne lyuggassam ki hegesztés közben (másrészt apám mindig is vallotta hogy a gyári megoldások általában anyagtakarékosak, így kell abba még anyag ) a 25-ös vastagfalú cső pont passzolt bele.
A szalag csak példaképp linkelődött hogy milyen.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzr_1000_exup-10145124
Motoros sztender? Aztán mi jön még, kanyarban kinyíló segédkerék hogy el ne dőljön a biker?
A kutasnak kutya kötelessége segíteni
Látod, mondtam, hogy K1600GT BMW-t vegyél, az extrák közt motoros sztender! Ülsz rajta, megnyomod a gombot, és felteszi magát utána már csak le kell kecmeregni a bálna hátáról
Mivel elég vékony falú a cső így tettem én is bele "megerősítést" hogy ne lyuggassam ki hegesztés közben (másrészt apám mindig is vallotta hogy a gyári megoldások általában anyagtakarékosak, így kell abba még anyag ) a 25-ös vastagfalú cső pont passzolt bele.
A szalag csak példaképp linkelődött hogy milyen.