1000-es nakeddá átalakítottat nézek most.
Természetesen nem egyedül megyek, alapjáraton is megfogom forgatni jön e kék füst, megyünk majd kocsival utána és figyelem hátha látni a füstöt és érezni a kipufogóból áradó szagot.
Józef, le fog érni a láb a földre, azt nézted? A 3 centid a keréknél majd' a duplája lesz
A taposós részből hogy vágtál le, a taposót is fentebb raktad? Vagy kilógott épp annyi még? Arról nincs fotó? Meg a kész állapotról?
Szelep: jó 5let, a BMW-nél eleve ilyen a légtelenítő, de azért, mert arról kell feltölteni a renccert, akkor nem is levegősödik le - kár, hogy erre utólag és magamtól jöttem rá (miután lelkesen teleraktam levegővel, azóta se sikerült 100%-ra kiszedni belőle )
Vulkán szalag: Jó az ára webbótban, de ha rátesznek ezeöccá postát, baxhatom... itt a faluban kéne találni.
Rugós golyósszelep,még a rugóerővel lehet kell kicsit variálni de szerintem jó lesz. (légtelenítő szelepet kinyitni és csak pumpálni kell, mivel vissza nem megy a szelep miatt)
Az 1 1/4"-ra nem emlékeztem de hosszas mérnöki tervezés után a 30mm-es rövidítés mellett döntöttem, mivel a ragasztószalag olyan széles.
A vágás pontosságára való tekintettel (és mivel apám mérnöki szemléletre nevelt már gyerekkoromban) vasfűrésszel szeltem az anyagot. Nagyban segítette az aprólékos pontosságot a kínai fűrészlap, mivel 2-3 tolás után már csak a fogak fele volt meg és a végére már szinte a cső saját forgácsanyagával való csiszolásnak felelt meg a haladási sebesség. (egy vágás-egy lap)
Most utánanézve a fórumon láttam hogy 1 1/4"-t (azaz 31,75mm-t) vágott ki Bill, így a 30mm-es ragasztószalaggal nem is tévedtem sokat. (valahogy megérzi a műszaki ember az ilyesmit )
Holnap festés és mehet is be a helyére.
Ma nekiálltam összerakni a gtr-t.
Aztán eszembe jutott hogy még a sztendert is át kéne alakítani, ha már ennyire szét van szedve. (hogy ne a Horvát kutast kelljen megint megkérni hogy segítsen már feltenni nagysztenderre mert negyedszerre sem tudom átbillenteni a holtponton )
GTR fórumon láttam hogy az egyik fazon vágott belőle 1 1/4"-t és úgy könnyedén fel lehet tenni, nem kell vele küzdeni.
Legyen, csináljuk meg!
Természetesen nem egyedül megyek, alapjáraton is megfogom forgatni jön e kék füst, megyünk majd kocsival utána és figyelem hátha látni a füstöt és érezni a kipufogóból áradó szagot.
A taposós részből hogy vágtál le, a taposót is fentebb raktad? Vagy kilógott épp annyi még? Arról nincs fotó? Meg a kész állapotról?
Szelep: jó 5let, a BMW-nél eleve ilyen a légtelenítő, de azért, mert arról kell feltölteni a renccert, akkor nem is levegősödik le - kár, hogy erre utólag és magamtól jöttem rá (miután lelkesen teleraktam levegővel, azóta se sikerült 100%-ra kiszedni belőle )
Vulkán szalag: Jó az ára webbótban, de ha rátesznek ezeöccá postát, baxhatom... itt a faluban kéne találni.
Ez még árban is elfogadható. ( a 3M qrva drága)
A vágás pontosságára való tekintettel (és mivel apám mérnöki szemléletre nevelt már gyerekkoromban) vasfűrésszel szeltem az anyagot. Nagyban segítette az aprólékos pontosságot a kínai fűrészlap, mivel 2-3 tolás után már csak a fogak fele volt meg és a végére már szinte a cső saját forgácsanyagával való csiszolásnak felelt meg a haladási sebesség. (egy vágás-egy lap)
Most utánanézve a fórumon láttam hogy 1 1/4"-t (azaz 31,75mm-t) vágott ki Bill, így a 30mm-es ragasztószalaggal nem is tévedtem sokat. (valahogy megérzi a műszaki ember az ilyesmit )
Holnap festés és mehet is be a helyére.
Aztán eszembe jutott hogy még a sztendert is át kéne alakítani, ha már ennyire szét van szedve. (hogy ne a Horvát kutast kelljen megint megkérni hogy segítsen már feltenni nagysztenderre mert negyedszerre sem tudom átbillenteni a holtponton )
GTR fórumon láttam hogy az egyik fazon vágott belőle 1 1/4"-t és úgy könnyedén fel lehet tenni, nem kell vele küzdeni.
Legyen, csináljuk meg!