Köszcsi mindekinek!
Elmesélem a történet végét
azé is elmentem mókázni /na meg piálni/
nem ez a lényegabban ,,,a pillanatban amikor szükség lett volna rá nem tudtam elérni a rendőr haveromat/mee ivott mint a gőte/
de később találkoztunk
elmonda:alapjában véve én vagyok a hibás mert ki kellett volna világítanom!
de mivel nem történt személyi sérülés csak anyagi kár,nos a kikerülő jármű a hibás!
ha rendőri intézkedésre került volna sor én 1 szabálysértési bírságot kaptam volna ami kb:50? ezredes be került volna nekem,viszont a felelőség nem az enyém a továbbiakban,akármennyibe is került volna,/nekem ennyi a saram/
de megnéztük a kocsikat világosban h mi baja lett
és az anyagi kár ez alatt van
úgyhogy benyeltem
mint ribi a f.szt
Ne felejtsük el hogy 96-ban a fizetésem árnyéka sem volt a mostaninak még arányaiban sem.(az alkatrészbeszerzésről meg ne is beszéljünk,rémesen lehetetlen volt)
Én is furgonoztam a motort és szembesültem az anyagiakkal de lekopogom eddig kb 40ft ba van és megy mint a golyó 1év álás után 20 perc alatt életet leheltem bele. De kellett és elhoztam és szétkaptam és csak az új hibák hibák és hibák. Kuplungfelújító, olaj, olajszűrő, telószimering, fékolaj, kuplung olaj, a fejidom megjavítva és nem hozták el ma. De kell még 1 hátsó tárcsa kormány csapágy fékbetét elöl hátúl de élvezem. És ma a 2. fokozat szarakszik a karbiszinkron és a szelepbeálítás elmaradt. És a vazérműlánc hang de van 1 motorom amivel foglalkozhatok és élvezem megin. Mert a volt asszony letiltott amíg nincs jogi nincs motorozás. Most nincs asszony de van motorozás.
Hosszú.
De a lényege hogy nagyon (mindenáron) nagymotort akartam és nem néztem meg hogy mit veszek. Akkor ezekben még műszakilag (és alkatrész árilag)sem voltam ennyire otthon,lényeg az hogy úgy vettem meg hogy évek óta állt és ki sem tudtam próbálni.
(ZSOLTI ÍGY SOHASEM VESZÜNK MOTORT IGAZ?)
Átütött motorszám (ami 750-es volt nem is 900-as) összetört kislánckeréktengely csapágy,elgörbült főtengely és ezáltal elnyalt főtengelycsapágyak,hullára kopott dugattyúk, és gyújtáselektronika hiba,nem rávaló karburátor(az a 900-asé volt)szétbarmolt hengerfej,stb.
Egy év szerelés,pár szerviz(pesti is volt,úgy trélereztük fel) és egy rakás pénz után blokkot kellett volna cserélnem egy bontottra és ekkor feladtam.(azóta nem megyek szervizbe többet) Nem mentem vele összesen két km-t.(próbautak.Elcseréltem a Caprira és buktam egy rakás pénzt viszont egy életre megtanultam a leckét.
Pedig szép volt és nagyon tetszett,nagyon sajnálom hogy nem jött össze.
Ilyesmivel szemeztem a kis frézi előtt. Nem bántam meg,ne értsétek félre,Nekem a többiekkel szemben mákom van a mocimmal. Ilyen tetszett nagyon! http://www.kepesmotor.hu/honda...
A VF vizes V4-es blokkja,főleg a vezérlés és a hengerfej az valóban szívás.(utána a VFR-t azért is csinálták fogaskerekesre és olyan kurva megbízhatóra mert helyre kellett állítani a becsületet Hondáéknál)
De az nem veszélyes. Viszont ha valaki kiejti a száján valami szervizben a Honda VF szót akkor minden tapasztalt szerelőnek görcsbe rándul a gyomra.Ha még ehhez hozzáteszik hogy a blokkal lenne.. na itt már rázzák a fejüket azt ordítva hogy NEEEM! IDE NEEEEM!
Elmesélem a történet végét
azé is elmentem mókázni /na meg piálni/
nem ez a lényegabban ,,,a pillanatban amikor szükség lett volna rá nem tudtam elérni a rendőr haveromat/mee ivott mint a gőte/
de később találkoztunk
elmonda:alapjában véve én vagyok a hibás mert ki kellett volna világítanom!
de mivel nem történt személyi sérülés csak anyagi kár,nos a kikerülő jármű a hibás!
ha rendőri intézkedésre került volna sor én 1 szabálysértési bírságot kaptam volna ami kb:50? ezredes be került volna nekem,viszont a felelőség nem az enyém a továbbiakban,akármennyibe is került volna,/nekem ennyi a saram/
de megnéztük a kocsikat világosban h mi baja lett
és az anyagi kár ez alatt van
úgyhogy benyeltem
mint ribi a f.szt
http://www.expressz.hu/cserebere/hirdetes-19942457/
De a lényege hogy nagyon (mindenáron) nagymotort akartam és nem néztem meg hogy mit veszek. Akkor ezekben még műszakilag (és alkatrész árilag)sem voltam ennyire otthon,lényeg az hogy úgy vettem meg hogy évek óta állt és ki sem tudtam próbálni.
(ZSOLTI ÍGY SOHASEM VESZÜNK MOTORT IGAZ?)
Átütött motorszám (ami 750-es volt nem is 900-as) összetört kislánckeréktengely csapágy,elgörbült főtengely és ezáltal elnyalt főtengelycsapágyak,hullára kopott dugattyúk, és gyújtáselektronika hiba,nem rávaló karburátor(az a 900-asé volt)szétbarmolt hengerfej,stb.
Egy év szerelés,pár szerviz(pesti is volt,úgy trélereztük fel) és egy rakás pénz után blokkot kellett volna cserélnem egy bontottra és ekkor feladtam.(azóta nem megyek szervizbe többet) Nem mentem vele összesen két km-t.(próbautak.Elcseréltem a Caprira és buktam egy rakás pénzt viszont egy életre megtanultam a leckét.
Pedig szép volt és nagyon tetszett,nagyon sajnálom hogy nem jött össze.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_900_f2_boldo
r-3669419
Megvenném. Mért nem ezt vetted meg! (elkárhoztál örökre!)
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Kép az ilyen van: