A fekete karnak a cső irányába kell állni úgy van nyitva,ha így sem mutat,akkor dugulás,vagy ott neked nincs nyomás.Lehet hogy az már visszafolyó ág,ha van rajzod át kéne nézni az olajzó kört.
Igen,így raktam fel én is,annyi különbséggel,nálam alul vannak a csőcsatlakozások.Tömítést tegyél a csatlakozó és a hűtő közé is!Lehet hogy valamitől eldugult a vékony cső,jól mondja kolléga,nézd meg pumpával,ha azzal mutat,akkor érdekes a dolog!Az olajhűtőnek is melegnek kell lenni,ha folyik rajta olaj,vagy kösd rá a hengerfejre menő nyomáscsőre,ott van nyomás!Jut eszembe,az óra mögötti csap ki van nyitva?
Na most érdekes a helyzet beszereltem a mérőt alapjáraton járattam felmelegedjen a motor. Mérő nem mutat semmit meg se mozdul tettem 1 kört megtéptem a mérő meg se mozdul. Na most mi a fakk van olajnyomás tuti van mert akkor már 1000x beállt volna a motorom a genya tank meg itt sípolgat a fülembe.
Tény. De, ettől nekem még nem lesz autóm. Mert azt érvényes adásvételivel adta el.
Károm sem származott belőle.. Akkor minek vergődni? Ennyivel is több időm marad motorozni. Ezer egyéb bajom van, nem hogy még feljelentgessek. Autót kell venni, motort a szezonra felkészíteni. Házat befejezni, beköltözni végre. stb.stb. Ja, és lassan vizsgaidőszak, meg minden szombaton túlóra. + még elvileg magánéletem is van.
CSap lesz !
Károm sem származott belőle.. Akkor minek vergődni? Ennyivel is több időm marad motorozni. Ezer egyéb bajom van, nem hogy még feljelentgessek. Autót kell venni, motort a szezonra felkészíteni. Házat befejezni, beköltözni végre. stb.stb. Ja, és lassan vizsgaidőszak, meg minden szombaton túlóra. + még elvileg magánéletem is van.