Sziasztok, Köszönöm a múltkori válaszokat (benzincsap, tömítés, stb)... Következő kérdésem, hogy a hűtőradiátorok mennyire csereszabatosak 1000-eseken belül?
Üdv! Új vagyok a fórumon. Nemrég vettem egy FZ6N-t. 2005.-ös gép, svájci első tulajdonostól. Karcmentes állapot, 8500 km. Utolsó szerviz 2010 tavasz, akkor új gumit is kapott, és akkor volt benn 8000 km. ( gumi DOT száma 1010) Azóta ment 500 km.-t, majd közel 6 évet állt. Folyadékokat, olajszűrőt kicsereltem, műszaki, eredetvizsga kész, regdíj befizetve, csak a származás ellenőrzésre várok. Mentem vele, minden működik rajt, motorja szépen jár. Érdekelne hogy ennyi pihenés után mit érdemes még kicserélni rajt. Régóta olvasom a fórumot örülök hogy tag lehettem.
100 helyen árulnak, csak nem Yamahára kell keresni, hanem méretre-pofára. http://www.mpservice.hu/motowe...
ez nem tudom, bele való-e, csak azért linkeltem, hogy nem lehetetlen találni...
Csak hogy más is képben legyen:
A genesis karbijában így néz ki a tűszelepház, amit sanyáén valamikor ki szándékoztak húzni a helyéről de gondolom nem akart jönni így fogóval (vagy valamivel) rámarkoltak rendesen. (látszott rajta kívülről)
Ennek köszönhetően a kör egy kissé átalakult, épp csak annyira hogy egy bizonyos pontban meg tudjon szorulni benne a tű és vagy nyitva, vagy épp zárva maradjon.
(ez itt a képen épp egy hibátlan csövikarburátorsor)
http://www.sportmotor.hu/forum...
http://www.mpservice.hu/motowe...
ez nem tudom, bele való-e, csak azért linkeltem, hogy nem lehetetlen találni...
A genesis karbijában így néz ki a tűszelepház, amit sanyáén valamikor ki szándékoztak húzni a helyéről de gondolom nem akart jönni így fogóval (vagy valamivel) rámarkoltak rendesen. (látszott rajta kívülről)
Ennek köszönhetően a kör egy kissé átalakult, épp csak annyira hogy egy bizonyos pontban meg tudjon szorulni benne a tű és vagy nyitva, vagy épp zárva maradjon.
(ez itt a képen épp egy hibátlan csövikarburátorsor)