József, alakul a motorja? Nekem tegnap felkerült az új háccsó gumma. Még egy GPS tartó tikot kell vennem a béjjrű, olajokat a váltóba-difibe, és mehet
... bár néha motorfék üzemben durrog 1et, nem tom, mitől lehet, jó lenne rájönni. Gyertyát teszek bele újat, azt már megvettem.
Emléxem rá, hogy tiltva volt, nem csak adóztatva... akkoriban ismerős hozatott usákból japó sor4-et, mert Ejrópában csak 100 lóig tudott volna venni... meg annó az Autó-Motor újságban is olvastam erről.
Na mind1, régen volt, neten lusta vok keresgélni (meg ezek a 30 éves történések eléggé el vannak bújva) de én így tudom. Arra viszont, mit ettem 2 napja, már sajnos nem emléxem
OT-re visszatenni a két gyári gy.trafót (és nem esőben kell vinni) és mehetne is. Mindene eredeti és jó állapotú, kivéve a festést mert az nem sima fehér hanem gyöngyház.
Akkor egy házilag kókányolt xar, nem is kell, pedig meg akartam venni 470-ért de most, hogy felnyitottátok a szemem
Jövőre mehetne rá az OT rsz. - milyen fun lenne, első ránézésre korszerű sportmotor OT rendszámmal
Ui: svejciekre nem jellemző, hogy elkövetnének egy ilyen bűncselekményt fura mindenesetre.
"hogy Svájcban és Németoban csak max. 100 lovat lehet forgalomba helyezni." Egyértelmű tiltás csak a Franciáknál volt. (egy darabig)
A Német/Osztrák/Svájc vonalon 100Le FELETT (később a Németeknél 100Le-TŐL, ezért lettek a 100Le-s fojtottak 98Le-sek) igen durva adó/biztosítási lépcső volt, ezért "fojtogatták" a gépeket. Forgalomba helyezni lehetett erősebbet is.
És Svájcban eszükbe sem juthat kireszelni a 66/74kw-os alu szívócsonk belsejét majd felfúvókázni a karbisort a nyitott mintájára. (trükkös srácok nyilván csak nálunk vannak)
Mellesleg az "enyémen" is kireszelt 74kw-os van amit már én is így vettem.
László....kérem.....ha 265 a vége a 108 kilóm alatt akkor az fojtott? (a két centis lyukat meg nem tudom hogy honnan veszed mert nem az, ugyanakkora mint az én ezresem gyári dobján volt és a 750-esre is ugyanazt a dobot tették)
A szívótorkok ki vannak nyitva hengerfej szívócsatorna méretre (mellesleg van gyári fojtott csonkom ami valóban svájci, az sokkal szűkebb) és a karbi fúvókázás is nyitott.
El kell felejteni ezt a "a sanya gépe svájci és fojtott" dolgot mert max. a lámpája az.
Biztos látta de a svejciek nem vicceltek az ilyesmivel tehát akkor valaki már kinyitotta...
Egyébként ha csak 2mm-e szűkebbre van öntve, az már elvesz 30 lovat és az fel se tűnik, míg egy nyitottat nem teszel mellé.
Biztos, hogy fojtott, olyan 2 centis lyukú kipuffot csak a Sanyién láttam, még a Csővié is nagyobb, pedig az "gyárilag" csak 750... meg aztán abban az időben (sztem 90valahányig) érvényben volt, hogy Svájcban és Németoban csak max. 100 lovat lehet forgalomba helyezni... (és a lámpája is a svejci előírások miatt ilyen)
Ezzel én is így vagyok.
Napi szinten jobb lenne egy kisebb szaladgálós mert a GTR ehhez nagy és költséges, sportmotort meg túrázásra használni nekem már nem hiányzik. (meg a jogim is gyorsan ugrana) Ha meg átvenném sanya gépét az is csak szoborként állna konzerválózsírban a garázsban.
Mivel már gyakorlatilag csak utas nélkül motorozom így valami 600/750-es kisebb gép jobb lenne.
Öreg vagyok én már egy ezres sportmotorhoz. Van már egy fasza kis túragépem ami gyakorlatilag teljesen megfelel az igényeimnek. De azért még egy pofás kis power cruisert el tudnék viselni.
... bár néha motorfék üzemben durrog 1et, nem tom, mitől lehet, jó lenne rájönni. Gyertyát teszek bele újat, azt már megvettem.