Egyébként nem kéne sanyáét átalakítani, ez pont olyan (még színben is) mint amilyet mindig szerettem volna: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_f_nevre_irva-10049923
(ha lenne rá lém...... )
Ebből nem, abból is csak azért lett Honda mert már félig Suzuki volt amikor vettem. (az egész onnan indult hogy nem lehetett Suzuki RF lámpát találni )
Az ezres akkor volt utoljára elindítva mikor Bakos kollégával kipróbáltuk 2012 telén.
Az új házhoz futón hoztam át. Majd ha lesz egy kis időm azért beröffentem. De azért át kellene nézni előtte egy kicsikét.
Tegnap én is elővettem a téli állásból a gépet, és motoroztam egy jót. A Briggs fűnyíróval először alig akart beindulni, fújogattam féktisztítót a torokba, 4-5. alkalommal már járt 5mp-nél tovább is nagy füsttel - aztán "megjavult" nem füstöl, szépen megy.
Szóval ahogy előbb mondtam: az állás nem használt neki
Télleg nem sok van. Nagyon csendesen jár a blokk, mint egy újszerű motoré... lehajítani róla azt a fojtott svájci kipuffot, kireszelni a torkot, és húzni a gázt és semmi gond nem lenne azzal.
Nem "ennek ellenére" hanem emiatt... egy ilyen öreg gépnek a halála az állás. A fiatalokban a gumi alkatrészek még bírják, de így 20 év felett már minden kényesebb, gumi alkatrészek ridegek, a fém részeken megjelenik a finom korrózió, stb.
meg ezeket nézegetni kell, szerelgetni, sőt szeretgetni az nem megy, hogy előveszem havonta 1x fél órára, és akkor tip-top legyen - ha ilyet akarsz, akkor újat kell venned, és annak nem lesz baja állásban se az első 5-10 évben.
(ha lenne rá lém...... )
http://konstal-garazs.hu/
Az új házhoz futón hoztam át. Majd ha lesz egy kis időm azért beröffentem. De azért át kellene nézni előtte egy kicsikét.
Szóval ahogy előbb mondtam: az állás nem használt neki
meg ezeket nézegetni kell, szerelgetni, sőt szeretgetni az nem megy, hogy előveszem havonta 1x fél órára, és akkor tip-top legyen - ha ilyet akarsz, akkor újat kell venned, és annak nem lesz baja állásban se az első 5-10 évben.