Akkor mi? a váz nagyon hasonlít az exuoéra, a lengőkar csavar, a hegesztés... a későbbi Yamahák nem ilyenek. mert Yamaha, ez ugyanis olvasható a deklin...
szia köszi.
megpróbálom, hátha sikerül.
de ha jól emlékszem ha befele tekerem a 0 fele akkor elkezd felpörögni.
kifele meg leáll.csak fülre tekertem amibe most van.
jól megy egyébként.bár kis átalakítás volt a mocin most így néz ki
üdv.
Abban kérném a tisztelt fórumozók segítségét, hogy: havernál van most a mocim, olajcsere-szűrőcserék, lánccsere, gyertyacsere, stb. ügyében (én akartam csinálni, de nincs időm rá ). Próbakör alatt a gépegység elég gyengének bizonyult, ami végül megoldódott (le voltak fojtva a karbik, úgy látszik tényleg 25kW-os volt, nem csak papíron ), viszont pucolásnál kiderült, hogy az egyik membránom el van szakadva. Koma azt mondta, ő nem talált, csak bontott karbisort kompletten. Mivel ezer más dolga van neki is, gyanítom hogy olyan sokfelé nem is kereste, ezért kérdezném, merre találhatok ilyen membránt, vagy bármiféle javító-felújító szettet? Nem baj, ha külföldről jön, nem baj, ha sokára jön meg, így végülis üzemképes a motor, csak azért előbb-utóbb orvosolni kéne a hibát.
szia
nem tudom mitől van, esetleg lehet valamivel állítani?
a levegőállító csavar 3,5 tekerésre van kitekerve, ezt tudom.
esetleg a tűszelep alján a három rovátkán rossz helyen van az alátét?
Na újra. ha betét nélkül mérek kiput pl legyen 2mm az érték akkor kivonom a0,30 mert az a felső határ akkor marad 1,7mm az meg ugye 170es betét na így gondoltam.
megpróbálom, hátha sikerül.
de ha jól emlékszem ha befele tekerem a 0 fele akkor elkezd felpörögni.
kifele meg leáll.csak fülre tekertem amibe most van.
jól megy egyébként.bár kis átalakítás volt a mocin most így néz ki
üdv.
Abban kérném a tisztelt fórumozók segítségét, hogy: havernál van most a mocim, olajcsere-szűrőcserék, lánccsere, gyertyacsere, stb. ügyében (én akartam csinálni, de nincs időm rá ). Próbakör alatt a gépegység elég gyengének bizonyult, ami végül megoldódott (le voltak fojtva a karbik, úgy látszik tényleg 25kW-os volt, nem csak papíron ), viszont pucolásnál kiderült, hogy az egyik membránom el van szakadva. Koma azt mondta, ő nem talált, csak bontott karbisort kompletten. Mivel ezer más dolga van neki is, gyanítom hogy olyan sokfelé nem is kereste, ezért kérdezném, merre találhatok ilyen membránt, vagy bármiféle javító-felújító szettet? Nem baj, ha külföldről jön, nem baj, ha sokára jön meg, így végülis üzemképes a motor, csak azért előbb-utóbb orvosolni kéne a hibát.
Előre is köszöntem!
nem tudom mitől van, esetleg lehet valamivel állítani?
a levegőállító csavar 3,5 tekerésre van kitekerve, ezt tudom.
esetleg a tűszelep alján a három rovátkán rossz helyen van az alátét?
de olaj se nagyon volt rosszabb mint az enyém