Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor mi? a váz nagyon hasonlít az exuoéra, a lengőkar csavar, a hegesztés... a későbbi Yamahák nem ilyenek. mert Yamaha, ez ugyanis olvasható a deklin...
szerintem se fzr!!
Mert nem az.
Jól át lett faragva, ügyes Mintha nem is FZR lenne....
Még olcsó is 40körül van 1db új
szia köszi.
megpróbálom, hátha sikerül.
de ha jól emlékszem ha befele tekerem a 0 fele akkor elkezd felpörögni.
kifele meg leáll.csak fülre tekertem amibe most van.
jól megy egyébként.bár kis átalakítás volt a mocin most így néz ki
üdv.
Szerk.: ebay-en találtam mintha, egy 10-esér plusz küldés, az reális ár?
Urak!

Abban kérném a tisztelt fórumozók segítségét, hogy: havernál van most a mocim, olajcsere-szűrőcserék, lánccsere, gyertyacsere, stb. ügyében (én akartam csinálni, de nincs időm rá ). Próbakör alatt a gépegység elég gyengének bizonyult, ami végül megoldódott (le voltak fojtva a karbik, úgy látszik tényleg 25kW-os volt, nem csak papíron ), viszont pucolásnál kiderült, hogy az egyik membránom el van szakadva. Koma azt mondta, ő nem talált, csak bontott karbisort kompletten. Mivel ezer más dolga van neki is, gyanítom hogy olyan sokfelé nem is kereste, ezért kérdezném, merre találhatok ilyen membránt, vagy bármiféle javító-felújító szettet? Nem baj, ha külföldről jön, nem baj, ha sokára jön meg, így végülis üzemképes a motor, csak azért előbb-utóbb orvosolni kéne a hibát.

Előre is köszöntem!
jó lesz az nekem
Szombatra mondta a lakatos a táskatartó keretét. Utána csinálja a felfogató füleket. Gondolom az is eltart kb 3 hétig.
mégis elnyírta valami a csapágyat
Ha olaj nem lett volna akkor először megbarnul, utána gyönyörűszép kékre színeződik a fémfelület.
hozd vissza 2,5-3-ra a rovátkát ha 5 állásos akkor 3.ba úgy nézd meg
:-))) az is megvolt :-))))
szia
nem tudom mitől van, esetleg lehet valamivel állítani?
a levegőállító csavar 3,5 tekerésre van kitekerve, ezt tudom.
esetleg a tűszelep alján a három rovátkán rossz helyen van az alátét?
"Viszont megnézheted ám a másik hengerfejet is mert abban bőven nincs ám százvalahányezer km."
de olaj se nagyon volt rosszabb mint az enyém
A héten ráérek végig forgatunk szóval lesz idő matekozni
kimegyek előkaparom és ránézek mi vele a műsor
ma még átgondolom
már összeraktam a hfejet nem szedem szét még1x
(az a svájci hengerfeje, abban voltak a 200 körüli betétek)
Matematikailag jó. Viszont megnézheted ám a másik hengerfejet is mert abban bőven nincs ám százvalahányezer km.
Na újra. ha betét nélkül mérek kiput pl legyen 2mm az érték akkor kivonom a0,30 mert az a felső határ akkor marad 1,7mm az meg ugye 170es betét na így gondoltam.