Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valaki ennyiért elviszi,akkor nem. Nincs nagyon időm foglalkozni vele,pedig kéne. Sajna egy szerelő volt Pécsett akire rábíztam volna nyugodt szívvel,Ő pedig Németországban dolgozik már.
Marad a motor?
Kerékőr
Már én is hallottam arról hogy nincs üza. műszer az FZR-eken. (bár az egyiken állítólag van)
A 600-on ugyan nem de az ezresen elég csak felcserélni a két benzincsövet a csapon és máris leüríthető az egész tank ON állásban.
3 tekerésre van állitva most ne mszivesen nyulnék hozzá mert frissen van szinkronizálva és a koma azt mondta hogy jó ő pedig értette a dolgát .....
Ja csak nállam nincsen mutató meg müszer semmi csak a tartalék állása a benzin csapnak meg a szemem hogy mennyit látok benne :)
Bár nekem könnyezett a benzin csap igy kivettem a tankbol és nekem még jó a benne levö csö csonkok tehát nincs kiesve hogy netalán lefolyik az összes benzin .... marad hogy kitapasztalom köszi azért a 3,5 lityó az még elég lehet a következö benzin kútig mindig :)
Sziasztok!
Nagyjából összeállt a motorom, de sajnos mennie is kell egyéb okok miatt, szóval eladó.
Akkor nálam nem sok vizet zavar a súbertű kúpja.
Szia! Az egyik barátomnak van olajszűrőháza ha kell még. Ugyan nem tudom mennyiért válna meg tőle,de ha kell üzenj!
Meg akartam keresni súgóékat,csak nem tudtam a címet.
Megjöttünk Bajáról. Vicus megszerezte 3. diplomáját is. Ma volt az államvizsgája. Milyen okos kis feleségem van!
Konkrétumot nem tudok, én csak annyi hallottam hogy életmódot váltott.
A tartalék kb. 3,5 liter a 600-nál ha nem kókányolta meg senki a benzincsapot. Van olyan hogy hiába tekergeted a csapot, mindenhogy lefolyik az összes nafta és csont üres tankkal állsz az út szélén (rosszabb esetben pont egy teli buszmegálló előtt a város közepén) hülyén nézve hogy "de még nincs is tartalékon".
Én minden "új" motorvásárláskor lehúzom a benzincsövet és leürítem a tankot, majd megmérem hogy mennyi nafta megy a tankba mikor elkezd folyni a benzin a "nem tartalék, azaz ON" állásban. (és azt is megnézem hogy a üza.műszer hány liternél mit mutat, ha leér a piros tartományba ott át kell-e már tolni a csapot tartalékra vagy lefekhet a mutató teljesen és még onnan van a tartalék)
Értem mire gondolsz csak nem sikerült jól megfogalmazni.
3e ford. körül kezd jelentősége lenni a súbertű kúpjának, addig a keverékcsavar által átengedett benzin-levegő keverék dolgozik. (ha a csavar nagyon "be van tekerve" akkor szegény a keverék és lassan esik vissza a fordulat, nagyon "kitekerve" meg már túl dús a keverék és akár be is rángathat)
Persze ezer dologtól csinálhatja ezt alacsony fordulaton. (az is kérdés hogy mekkora ez az "alacsony" fordulat.
Már nagyon régen meg akartam kérdezni,meg nem nagyon akarom firtatni,de mi lett Feribáttyóval
A kuplung nekem hidraulikus az 1000-en ebbe a többiek tudnak tanácsot adni
Valóban
A karbi takarítsd ki,ha jól emlékszem Ábrus nem rég irta itt hogy a suberek 3e fordulat fölött nyitnak,addig fúvókán keresztül kapja az anyagot
Így vettem lehet csak nekem fura , meg kell szokni esetleg a suberek kopottsága okozhatja mert azok mozognak rendesen a helyukön . Illetve valószinü állásában elég jól beállt a kuplung ? Mert az ugy fog mint ha uj lenne semmit nem csúszik , Úgy vettem észre hogy néha azért sétálós modban is kell menni a városban pl ne mcsak 200 al mert ott nincsen ilyennel baj és alacsony fordulaton bedadog meg berángat .... szóval ne mlehet vele olyan finoman bánni......

Kérdés : Még az első tankolásom fogy a gépből lassan várom hogy mikor kell tartalékra kapcsolni.... valaki nézte már meg hogy meddig elég még a tartalék vagy inkább ne várjam meg csak tankoljak amikor már elment mondjuk 200km t ?
Nahát, működik a felhasználó letiltása opció a fórumban.