Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

esztergáltatni?
Tehát marad a dörzsárazás. Végül is az is jó lett.
Megkérdeztem a Red Baron-nál mennyi a tűszelep+ház hozzá. 14600ft/db. Hát kérdem én ez aranyból lenne,akkor sem kerülne ennyibe.
Hát igen, hasznos dolog mert megkímél egy igen bonyolult matematikai művelet elvégzésétől.
Amúgy állítottam már csak meg akartam könnyíteni a dolgom a táblázattal.
Csak az a baj hogy a genesiseké nem olyan lapos betét mint a tiéd és emiatt 3e Ft/db ha venni akarsz. Mivel erre kevesen hajlandóak, így le szoktak köszörülni belőle (nyilván nem asztali köszörűn)
Innentől viszont már nem igaz a szám ami rajta volt.
persze ez abban az esetben jó ha nincs leköszörülve a szám
Sziasztok
Nem kell 70 x lehuzni,
én ugy csináltam Ábrus segitségével,hogy megmértem a hézagokat felirtam balrol jobbra az értékeket,Aztán kivettem a tengelyeket megnéztem mit ir a lapkán és annyival kisebbet tettem helyette hogy jó értéket kapjak,
úgy emlékszem 2 lett köszörülve
Akkor köszörű marad. van itt 20db nincs kedvem 70x lehúzni a tengelyeket
Hát van az ekszápé meg a nemekszápé. (azaz kétféle)
A tiédnél nem játszik mert köszörülve lettek a bent levő betétek, szóval a számok nem érnek semmit. (meg kell mérni a betétet mikrométerrel)
Mérsz egy hézagot, az itt épp 0,24mm. Az a példán a 0,23-0,27 közé esik, ez ugye sok.
A vízszintes sorban látod hogy neked most épp 180-as betét van benne (ez ugye 1,8mm vastag) Ahhoz hogy a megfelelő értéken legyen a hézag, megnézed hogy függőlegesen legfelül milyen szám van (170) és ez lesz az új betét amit beraksz.
Táblázat nélkül józan paraszti ésszel meg látod hogy 180-as (1,8mm vastag) betéttel 0,24mm a hézag, akkor ha beraksz egy 170-est (ami 1,7mm) az pont 0,1mm mínusz így 0,14mm lesz a hézag. (de ez külön tudomány)
Ábri itt hogy kell nézni a számokat mondjuk akarok egy szívó 20ast berakni az minek felelne meg? vagy egy kipu 30ast.
Holnap blokk ki szelepállítás csomó 0ás van szívón, könnyebben hozzáférek ha kint van. de legalább a vezérműlánc patent 40e km után is, se kotyi se lazulás. és fent se habos semmi. viszont az összes gyertyamenet olajmézes volt 3 nagyon de nem folyik a szelepfedélnél sehol.
a héten csak kész lesz béluska.
nem nagy érdemem van benne... átment volna akkor is, ha nem jó, mert ismerős hely, 10 éve oda hordok minden járművünket, de semmi gond nem volt a motorral, sőt a féket megdicsérték
Persze.
http://szendvicspanelok.hu/
Ezek újak, de darabok (az egészek 12-13 m-esek) rengeteg van készleten ott, össze kell guberálni, de jó az ára: 3700 Ft volt m2-e a5 50 mm vastag tetőpanelnek. Nekem pont 3,3m hosszú kellett, olyat hoztam, és vágnom se kell itthon, csak feldobáljuk holnap
Ábri képzeld beigazolódott a teória. Anno említettem hogy nem e lehet ütött a villahíd amit kaptam a csomagba, akkor azt mondat nem. Bazze ütődött a drága visszaraktam az enyém ha már szét van kapva az eleje és zsírozni kell amúgy is, minden passzolt pöpecül.
Szia Laci! Publikus hogy hol vettél és mennyiért szendvicspanelt?
Grat.
Hát az EXUP-osok biztos mások, de a Genesis-eké sztem 1forma.