Én a múlt héten tankoltam tele.
Előtte meg 2015 májusban voltam benzinkúton, a műszakija után. Na az elég is volt egész évre.
Egyébként én meg injektoros géphez nem ragaszkodok, de nem tudom miért.
Nekem még tavaly szeptemberi benzin van a gtr-ben és egyszer indítottam el talán februárban. Kis masszírozás után indul rendesen és sorba áll mind a négy henger, aztán megy rendesen. A karburátorokkal nincs (és nem is volt) semmi tennivaló. (az injektorost is kell szinkronizálni bár túlfolyni biztos nem fog)
Növényi alkohol is van a benzinben, és mivel az úszóházból kipárolog a benzin és az alkohol is, csak az a zöld trunya marad, attól tapad le az úszó, dugul el a fúvóka Megoldás: prémium 100-as benzint kell tankolni, abban nincs növényi, vagy nem szabad megvárni, míg elpárolog (hetente 1x ráadod a gyújtást, ezzel feltöltődik az úszóház)
A spuri nem tudom, ér-e EZ ellen valamit... de egyébként nem rossz cucc az.
Az enyém is kattan pár óra állás után,de nem látni hogy folyna valahonnan.Most már. Az úszó megint lent ragadt,pedig csak három hetet pihent. Ez mitől lehet? Asszem teszek bele kék spurit,azt mondják akik értenek hozzá,hogy nem engedi kicsapódni az adalékanyagot a benzinből hosszabb állásnál sem.. Ezt egy Red Baronos szerelő mondta. Téli tárolásnál előnyös a használata,nincs akkora szívás vele tavasszal. .....Állítólag...
Úgy néz ki nekem jól silerült a karbi,idegesített hogy 1-2 óra állás után 3-4-et kattan az ac,egy hiányos karbiból átraktam az úszókat tűszelepekkel új tömítésekkel most fél napi állás után is max 1-et kattan.A keverék csavarok bármennyire is arra emlékeztem hogy 3-ra vannak kitekerve,csak 2,5-re voltak .Kitekertem 3-ra a tűketlejjebb emgedtem 1-gyel s a beledurrogás is szinte megszünt plusz jobbam tol alulról
Én a Red Baronnál vettem gumit a csaphoz,asszem 3000ft-ba került. A poharak aljához tömítés gyártó csinálta a tömítést,170ft/db áron. Vittem a régit,azt ráhúzták egy kört formáló mérőhengerre,és már adva is volt a méret. Kb 5 perc alatt megvárható volt. A benzincsövet,benzinálló átlátszót az Agrokernél vettem,már 2. éve van fent és még nem keményedett ki.
Sziasztok. Így év elején lenne néhány megoldandó dolog a gépen ('87-88 1000-es Genesis), amiben a segítségetek szeretném kérni:
- sajnos nyitott (vagy tartalék) állásban csöpög a benzincsap. Újított fel már valaki ilyet, honnan tudnék hozzá alkatrészt szerezni? Gondolom vmi gumi alkatrész adta meg magát. (még nem szedtem szét)
- a karburátor poharakhoz milyen tömítés kell? Ha jól emlékszem (csak nem találom), akkor valamilyen gumi "zsinór" jó
- milyen benzincsövet ajánlatok?
Előre is köszi!
Előtte meg 2015 májusban voltam benzinkúton, a műszakija után. Na az elég is volt egész évre.
Egyébként én meg injektoros géphez nem ragaszkodok, de nem tudom miért.