A válasz az volt hogy nincs rá pontos érték. Autópályán használva nincs annyira dolgoztatva a teló, így az olaj sem melegszik annyira hogy oxidálódjon.
Amíg jónak érzi a rugózást addig nem kell cserélni, mindegy hány mérföldet ment.
(nekem 77e km van benne a 19 év alatt, gondolom nem baj ha leengedem a szerintem még gyári olajat és feltöltöm frissel)
Sportmotor? ennyi hengerrel? Túra-sport inkább, de nem is baj - meg az se baj, hogy nem vagyok elhízva, és könnyű vagyok neki.
Apropó, nincs ócó rugóstagod, amit fel kéne amúgy is újítani? mert akkor megvenném, és csináltatnék magamnak egy puhábbat (másik rugóval, rugót lehet venni "kilóra" a neten) Elöl is keményebb, mint kéne ahhoz is hozzá kéne nyúlni.
De csak unalmamban szórakozok ezzel, más nincs rajta csinálni való ha marad így, az is jó
Sanyám alattad meddig tartana egy ilyen gép?
(USA Concours fórumon van a hsz. amiben egy futómű specialistától érdeklődött a rider hogy mikor és milyenre kell cserélni az olajat a hátsó rugóstagban)
Q. How often would you suggest changing the fluid ? I ride mostly highway and average about 20,000 miles per year ?"
(milyen gyakran ajánlott cserélni a folyadékot? Többnyire autópályán motorozom és átlagosan 20,000 mérföldet évente?)
qrva mikulás hozhatna nekem egy ilyen pakkot http://www.propilotsuspension....
Igazából nincs bajom a rugózásommal, csak mind2t kicsit lágyítanám... sose ülünk rajta 2en, nekem 1magamnak meg épp kemény (csak 15-20%-ot megy össze, ha ráülök, pedig 25-30-at kéne)
nyilván nem fogok venni 3-400 ezerért nézegetem a second handet, és ha látok valami japóba való újszerűt ócón, ami jó "szemű" és 315mm, akkor lehet, kipróbálom.
Én elég sokat sz&rakodtam anno a teló kérdéssel, sajnos kevés pénzből elég nehéz kihozni az "anyáddejólett" rugózást. (persze véletlenek vannak, de pl. nekem sem ártott volna egy kicsit erősebb rugó az öhlinsbe)
A Gtr-hez is lehetne másik rugóstagot farigcsálni de az állítási lehetőség miatt (nem nagyon hozzáférhető helyen van) csak "kivezetett" szabályzós rugóstag jöhetne szóba.
Viszont érdekes lenne egy GTR rugóstag (Kayaba, 4 fokozatú csillapítással és szelepelt légtámasztással+szétszedhető) az FZR-be mivel alul villás-felül szemes ez is és hosszra is hasonló. (nemsokára úgyis kiszedem és szétkapom olajcserére) http://www472.pair.com/exalt/1...
...pont ezért kell szétszedhető, meg menetes szárú, amin a rugót lehet állítani.
Na megyek, megint itt ragadtam, a reggeli vajas kenyerem meg már kihűl teljesen
A hátsó telóban is ugyan olyan retyó lesz az olaj pár év alatt mint az elsőben. Elvileg azt is olyan gyakran kellene újítani mint az első. Rugóerőt meg a profik 5 kilogrammonként választják cserélgetik.
http://www.motorcyclespecs.co....
Jó, csak 1 5let volt... újítani meg biztos nem kell, pár éves, és valami usák hülyegyerek kicserélte az új motorjában 5x árúra...
http://batszimotor.hu/index.ph...
A tulaj régi barátom... ha innen kell valami, talán el tudok intézni egy próbát, beteszed, ha jó, akkor fizetni, ha nem, akkor vissza... mindig van neki több féle.
Gondolkozz egy kicsit a felújítás volt 27. Ha azt is fel kell még újítani? És hány kiló az a KTM? Mert az FZR 200+ mint tudjuk. Beszerelem és low rider lesz belőle....
Az egyik legszebb Peugeot, Mirafiori formaterv.
Csaba
Amíg jónak érzi a rugózást addig nem kell cserélni, mindegy hány mérföldet ment.
(nekem 77e km van benne a 19 év alatt, gondolom nem baj ha leengedem a szerintem még gyári olajat és feltöltöm frissel)
Apropó, nincs ócó rugóstagod, amit fel kéne amúgy is újítani? mert akkor megvenném, és csináltatnék magamnak egy puhábbat (másik rugóval, rugót lehet venni "kilóra" a neten) Elöl is keményebb, mint kéne
De csak unalmamban szórakozok ezzel, más nincs rajta csinálni való
(USA Concours fórumon van a hsz. amiben egy futómű specialistától érdeklődött a rider hogy mikor és milyenre kell cserélni az olajat a hátsó rugóstagban)
Q. How often would you suggest changing the fluid ? I ride mostly highway and average about 20,000 miles per year ?"
(milyen gyakran ajánlott cserélni a folyadékot? Többnyire autópályán motorozom és átlagosan 20,000 mérföldet évente?)
Igazából nincs bajom a rugózásommal, csak mind2t kicsit lágyítanám... sose ülünk rajta 2en, nekem 1magamnak meg épp kemény (csak 15-20%-ot megy össze, ha ráülök, pedig 25-30-at kéne)
nyilván nem fogok venni 3-400 ezerért
A Gtr-hez is lehetne másik rugóstagot farigcsálni de az állítási lehetőség miatt (nem nagyon hozzáférhető helyen van) csak "kivezetett" szabályzós rugóstag jöhetne szóba.
Viszont érdekes lenne egy GTR rugóstag (Kayaba, 4 fokozatú csillapítással és szelepelt légtámasztással+szétszedhető) az FZR-be mivel alul villás-felül szemes ez is és hosszra is hasonló. (nemsokára úgyis kiszedem és szétkapom olajcserére)
http://www472.pair.com/exalt/1...
Ha a linkelt WP jó lenne nekem, megvenném.
Na megyek, megint itt ragadtam, a reggeli vajas kenyerem meg már kihűl teljesen
Jó, csak 1 5let volt... újítani meg biztos nem kell, pár éves, és valami usák hülyegyerek kicserélte az új motorjában 5x árúra...
A tulaj régi barátom... ha innen kell valami, talán el tudok intézni egy próbát, beteszed, ha jó, akkor fizetni, ha nem, akkor vissza... mindig van neki több féle.