Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem érzem, hogy jobb lenne. Money back nem hiszem, hogy lesz mert ahhoz szét kellene szedni megnézni, hogy új olaj van-e benne meg gáz. Hirdetnek olcsón exup hátsó gátlót azt megveszem és összehasonlítom egyelőre aztán majd meglátom.
Ez egy alig használt WP csak 45-ér RC8-ba való... arany komám, tisztában vagy te az árakkal? Ha stimmel a lyukxi, akkor ajándék - ja, és szétszedhető...
BMW R1100 GS teló javítás:

http://classicmotorcycles.hu/r...
Ez egy használt KTM teleszkóp 45ezerért....
Akkor nem lett jó a felújítás? vagy mi? Money back?
A te helyedben én eleve vettem volna másikat inkább, sajna az enyémre nem lehet, mert spec. az alsó vége neked pl. jó lehet ez?
http://www.ebay.com/itm/2012-K...
290 mm a két szeme közt és WP, ez közel őlins szint
Mindent szét lehet szedni... Egyszer mindenféleképpen.
Jó írás, szeretem az ilyeneket, bár a srác a himba renccer működését nem értette meg...
A te telód ezek szerint szétszedhető? mert én úgy néztem, az enyém peremezett Jó, hogy az Őlinsz szerelhető annyi pézé', de bosszantó lehet, ha otthon szétszedéskor szétugrik a fűben a közepe
Szeretnék én is jó telót, mert az enyém kicsit kemény nekem, de az állítható őlinsz, víbers vagy WP íbéjjen 200e
Gondoltam a kép többet mond mint én.
Közben rájöttem nem lehet a rugót áttenni mert lötyögni fog.
Ezzel szerintem mind így vagyunk. Bár a közel százat sokallom a superbikelenkerre...
Amikor másfélért ezerötös van
(Pneumix®: 2% argon miatt már "speciális gázkeverék" lett, így el lehet adni a nitrogént háromszoros áron a hozzá nemértőknek levegő helyett, bár enyhít a helyzeten hogy adnak hozzá piros szelepsapkát ami jelzi a gumisoknak mint madárkereső detektor hogy ebben "gáz" van így legközelebb is azzal töltenek rá +pénzért)
Ha ugyanolyan szeleped van a gáztartályon mint a felnin is van akkor megoldható egyszerűen, nem gond a csatlakozás.
Elmész egy gumishoz, azoknál van a Pneumix nevű speciális gáz amivel a német gázipari óriás a gumissal karöltve átqrja a népet. (nitrogénpalackban van 98% nitrogén+2% argon) feltekeritek 12 bárra a reduktort és ahogy a csávó is írta és rátolod a 12 bárt, majd a csavart (ami egy tűszelep) megnyitva egy pillanatra fel is töltötted a telót 12 bárra.
http://auto-motor.vatera.hu/motor_robogo_quad_alkatresz_felszereles/eroatviteli_alkatresz/kormanyzas_iranyitas/allithato_csuklopantos_motor_kormany_22_es_2205802598.html
Hogy miért azzal eddig sem volt gond, a csatlakozó a kérdéses. Azaz ott a kezedben a gumitömlő amit össze kell hozni a gáztartályod szelepével. Ahhoz kell valami csatlakozó.
Itt nagyon jól leírja a srác a teló töltést és hogy miért kell bele a gáz. A szétszedős képek után.

http://transalp.hu/index_trans...
A GTR telóját pl. max. 4 bárral szabad megnyomni, bár ezen sima szelep van.
Ha 12 bár van benne akkor azt még egy nitrogénpalackról reduktorral is meg lehet nyomni, viszont kell egy csatlakozó a szelep és a cső közé.
Ez úgy van, hogy a tatály végén van egy 4-es vagy 5-ös csavar. Az alatt van a szelep.
Most hogy így figyelmesen végighallgattam már minden világos.
Az a kérdés hogy milyen a csatlakozó a tiéden, nitrogén az van akár 300 bárig is.
Valószínű,hogy csinált már pár darabot.