Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegnap is írtam. (üléses telószám)
Minden esetre sok sikert hozzá
Nem találtam ott semmit... valami tekknyika ürdöge van?
Farokidom akart lenni
Sziasztok,
Egy kis átalakítás (lehet már volt itt): http://www.cco-classicracing.d... A fejidom szerintem ronda lett, de a farok tetszetős.
Okés köszi
Akkor pontosítom: "még úgy-ahogy motornak kinéző". (a Thunderace még jól nézett ki)
Mert már az sem tetszett igazán, az utána jövők meg (kevés kivétellel az összes többi 2000 után formatervezet rovar-alien motorral együtt) számomra egyszerűen rondák. (a mostani krumpliformájú autókkal együtt)
Méég motornak kinéző???? Szerintem pont a 2003-ig gyártott volt olyan furcsa, mintha egy kínai motormakett... Ahogy kilóg a farok és a kipuff a kerék végétől is, undorító. 2004-2008-ig olyan csodaszép volt, mint valami olasz motor, gyönyörű formák és arányok.
Oszt mégis... Fura.
Nem olyan kicsi ám. Meglepő a lábtér pl hátul is. Igazi belebotlás volt!
Néha azért a szkájpra is ránézhetsz mert ott is írnak néha.
Az első (még motornak kinéző) R1-eken karburátor volt. 2004-től jött a 172 lovas "rovarfejű" befecskendezős R1.
Nem fogadtam volna rá, hogy létezik 1általán karbis eriggy... azt hittem, azok már mind befecskék... elég sokáig ment az Exup, utána az Ace, és csak ezután lett R1, sztem az már 90-es évek legvége.
Voltam ott párszor (még a bontós időkből) beszéltem is a "tibivel" az idomokról, meg tudnak csinálni bármit (akkor épp ezt láttam félkészen http://www.auto-tuning.hu/kepe... ) de kézbe véve a cuccok finoman szólva nem olyanok voltak mint a gyári cuccok, a felfogatási pontokról nem is beszélve. ("majd fúrd ki magadnak amikor teszed fel")
Az R1-nek bazinagy 40-es Mikunija van TPS szenzorral de ez lenne a legkevesebb, viszont a szívótorkok közötti távolság sem egyezik. A beállítása szintén nem lenne egyszerű.
Nekem van egy egész hátulja mindenestől, de sajna nem a tiedre való, újabb...
Szia.köszi.Az árak még hagyjad is!Nekem a hátsó oldalsó idom kéne ,az ülés alatti .Náluk 7500ft darabja.De ha nem pontosan van legyártva akkor mindegy ha a régit megforrasztatom. köszi.
Sziasztok! Bocsánat, hogy beleszólok a csevejbe de :-D a manuális szivatós r1 karbi sora jó az exupra? Köszi!
Kaphatok valami jó zsíros posztot az új kormányban?
Köszi, épp ülés és kormány átalakítok.
Az nem baj, hogy ez kisebb, mint ami eddig volt? Miusnak elmegy, de te egy ilyenből kiszállva... mint Bud Spencer a Fiat 500-ból...
Ajánlanám figyelmedbe az alábbi honlapot, mielőtt megint valami elfuserált méretű motort vennél.
http://cycle-ergo.com/
Na megvan az új kocsi!