Akkor pontosítom: "még úgy-ahogy motornak kinéző". (a Thunderace még jól nézett ki)
Mert már az sem tetszett igazán, az utána jövők meg (kevés kivétellel az összes többi 2000 után formatervezet rovar-alien motorral együtt) számomra egyszerűen rondák. (a mostani krumpliformájú autókkal együtt)
Méég motornak kinéző???? Szerintem pont a 2003-ig gyártott volt olyan furcsa, mintha egy kínai motormakett... Ahogy kilóg a farok és a kipuff a kerék végétől is, undorító. 2004-2008-ig olyan csodaszép volt, mint valami olasz motor, gyönyörű formák és arányok.
Nem fogadtam volna rá, hogy létezik 1általán karbis eriggy... azt hittem, azok már mind befecskék... elég sokáig ment az Exup, utána az Ace, és csak ezután lett R1, sztem az már 90-es évek legvége.
Voltam ott párszor (még a bontós időkből) beszéltem is a "tibivel" az idomokról, meg tudnak csinálni bármit (akkor épp ezt láttam félkészen http://www.auto-tuning.hu/kepe... ) de kézbe véve a cuccok finoman szólva nem olyanok voltak mint a gyári cuccok, a felfogatási pontokról nem is beszélve. ("majd fúrd ki magadnak amikor teszed fel")
Az R1-nek bazinagy 40-es Mikunija van TPS szenzorral de ez lenne a legkevesebb, viszont a szívótorkok közötti távolság sem egyezik. A beállítása szintén nem lenne egyszerű.
Szia.köszi.Az árak még hagyjad is!Nekem a hátsó oldalsó idom kéne ,az ülés alatti .Náluk 7500ft darabja.De ha nem pontosan van legyártva akkor mindegy ha a régit megforrasztatom. köszi.
Egy kis átalakítás (lehet már volt itt): http://www.cco-classicracing.d... A fejidom szerintem ronda lett, de a farok tetszetős.
Mert már az sem tetszett igazán, az utána jövők meg (kevés kivétellel az összes többi 2000 után formatervezet rovar-alien motorral együtt) számomra egyszerűen rondák. (a mostani krumpliformájú autókkal együtt)
http://cycle-ergo.com/