de neked a Pezsó legalább meg is hálálja, hogy sajnálod tőle a pénzt Gumit nekem is kéne venni az autóra, nyári 4-et, 18e darabja, de nem tudom tovább halogatni, 2-3 mm körül vannak, és öregek a mostani nyárik már.
A motorra én is drágábban vettem mert az 25e, és nem megy el negyedét se, mint az autóé
Szép, semmi bajom az Audival, csak rossz helyen hajcsa a kerekit milyen már, hogy egy luxus verda kapar, mint egy kettes golf
De erra az Audiék is rájöttek már, mert sok a Quattro - de az meg csak drágítja
Szerintem rólam sokat elmond hogy motort mindig drágábban vettem mint autót.
A motorra szó nélkül kiadtam 70e Ft-ot a két gumira, míg a pözsóra a négyre is sajnálnék ennyit kiadni, gondolkodtam egy Tommotos ülésátalakításon (de törölve) ami 100e körül van de a pözsó komplett bőr belsőt egy kézlegyintéssel visszautasítottam 80e-ért. (pedig nem ártana)
Ha kell a motorhoz pl. valami apró gumibiszbasz gyáriban tízen-huszonezrekért az drágállom de kell, míg az autóhoz 30e-ért egy kuplungszett valóságos rablás.
Mindezt úgy hogy a GTR jó ha 2e km-t megy egy évben, míg a pözsó mindennapos használatban van.
Mondjuk néha megcsábulok én is de hamar felébresztem magam.Nemrég megakartam venni egy ismerösöm autoját 4 éve dolgoztam neki mint soför,Audi A6 3000 cm2 2005ös 6500 juröért.210000 kilométer van benne ujonan vette.Mentem vele párszor,hát brutál ahogy megy.Ö mercit akar venni ujat és erre már nincs szüksége.De belegondoltam és rájöttem hogy nem használnám ki.Én legtöbbet a ducatoval járok.A golf tökéletes gyerekért járni az ovodába bevásárolni és kirándulni.Nem valo nekem ilyen flancos autó
Ilyen az audi,még a szine is fekete
A spanyol ügyvédem után most a kínai bankárom jelentkezett - mégis dőlni fog a lé
"Mr.Peter Wong Dolgozom kínai bankok egy üzleti javaslat értéku US $ 22.500.000 millió átviszik egy offshore számlára az Ön segítségével, ha úgy kívánja. Ha interested.email :: concat e-mailben (peterwongg@hotmail.com) mr.Peter Wong"
Más szempontok vannak. Egyrészt, már nem szívesen indulunk el 10 éves autóval Európa másik végébe, másrészt céges, és 5 év felett már nem lehet avultatást elszámolni rá, vagyis évi 1 millát csak megadózva lehet kivenni a cégből, ami ugye úgy már majdnem 2 szóval minden amellett szól, hogy újat vegyünk. csakhogy mióta itthon vagyok, van, hogy egy hétig se mozdul ki a kocsi - erre minek tartsunk egy 6-8 millás újszerűt? Szóval gond ez is, csak másképp.
neked is napi 300 Ft-ba van, Sanyi... minél öregebb, és minél olcsóbb, annál kisebb rajta a bukó. Dehát nem csak ez számít, hanem hogy közben mibe ül bele az ember... nekem a Wartburgok voltak a legjobbak, 20+40-ér vettem (kettőt ), és 70-ér adtam, és használtam 3 évig de mégse sírom vissza
https://alkatreszek.hu/den_x24esr_u_p
Ilyet vettem bele,és jó.
A motorra én is drágábban vettem mert az 25e, és nem megy el negyedét se, mint az autóé
De erra az Audiék is rájöttek már, mert sok a Quattro - de az meg csak drágítja
A motorra szó nélkül kiadtam 70e Ft-ot a két gumira, míg a pözsóra a négyre is sajnálnék ennyit kiadni, gondolkodtam egy Tommotos ülésátalakításon (de törölve) ami 100e körül van de a pözsó komplett bőr belsőt egy kézlegyintéssel visszautasítottam 80e-ért. (pedig nem ártana)
Ha kell a motorhoz pl. valami apró gumibiszbasz gyáriban tízen-huszonezrekért az drágállom de kell, míg az autóhoz 30e-ért egy kuplungszett valóságos rablás.
Mindezt úgy hogy a GTR jó ha 2e km-t megy egy évben, míg a pözsó mindennapos használatban van.
Ilyen az audi,még a szine is fekete
"Mr.Peter Wong Dolgozom kínai bankok egy üzleti javaslat értéku US $ 22.500.000 millió átviszik egy offshore számlára az Ön segítségével, ha úgy kívánja. Ha interested.email :: concat e-mailben (peterwongg@hotmail.com) mr.Peter Wong"
Ezek milyenek lehetnek?