Hát az én autóm több, mint 8 éve megvan, és azóta NAPI 1200 Ft-ba van, csak az értékvesztés... ezt ki se szabadna számolni, mert csak elmegy az ember életkedve tőle
Igazából kényelmes voltam (és hülye) mert már 3-4 éve el kellett volna adni, és megint venni egy 1évest, de szeretjük, és bevált, és még semmi baja - csak így többe van, mint egy új dehát így mulat egy magyar Úr
Én az Omegát 5 éve vettem 450000ft-ért,és az átírás és a rendberakás össz költsége olyan 800000ft-ban van. Nem adom oda 250-ért,mert jó,akkor inkább addig használom amíg lehet vele menni.Utána sem kapok sokkal kevesebbet érte.
Most egy 4-es golfom van amit nyáron vettem 2001-es 1.6 benzin.Olcsó alkatrèsz,ingyen csere mert megcsinálom 2800 júróba van 3-4 èv mulva mèg 1800 at afnak èrte.A fiatom 1800 juróban van 2001 es negyon jó állapotban olashból öltönyöket szállitott.
Èn eddig ugy voltam,hogy vettem autót 15 èves körülit olcsón ès 3-4 èv után lecserèltem.Kevesebb a bukás mint új autót venni ès 10 èv után a 30 % -át èri csak.Az elsö 4 autómat úgy adtam el 2-3 èv használat után hogy alig kicsivel kevesebbèrt adtam mint amennyièrt vettem.
Persze ha megengedhetnèm 6-7 èves autóig elmennèk de fiatalabban már nagy a bukás(mondjuk megengedhetnèm de van fontosabb mint egy autó)
Én a 750iA tesztjébe voltam belebolondulva tizenévesen. (a realitását a lelkem mélyén nagyjából már akkor is éreztem de azért még vágyni lehetett rá)
"a Mercedes S600 V12-ese után a BMW-nek is lépnie kellett mert a prémium szegmensben a zászlóshajó V8-as motorral is csak díszkíséret lehet, ezért Müncheniek is rákényszerültek és megalkották a maguk V12-esét, ugyan "csak" 5 literes kiszerelésben"
Vicces lehetne de inkább elszomorító ilyet olvasni ennyi év távlatából a szép zöld mókuskerékkel hajtott mai világban.
Az e30-32-34-38 mindig nagyon benne volt a "kéne" dobozomban de valahogy sosem jött össze. A mostaniak meg már nem tetszenek.
Nem hogy rohadjon meg. Az elefánt kapunak a motorjából kiesett az ék. Felmentem megnézni mi a gond, nincs ék, lejöttem megkeresni megvan visszamásztam beraktam. Akkor tesztindítás nem jó felmentem tűzvédelmi kioldót ellenőriztem ok. oda vissza 6 menet. lefelé sem könnyebb egy ekkora embernek szólok rakjanak tűzoltó rudat azon könnyebb lejönni :D
Az öreg Henrynek lehetett igaza, bár ő némileg érdekelt volt az újautó eladásban
Én is a realitások közt élek - ezért nem vettem még egy újat a régi 3-as helyett
Na már a Bogi lányom áthúzta a délelőtti programomat. Most telefonált,hogy itthon hagyta a beadandó dolgozatát,és fél tízre szeretettel vár az iskola portájánál.
Persze,ezen nem is vitatkozom. Az öreg Henry Fordot megkérdezték melyik a legjobb autó a világon? Erre azt válaszolta: Az új autó. Ehhez kétség nem fér,és ez tény. Hát nem tudom hogy mennyit kéne keresnem ahhoz,de ebben is igazad lehet,van az a pénz ami mellett megengedném magamnak. Csak tudod én olyan vagyok,aki a realitások között él,és ha autót nézegetek(mert érdekelnek,és szeretem is őket) a keresőben azokat állítom be,ami még elérhető számomra/számunkra.
Igazából kényelmes voltam (és hülye) mert már 3-4 éve el kellett volna adni, és megint venni egy 1évest, de szeretjük, és bevált, és még semmi baja - csak így többe van, mint egy új dehát így mulat egy magyar Úr
Persze ha megengedhetnèm 6-7 èves autóig elmennèk de fiatalabban már nagy a bukás(mondjuk megengedhetnèm de van fontosabb mint egy autó)
"a Mercedes S600 V12-ese után a BMW-nek is lépnie kellett mert a prémium szegmensben a zászlóshajó V8-as motorral is csak díszkíséret lehet, ezért Müncheniek is rákényszerültek és megalkották a maguk V12-esét, ugyan "csak" 5 literes kiszerelésben"
Vicces lehetne de inkább elszomorító ilyet olvasni ennyi év távlatából a szép zöld mókuskerékkel hajtott mai világban.
Az e30-32-34-38 mindig nagyon benne volt a "kéne" dobozomban de valahogy sosem jött össze. A mostaniak meg már nem tetszenek.
Én is a realitások közt élek - ezért nem vettem még egy újat a régi 3-as helyett