Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kb. ugyanígy reagáltam.
Ezért nem basztatom a motorom ha nincs hozzá szerszám és típusismeret.
Motorszerelő suliba?
jó móka volt ilyennel rejszolni. a motorszerelő suliban minden ilyen szart megtanultunk használni.
Meg lehet kell egy 50-100-as mikrométer.
Így mköd. csak ezeken még van egy mikrométer a végén, azzal mérsz, az óra csak az eltérést mutatja, asszem így valahogy kell.
Van még vagy 3 furatmérő, majd meglesem őket. A henger mérők is vannak, az egyik nem mér*, de hogy mér? még nem szedtem szét. 2 jó.

*az órája, maga a mikrométeres szár műxik
Épp meg akartam mérni az olajemelő munkahengerét és az negyvenvalahányas, ott jöttem rá hogy nincs mivel.
Még szerencse hogy van mivel mérni.
Jut eszembe: a 3 db-os furatmérő készlet hiányos, 5-30-aztán 50-75 és 75-90-es van.
30-50-ig nincs benne a eszköz.
A hengerfurat mérőkkel jutottál valamire? (már hogy hogyan működik, ha van még komolytalan áron akkor lehet kéne egy)
Nem baj, úgyse nézi senki
Én is chopok, mert hiába gyalultattam le a két csapágyház oldalát, a függőleges tartó lemezben (10-es) 20 cm-en van 2-3 tized görbület hát azt is síkba kellett volna maratni, de már nem merek az esztergályosom szeme elé kerülni, mert ezt is lealkudtam és ha még viszek hozzá kiegészítést, elzavar
Így kézi szerszámokkal 0,02-re dolgozni érdekes, nem is sikerült, 2 furat is elment 1-2 tizedet, mert nem állványban fúrtam (mert nekem nincs )
De azért majd megoldom valahogy holnap.
Én se.
Az tűnt fel hogy mostanában alig gyűlik benne a cucc, előtte meg azért kellett kiöntözni némi olajos vizet. Tegnapelőtt nézem hogy járó motornál pipálgat a szabadra eresztő szelep, cucc meg alig van a gyűjtőben.
Ma levettem hogy belenézek és ez a zsírszerű undorító izével volt eldugulva. (nemsokára a leválasztó előtti csövet is eltömte volna)
De ha meg ez nincs akkor ez mind megy a szívócsőbe, a turbinaházba, aztán a cooleren keresztül meg a szívósorba. (mondjuk most biztos nem mert csak lelógattam a leválasztó előtti csövet a motor mellett a kocsi alá)
Úgy látom ma is szétflémeltem a fórumot a 12 hsz-ommal.

Annyira gusztustalan az a leválasztó-izé, hogy szóhoz se jutok - biztos ezé nincs benne gyárilag
Tegnap meg az előbb benéztem tankozni egy kicsit. (legutóbb vagy fél éve lőttem párat, frissített is vagy fél órán keresztül)
Mi a sz&r lett ebből?
Eddig azért kellett valami terv és nem volt mindegy hogy mit és hol lövök meg, most meg akkor is felrobban az is3 ha a mellette levő sziklára célzok egy laposabb kaviccsal. (ilyen 90-es évekbeli "mész-lősz-meghalsz" arcade sz&rságnak tűnik az egész)
Basszus hogy emberek még mindig ott tartanak hogy a mercédesz az aztán egy király autó amit meg kell fizetni.
Gondolom László majd előáll valami tudományos magyarázattal kávédaráló építés közben. (meg a: hogyha BMW-t....... )
Sziasztok!
Fzr 1000 exup fordított első villához keresek felső villahidat, és sárvédőt!
Azt tudja valaki hogy a 6 dugattyús nyereg helyére fel megy e a 4 dugattyús?
Biztos voltam benne, hogy az te is tudod. Úgy átlátok rajtad mint sajtos szendvics a folpack-on.
Azt én is tudom.
Az a furcsa hogy nyáron olajból jóval többet választott le, most meg szinte semennyit, víz viszont lett bőven.
Kondenz víz. Van a kipufogóban is indításkor jelentkezik köpködi kifele ugyan ez a helyzet a blokkban is.
Érdekes módon főleg vizet szedett össze, de azt sokat.
Ami pedig mindent visz az a válóper.
Nekem a Chesterton leoldotta simán. (bár tényleg elég undorító állagú trutyi)
A kartergáz csövet meg a biztonság kedvéért egyelőre átállítottam téli állásba.