Még szerencse hogy van mivel mérni.
Jut eszembe: a 3 db-os furatmérő készlet hiányos, 5-30-aztán 50-75 és 75-90-es van.
30-50-ig nincs benne a eszköz.
A hengerfurat mérőkkel jutottál valamire? (már hogy hogyan működik, ha van még komolytalan áron akkor lehet kéne egy)
Nem baj, úgyse nézi senki
Én is chopok, mert hiába gyalultattam le a két csapágyház oldalát, a függőleges tartó lemezben (10-es) 20 cm-en van 2-3 tized görbület hát azt is síkba kellett volna maratni, de már nem merek az esztergályosom szeme elé kerülni, mert ezt is lealkudtam és ha még viszek hozzá kiegészítést, elzavar
Így kézi szerszámokkal 0,02-re dolgozni érdekes, nem is sikerült, 2 furat is elment 1-2 tizedet, mert nem állványban fúrtam (mert nekem nincs )
De azért majd megoldom valahogy holnap.
Én se.
Az tűnt fel hogy mostanában alig gyűlik benne a cucc, előtte meg azért kellett kiöntözni némi olajos vizet. Tegnapelőtt nézem hogy járó motornál pipálgat a szabadra eresztő szelep, cucc meg alig van a gyűjtőben.
Ma levettem hogy belenézek és ez a zsírszerű undorító izével volt eldugulva. (nemsokára a leválasztó előtti csövet is eltömte volna)
De ha meg ez nincs akkor ez mind megy a szívócsőbe, a turbinaházba, aztán a cooleren keresztül meg a szívósorba. (mondjuk most biztos nem mert csak lelógattam a leválasztó előtti csövet a motor mellett a kocsi alá)
Tegnap meg az előbb benéztem tankozni egy kicsit. (legutóbb vagy fél éve lőttem párat, frissített is vagy fél órán keresztül)
Mi a sz&r lett ebből?
Eddig azért kellett valami terv és nem volt mindegy hogy mit és hol lövök meg, most meg akkor is felrobban az is3 ha a mellette levő sziklára célzok egy laposabb kaviccsal. (ilyen 90-es évekbeli "mész-lősz-meghalsz" arcade sz&rságnak tűnik az egész)
Sziasztok!
Fzr 1000 exup fordított első villához keresek felső villahidat, és sárvédőt!
Azt tudja valaki hogy a 6 dugattyús nyereg helyére fel megy e a 4 dugattyús?
Nekem a Chesterton leoldotta simán. (bár tényleg elég undorító állagú trutyi)
A kartergáz csövet meg a biztonság kedvéért egyelőre átállítottam téli állásba.
*az órája, maga a mikrométeres szár műxik
Jut eszembe: a 3 db-os furatmérő készlet hiányos, 5-30-aztán 50-75 és 75-90-es van.
30-50-ig nincs benne a eszköz.
A hengerfurat mérőkkel jutottál valamire? (már hogy hogyan működik, ha van még komolytalan áron akkor lehet kéne egy)
Én is chopok, mert hiába gyalultattam le a két csapágyház oldalát, a függőleges tartó lemezben (10-es) 20 cm-en van 2-3 tized görbület hát azt is síkba kellett volna maratni, de már nem merek az esztergályosom szeme elé kerülni, mert ezt is lealkudtam és ha még viszek hozzá kiegészítést, elzavar
Így kézi szerszámokkal 0,02-re dolgozni érdekes, nem is sikerült, 2 furat is elment 1-2 tizedet, mert nem állványban fúrtam (mert nekem nincs )
De azért majd megoldom valahogy holnap.
Az tűnt fel hogy mostanában alig gyűlik benne a cucc, előtte meg azért kellett kiöntözni némi olajos vizet. Tegnapelőtt nézem hogy járó motornál pipálgat a szabadra eresztő szelep, cucc meg alig van a gyűjtőben.
Ma levettem hogy belenézek és ez a zsírszerű undorító izével volt eldugulva. (nemsokára a leválasztó előtti csövet is eltömte volna)
De ha meg ez nincs akkor ez mind megy a szívócsőbe, a turbinaházba, aztán a cooleren keresztül meg a szívósorba. (mondjuk most biztos nem mert csak lelógattam a leválasztó előtti csövet a motor mellett a kocsi alá)
Annyira gusztustalan az a leválasztó-izé, hogy szóhoz se jutok - biztos ezé nincs benne gyárilag
Mi a sz&r lett ebből?
Eddig azért kellett valami terv és nem volt mindegy hogy mit és hol lövök meg, most meg akkor is felrobban az is3 ha a mellette levő sziklára célzok egy laposabb kaviccsal. (ilyen 90-es évekbeli "mész-lősz-meghalsz" arcade sz&rságnak tűnik az egész)
Fzr 1000 exup fordított első villához keresek felső villahidat, és sárvédőt!
Azt tudja valaki hogy a 6 dugattyús nyereg helyére fel megy e a 4 dugattyús?
Az a furcsa hogy nyáron olajból jóval többet választott le, most meg szinte semennyit, víz viszont lett bőven.
A kartergáz csövet meg a biztonság kedvéért egyelőre átállítottam téli állásba.