A legegyszerűbben talán úgy tudnák hasonlatot mondani hogy: eladnád egy ismeretlen cigánygyereknek akiről nem tudod hogy mit és meddig fog a géppel csinálni de a vételár kifizetése ellenére addig ott leszel jogilag mint tulajdonos és bármikor elővehetnek éveken keresztül?
Az üzembentartói bejegyzéssel megspórolná az átírási költség felét és te maradsz a tulajdonos.
Ha bármi történik a motorral (baleset, gyorshajtás, ilyesmi) akkor téged is elő fognak venni, aztán lehet bizonygatni hogy az üzembentartó volt mert ő használja a motort. (lehet hogy sikerül kidumálni és nem lesz gondod belőle de ki a bánatnak hiányzik az ilyesmi)
Ha majd el akarja adni akkor ismét csak te jössz a képbe mert adásvételi szerződést neked kell adnod, hiszen még mindig te vagy hivatalosan a tulajdonos. (ha meg az a vevő is elégedetlen lesz valamiért akkor megint csak te bizonygathatod hogy az üzembentartó használta a gépet és neked elvileg semmi közöd hozzá)
A lényeg hogy aki még ezen is spórolni akar azt küldd el a gányba a sz&rrágó csóringert (hacsak nem valami baromira megbízható ismerősről vagy rokonról van szó) mert jó eséllyel csak a nyűg lesz vele. (autó(k)ból kifolyólag anno voltak hasonló tulajdonjogi gondjaim, szóval nem csak károgok itt a levegőbe, azóta senkivel sem vagyok hajlandó eltérni a hivatalos úttól)
Sajnos abban nem tudok segíteni de egyszerűbb marás és esztergálást meg tudok csinálni. Nem ez a munkám, de a melóhelyemen van lehetőségem megcsinálni apróbb munkákat.
Itt azért jobban pörög mint a Thunderace-n.
Kérdésem lenne! Ha el szeretném adni a motort és "üzembentartóira" szeretnének rábeszélni, van valami rossz benne?
Ha az említett tengely gyártásában érvényesülni tudnál, kérnék egy elérhetőséget, Elsősorban mobilszámot kérnék, mert a mail fiókomat nem tudom lekérni kb még 1 hétig, Jöhet sms-ben/ adatlapon teloszámom/ v. itt is.
Ha bármi történik a motorral (baleset, gyorshajtás, ilyesmi) akkor téged is elő fognak venni, aztán lehet bizonygatni hogy az üzembentartó volt mert ő használja a motort. (lehet hogy sikerül kidumálni és nem lesz gondod belőle de ki a bánatnak hiányzik az ilyesmi)
Ha majd el akarja adni akkor ismét csak te jössz a képbe mert adásvételi szerződést neked kell adnod, hiszen még mindig te vagy hivatalosan a tulajdonos. (ha meg az a vevő is elégedetlen lesz valamiért akkor megint csak te bizonygathatod hogy az üzembentartó használta a gépet és neked elvileg semmi közöd hozzá)
A lényeg hogy aki még ezen is spórolni akar azt küldd el a gányba a sz&rrágó csóringert (hacsak nem valami baromira megbízható ismerősről vagy rokonról van szó) mert jó eséllyel csak a nyűg lesz vele. (autó(k)ból kifolyólag anno voltak hasonló tulajdonjogi gondjaim, szóval nem csak károgok itt a levegőbe, azóta senkivel sem vagyok hajlandó eltérni a hivatalos úttól)
Kérdésem lenne! Ha el szeretném adni a motort és "üzembentartóira" szeretnének rábeszélni, van valami rossz benne?
De nem a szívem csücske most /pill
de nincs harag, ugye? :))
Nézzétek meg!