Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az L1, L2, L3-ra kösd be a 3 fázist az A1-re a csőtrmosztátról jövő kapcsolt fázist az A2-re pedig az N-et.
Sógorom jobban jártas ebben a dologban,csak eléggé kibírhatatlan ,ahol villanyt szerelek az egyik barátomnál oda lenne,nem saját részre,amúhy meg ma kuplungbowdent cseréltem a renaultban,az utca végén elszakadt,pont az erdőre akartunk kimenni,még jó hogy nem ott szakadt el ,holnap reggel meg 9-re Debrecenbe kell lennem,kib@szott mákom volt hogy az egyik srácnak is ilyen volt és maradt neki egy amit kicserélt,de semmi Baja nem volt,így be tudtuk rakni
Nem Téged akartalak alul licitálni csak másik alternatívaként raktam fel.
Talán annyiét én is tudnék mint Te.
Jó, nem is vártam semmi komolyat, amíg nincs gyertya, szűrők cserélve, minden beállítandó beállítva. Majd akkor kezdek izgulni ha mégsem álomszépen jár. Bár most jelentősen simult, igazából meglehetősen jól belőttük.
Akkor ott, mivel tisztára BMW eufóriában úsztál hogy mennyire jó a géped, nem akartam mondani de lehetett hallani és érezni is rajta hogy alapjárattól negyedgázig kissé darabos a járása. (és azért is indult kicsit nehezebben)
Azt csak példának tettem fel, nem hinném hogy nálam olcsóbban tudna ilyet valaki.
ja. Kicsit kalandoztunk a bovdenek és a levegőcsavarvagymi állítgatása közben, hogy melyiket merre volt, hogy az egyik oldal már nem is ment de aztán helyretettük. Szebben is jár. De ahogy néztem a korrózióhelyzetet, lecseréltetem a bovdeneket... csak nem könnyű meglesni a neten az árakat.
Köszi. Esetleg a rögzítéséről is tudnál majd egy képet csinálni, ha éppen arra jársz? Nem sürgős, már hónapok óta beszélünk róla a meló helyen, hogy kéne egyet venni olcsón.
És kisimult az a traktor járása?
Mesélj! A tiedén a bovdenekkel nagyon be lehet szívni
Nem szégyen, én sem értek mindenhez. (elektromossághoz villamosgép szerelőként pl. igen de az elektronikai cuccokhoz meg csak nagyon alapszinten, valamint a mezőgazdasági gépeket sem mindet ismerem )
Ha van ismerős aki csak egy kicsit is jártas a villanyszerelésben az gond nélkül megcsinálja neked (nagyon egyszerű) ha meg kell hozzá mágneskapcsoló azt biztos tudok adni.
ma injektorszinkronizáltunk kicsit a bömösön, csak a biztonság kedvéért Kalandos volt!
Szégyen nemszégyen ,sajnos soha nem érdekelt az elektronika,így nem is tudnék bekötni 1 mágneskapcsolót sem,de gondoltam hogy anélkül nem fog menni,de tudok segítséget kérni
ilyen van nekem is vagy 3 darab
De persze még az is lehet hogy mélyebbre túrva akár egy-két 3 fázisú relé is rám ugrik.
És pl. ilyet akárhol is lehet találni. (nálam pl. rendszeresen előugrik egy-egy a leglehetetlenebb helyekről ha épp keresek valamit)
Mágneskapcsolóval?
most nézem jobban, hogy 3f-t linkelt, de táp nélkül azt se úszod meg.
Olyan relé, amit Arni linkelt, 3 db kell. Elegánsabb megvenni a 3 fázisú SSR-t, de az íbéjjrű, mert itthon gecidrága.
Kell sajna még egy kiegészítő tápkör is (kb. =12V), ha a termosztát nem tud közvetlen SSR-t vezérelni.
Hát 42e-el vettem a motort, de a két első tárcsán még csak kopásnyom sincs...
A háccsó viszont elég rossz, barázdált, kopottas is - most akkor az előző tulaj vagy cserélte már az elejit, vagy csak a hátujjával fékezett
Én meg a háccsót nem használom, úgyhogy most rendben vagyok
azért kösz.
Relével megszakithatsz több szálat egyszerre
Urak!3fázisú vízszivattyú motort(grundfos-kazánhoz) ,hogy lehet csőtermosztáttal vezérelni,mert termosztáttal csak 1fázist tudol szakítani
Sziasztok!
Jó estét