én is vigyázok,mert felkeltem már párszor az úttestről,amikor hajnalban mentem dolgozni,és nem látszott semmi. Aztán hopp! A bringa már saját utakon,én pedig a hátamon csúsztam.
Nem szoktam küldeni neki,de ilyenkor mindig kipróbálom meddig szabad elmenni vele. Az abs hibátlan,mert erős fékezéskor lefelé dolgozott rendesen,és durva kormánymozdulatokra is szépen irányítható maradt. A probléma a nagy súly,és a hátsókerék hajtás. Nagy motor elöl,hátul semmi súly.
Biztos nyomtad neki, mint az állat Kipörgés gátló nélkül ilyenkor jobban kell figyelni a hátsó kerekessel bár a havernak olyan Omija volt, mint a tied, csak V6/3000 ő járt vele télen-nyáron (neki kellett) de nem panaszkodott.
Lányom most vezet. Szeptember óta, mert csak heti 1-2 órát kap (ismerős az oktató ) persze így xar tanulni
Ha csináljátok, olyat keressetek, aki lezavarja hamar, úgy könnyebb sokkal levizsgázni. Anno én vezettem heti 10 órát két hét után elzavartak vizsgázni Persze nekem könnyű volt, mert már akkor több éve motoroztam (mint ti is) de szegény pici lányomnak most kell mindent megtanulni
Ez egy vacak BMW.
És én sem álltam a forgalommal szemben.
http://youtu.be/xPUqoHmxogs
A twingot kéne ilyenkor nyuzni :-)
Nem a templomba járóst :-)
Hűvösebb reggeleken nagyon tisztelettel veszem azt a korforgalmat, bármivel megyek :-)
Nem szoktam küldeni neki,de ilyenkor mindig kipróbálom meddig szabad elmenni vele. Az abs hibátlan,mert erős fékezéskor lefelé dolgozott rendesen,és durva kormánymozdulatokra is szépen irányítható maradt. A probléma a nagy súly,és a hátsókerék hajtás. Nagy motor elöl,hátul semmi súly.
Kár érte, mert amúgy nagyon rendben van
Ha csináljátok, olyat keressetek, aki lezavarja hamar, úgy könnyebb sokkal levizsgázni. Anno én vezettem heti 10 órát két hét után elzavartak vizsgázni Persze nekem könnyű volt, mert már akkor több éve motoroztam (mint ti is) de szegény pici lányomnak most kell mindent megtanulni
http://youtu.be/aGKjFkeME9Q