Nézd meg, lehet a kék R1 féknyergek jók lennének erre is.
Elég sok típuson használták. Az 1000-es FZR-re csak leveszem, felteszem művelet, semmi átalakítást nem kíván.
Arra gondoltam, hogy szar lesz. Úgy értem, hogy nekem volt sokkal modernebb, injektoros motorom is. Emellett van egy pályamotorozásra épített sport gépem is. Így menetteljesítmény és komfort érzetre mindenképpen rosszabbat vártam. De úgy voltam vele hogy ez a motor azért lesz meg, mert gyerekkorom óta vágytam egy dupla körlámpás FZR sportmotorra még akkor is ha az 20+ éves lesz.
Ennek ellenére meglepően jó motor. Nagyon szépen megy és kanyarokban is barátságos. De nem mentem vele sokat.
Most épp darabokra szedik egy szervizben és mindent amit kell, kicseréltetek rajta. Tavaszra gyári állapotra szeretném hozni, hogy tökéletes legyen hétvégi motorozgatásokra :) Talán két dolog nem lesz gyári. Rakok rá egy sport kipufogót, mert hallani akarom a sor4 durva sportos hangját és lehet hogy fém fékcsöveket és Brembo fékeket kap majd.
Látod hogy mégsem vagy te olyan hülye?
Szándékosan nem is reagáltam a leveledre mert megint csak a töketlenkedés lett volna belőle, így meg te magad tudtál dönteni.
(amúgy az egyik legrondább BMW de a használati értékét ez nem befolyásolja, ennyiért meg jó volt ha nem qrsz rá valamivel)
Hát nekem nem tűnt fel 186-nál egy centivel se mondtalak volna többnek
Akkor meg mit rinyálsz, lazán eléred, persze nem olyan, mint egy nagy túra endurón ülni, de ez sportmotor
Ha veszel egy kényelmeset, majd hiányozni fog a power Az én motorom elég erős (nekem) de néha eszembe jut, hogy harapott az FZR, akkor mindig megsajnálom
Alacsony vagy? Mert rövid kézzel elhiszem, hogy hasalós... de ahogy Sanya írja: nincsenek itt távok, napi 2-300 km-t meg ki lehet bírni.
Mikor nyáron hazajöttünk Csövivel a tengerről - na aznap nekem 850 km körül volt, az azt is elviseltem valahogy - sőt viselném szívesen megint
Elég sok típuson használták. Az 1000-es FZR-re csak leveszem, felteszem művelet, semmi átalakítást nem kíván.
Ennek ellenére meglepően jó motor. Nagyon szépen megy és kanyarokban is barátságos. De nem mentem vele sokat.
Most épp darabokra szedik egy szervizben és mindent amit kell, kicseréltetek rajta. Tavaszra gyári állapotra szeretném hozni, hogy tökéletes legyen hétvégi motorozgatásokra :) Talán két dolog nem lesz gyári. Rakok rá egy sport kipufogót, mert hallani akarom a sor4 durva sportos hangját és lehet hogy fém fékcsöveket és Brembo fékeket kap majd.
Szándékosan nem is reagáltam a leveledre mert megint csak a töketlenkedés lett volna belőle, így meg te magad tudtál dönteni.
(amúgy az egyik legrondább BMW de a használati értékét ez nem befolyásolja, ennyiért meg jó volt ha nem qrsz rá valamivel)
Mennyiért sikerült elhozni,mert 700-ért volt fent,de a szövegben szezonvégi 550 volt.
Akkor meg mit rinyálsz, lazán eléred, persze nem olyan, mint egy nagy túra endurón ülni, de ez sportmotor
Ha veszel egy kényelmeset, majd hiányozni fog a power Az én motorom elég erős (nekem) de néha eszembe jut, hogy harapott az FZR, akkor mindig megsajnálom
Az a baj, ha keresgélek régi képek közt, mindig több órás képnézegetés lesz belőle
Mikor nyáron hazajöttünk Csövivel a tengerről - na aznap nekem 850 km körül volt, az azt is elviseltem valahogy - sőt viselném szívesen megint