Megragadtam az alkalmat (meg a csavarkulcsot) és a szép időre tekintettel elkezdtem kereket cserélni az autómon. Nézegetem, 1-2 kavics beverődés belül, mondom, kicsiszolom, kijavítom, ne menjen tönkre....
...aztán az lett a vége, hogy mind át pucoltam, az összes hibát kicsiszoltam, lefújtam, tartott vagy 4 órát de most már szép és jó
Az egyik el van repedve a szélén 1cm-t, az megy a hegesztőhöz, a gumis látta meg.
ui: gumis kellett, mert az összes súly megrohadt rajta, némelyik felvált (ragasztott mind) úgyhogy inkább leszedtem mind, és elvittem újra centrírozni. Tudtátok, hogy ez a buzi súly nem ólomból van, hanem valami vasból? Mert qrva ejuban nem szabad ólmozni semmit
Még annyit a festékhez hogy gyártója válogatja, van amelyiket porszárazzá válás után (10-15 perc) már lehet is melegíteni de van amelyiknél 12-24 óra száradási időt javasol állagtól függetlenül. Mindig célszerű betartani a gyártó utasításait.
Hőálló feketével. (lehetőleg ne a legolcsóbbal)
Miután ráfújtad rá kell égetni mert amíg nincs hőkezelve addig könnyedén lejön. Ha megszáradt (10-20 perc) akkor óvatosan felteszed a helyére és beindítod a gépet. Kb. 5 perc járatás után szörnyű égett szaga lesz de ez normális, akkor keményedik "ki" a felületen a festékréteg. (még jó darabig érezhető szaga lesz de idővel elmúlik)
Semmiféle alapozót ne kenj alá és zsírtalan legyen a felület festés előtt. (a flakont pedig jól rázd fel, tartson néhány percig)
Sokan ott qrják el hogy nem elég tiszta a felület és arra fújják fel, aztán meg nyavalyognak hogy sz&r a festék és leég/lejön.
Ha jól van előkészítve a felület és be van tartva a flakonra írt folyamat akkor nem szokott vele baj lenni, sok mindenre használtam már. (eleinte el is qrtam párszor a nagyvonalú hozzáállással)
Jó idő volt ma nagyon és is motort szereltem