Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én sem gondolom hogy ha egy bevált vas jó, akkor azt le kéne váltani mert már csak csinálni kéne valamit, főleg ha valakinek a 80-as/90-es évekbeli gépek jelentették a Nagymotort, nem pedig a mostani szitakötőkinézetű izék.
(még a hülyeméretű Szent Grálként fellelhető hátsógumi sem lehet visszatartó erő )
Köszi!
Igen,mindennel együtt szándékoztam eladni,de ez most már úgy tűnik mult idő..
Megnéztem pár `30.000"-kmes,fele annyi idős,ABS-es gépet,kétszer ennyiért,és úgy dötöttem,marad.
Ár-érték arányban-de több abszolút értelemben is-messze vannak az FJ-től.
Nagyon szép az az FJ Dobozok is járnak hozzá?
Ez nyári guma,egy ismerősöm használ télit,ő véleménye szerint jó,de ez csak 1 vélemény
Srácok,a kormorán autógumiról van galakinek tapasztalata,mert téligumit akarnék venni
Tegnap esti móka,eltartott éjfélig
A karburátor tolattyún levő lyukat kell vele felfúrni,hogy a membrán alatti és feletti rész nyomásának viszonya változzon ;-)
Igen,EU korlátozza az ólom forgalmazását,de be lehet szerezni.Most vettem ólom lemezt muníciónak,azt mondja a boltos tetőfedők viszik mert olcsóbb mint a réz.
De hát akkor újbóli teljes karbibeállítás szükséges az új dolgokhoz. Az meg vagy összejön,vagy nem. Lehet szarabb lesz mint volt,csak eszik majd 20 litert.
Mondjuk ezen a vidin nagyon szépen,és könnyedén megy.
Azthittem a főfúvókát kell átfúrni vele, hogy kapjon elég cuccot.
Kifúrni pár helyen az idomot, merta dynojet olyan gyorsulást eredményez, hogy muszáj több csavart rakni a idomokra
A fúró mihez kell?
Lágyabb karbi rugó hegyesebb tű és nagyobb fúvókák
Mit jelent a "dyno stage3 készlet" egy 88-as fzr 1000-en?
Ne küzdj. Jobb lesz, az emberek jobban is szeretik, pedig még csak próbálgatják.. Az elektromos motorokat is csak elhatározásból köpködik, aztán milyen jók már. Jópofa ez a formula e is.