Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs valakinek elfekvőben 2 darab fehér tükör FZR-hez? bal és jobb persze :)
Megyek,mert munka van.
Kicsi a küzdőtér. Na meg ha leszakad? Akkor nézés van a lukból kifelé.

Nem tetszik.
Aztán hajnali kettőkor hirtelen görcsösen felmordul a gyomrod és már ugrasz is ki az ágyból hogy időben odaérj a wc-re........
Sziasztok
Nekem tetszik. Jók az arányai.
Gyönyörű
Sziasztok,

ÁÁÁÁ FZR Chopper
Ezek a csikó ülések hosszabb távon kényelmetlenek.Ábrus csinálta jól,a GTR-é kényelmesebb.
"szezon előtt"Hát az még odébb van.
Baxod, alattad mind kicsinek tűnik, főleg az ülés-lábtartó távolság... meg beül hátul, ha a cicust is felpakolod, meg a motyót a dobozba, akkor leér a háccsó lámpa a földre
Transalp jó alaposan felextrázva... A kérdés, hogy mennyire lenne kicsi nekem.
Meg a TDM is jópofa... nemtudom tetszene-e állandó társnak. Nevetséges ár...
Azért nem vettem meg.
aah, cigánykodott, hogy neki télire kell. mondjuk ahelyett, hogy 400-ér számolták volna be, meg 390kp-s jelentkező volt 435-ért adtam el neki végül.
Persze, és volt törpekivitelben? Mini-Riga-Varadero?
bocs a fekvő kép miatt. Szóval ez a fekete 850-re van tartva, egész jó volt élőben, kis furaságot mintha láttam volna a rugóstag krómszárán, de nem ereszt és nem tűnt alulcsillapítottnak, még direkt felkerültem itt nálunk a hegyen földútra is vele. ami klassz, hogy van magas plexi, tök jó, meg bukócső és központi támasz! persze a doboz is jó, bár azt hátrébb kéne tolni kcsit ha mius is felül rá. 45ezer km körül van benne. És akkor megnéztem egy másikat, a wallis bmw-nél számíttatta be egy holland mérnkövagymi, akit idezavartak dolgozni, alig 22ezer km van benne, de a dobozon kívül semmi extra nincs, se bukócső, se központi támasz, gyári plexi. Műszakilag a kis km miatt szinte új, bár a másik 45-e sem sok egy ilyennél de mégis... Viszont ez a pirosas jobban le volt ütve ahol használatból le lehet de nagy előnye hogy soha nem is borult fel, az oldalidom full karcmentes, ellentétben a feketével, ami a jobb oldalán volt, talán még a bukócsövezés előtt, és ez látszik is rajta az indexen és az oldalidomon. Viszont ezen a pirosason amint említettem a nyomokat, pl ahogy a vasalt enduroscsizmával szállt fel, össze-vissza lett baszva az utaskapaszkodó, és az extrák hiánya mellett igazán az zavart, hogy a teleszkóp krómszárán némi vakrozsda pettyeket láttam, amik még ujjal ledörzsölhető volt és nem tűnt olyannak, ami a szimering mozgásterében lehet, de kicsit aggasztott. A wallisosra valódi szavatosságot vállalnak, szal ha kikönyökölne egy éven belül a hajtókar akkor jó. amúgy nemtom mit állnak a kisebb hibákból (fesszab csere ha kell? nemtom.. csapágyak gondolom sima kopó, az nem lehet benne). Árban a wallisos 890-re van írva, de már magának is lealkudta 850-re az ember, állítólag annyiért számolták be, szóval nehezen hiszem, hogy lejjebb menne, ami az extrák hiányában cinkes. A fekete ami privát, 850-ért van eleve kínálva, nem tudom mennyit lehetne cigánykodni, de már nyereség amit nem kell megvenni majd rá.
Tukánó?
Tök ugyanilyen volt amit megnéztem a GTR előtt.
na kérem. Robogó elment, motornézésben felkapcsolunk! Konkrét eladó motort ha tudtok, nagyon nagyot, akkor jöhet az info! MA ezt néztem meg: