Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi.
Ennyiért alapáron megkapom a CL65AMG-t.
http://youtu.be/05La2-MtUJM
Természetesen az is felmerült hogy elég lesz-e a 750-es.
Meg persze ebből mentek felcelluxozva a falra a Suzuki épp aktuális sport és túrasport adatai és árai, szóval minden lefekvéskor volt alkalmam elgondolkodni hogy vegyem majd a GSXR-750/1100-at vagy jobb lenne a GSXF-1100 mert az is majdnem annyit megy és valamivel olcsóbb is.
Akkoriban vágyott márkám volt egy lépcsős hátú Sierra amit konkrétan ebből a számból ollóztam ki hogy a falra tehessem. (még megvan ez az újság is a régiek között )
Ahogy neked ez az Opel, úgy nekem ez a Bömbi volt az etalon, ez volt kint A3 méretben a falamon. Az Autó Magazin száma, amiben a tesztje volt, még ma is megvan
A Maybach Merga az ütős... link
Játszós autót vehetnék nála, nem?
Te minek vennél autót? Már megvan a BMW-d...
Nekem ez!


Jó kis kocsi.
911 gt3 és nincs kerámia féktárcsa 80milláért? Már nem is kéne
Köszönjük szépen, hogy végeztél egy kis háttérkutatást most már egészen biztos, hogy nem nála fogok autót venni.
Itt van az ürge bemutatkozója
Nehezen olvasható, ezért lefordítom:
"Dolgozam a BMW szalonban, de a 2008-as válság miatt kibaxtak, én persze lenyúltam a pénzesebb ügyfelek adatait, és most nekik próbálok szürkeimportos német verdákat elpasszolni, erre van ez a faxa weboldalam, ez nem került sokba, keress bátran!"
Jópofák az ilyenek felteszi 87 milláért, de arra, hogy megsponzorálja a HD képet, arra má nem fussa neki...
PUPU, egy ilyen Audi Quattro nem lenne jó bohóckodni?
Ma reggel vittem eredetvizsgára, mondja a csávó hogy 15500. Kérdezem hülyén hogy nem 17000? Miért ez nem 125-s? Olyan kicsi motor :D

Szerintem egyáltalán nem kicsi. Bár mikor beálltam egy CBF mellé a parkolóba tényleg kisebbnek tűnik. Nagyon elszálltak a méretekkel a 90es évek után az tény.
semmi, csak a szokott pörgés
mondja a 148 kilós kőember