De persze kizárólag tájékozódás jelleggel.Én is úgy gondolom ami jó és bevált,azt lecserélni nem szabad. Csak nyáron mentem Ábrus gépével,és nagyon tetszett. Kényelmes,és a 49-es motoros csizmám kivételével mindenem elfért rajta.
Egyébként nekem az FZR is jó,úgysem megyek messze vele. Itt az országban meg kíváló. 150km-enként megállok,és no problem.
Csak az enyémet. Be volt zárva,pedig visszamentem 10 után is. Azt mondták,hétfő 9 után lehet. Pedig a kapu nyitva volt,bent volt mozgás,de elhajtottak.
Egyébként nekem is megfordult a fejemben hogy átalakítom a GTR hátulját de egyrészt a kardán miatt vagy körülményes vagy drága.
Viszont miután végre gyártanak ebben a méretben is normális gumit így elvetettem az átalakítást.
A 180/55-17-es hátsóval jóval nehezebben kezelhető lesz mint eddig volt. (én is átalakítottam az FZR-t de a keskenyebb 4,5"-os felni 160/60-18-as gumival sokkal ügyesebb kezelhetőséget adott mint a kicsi és szélesebb úthenger)
16 helyett 17 coll,és 3.5 helyett 5.5 széles.
180/55 ben elég nagy a választék,és a GTS1000 az ABS verzio egyetlen "plug in play" alternatívája.
Mondjuk,a linkelt Avon elgondolkoztatott,árban kell kalkulálni,mert eddig úgy számoltam,hogy 3 csere alatt visszajött volna a felni ára.(100 Eur)
Biztos van 250 kilo mert elég nagy darab.
Egyébként nekem az FZR is jó,úgysem megyek messze vele. Itt az országban meg kíváló. 150km-enként megállok,és no problem.
Ezt akartam megnézni.
Viszont miután végre gyártanak ebben a méretben is normális gumit így elvetettem az átalakítást.
180/55 ben elég nagy a választék,és a GTS1000 az ABS verzio egyetlen "plug in play" alternatívája.
Mondjuk,a linkelt Avon elgondolkoztatott,árban kell kalkulálni,mert eddig úgy számoltam,hogy 3 csere alatt visszajött volna a felni ára.(100 Eur)