Vannak még kérdéseim, bár még motorom (mármint FZR) nincs csak gyűjtöm az infókat :) Szóljatok ha már unjátok.
Kipufogó témában egy 90 utáni FZR 600-ra (99ig) bármilyen slip on jó vagy vannak bizonyos típusok?
Reflexből elkezdtem írni pár dolgot de aztán leesett hogy teljesen felesleges mert igazából gőzöd sincs hogy mit akarsz. (el akarsz férni rajta, a mindennapokra kell és mert sz&rok az utak terepesebb futómű kell........aztán meg jössz a Falcoval)
meg ennek van egy pici repeds a plexijén, és a kuplungnál a hidraulikafolyadékot ráblögygölték cserénél a tartályra, és kicsit belecsúszott a festékbe, meg a kulcs körül is karcos kicsit :D de főleg nics doboz. De azért elgondolkodtató, mert alapvetően nagyot nem eshettek vele, mert ami törne igazán az mind karcmentes, és a doboztartók megvannak, az drága lehet.
pasast, azt mondta azért ennyi, mert idén is csak 180km-t tudott menni a család mellett, és rendes áron nem vitték el. (mondjuk ilyen életlen fotókkal nem is csodálkozom)
előbb holnap beszlek egy sráccal aki régóta nyúz (szó szerint) capo-t, hogy mit mond, mennyire nyűgös vagy nem. Közben felhívtam ezt a Aprilia Falco 1000
persze amelyik capo-t kinéztem, gyári dobozokkal, elvitték ma vagy tegnap. Ez se rossz amúgy. beindította az ember, és igazi hondás huttyogás volt, zéró mechanikai zörejjel!
Ja, egész csinos. A motor Télleg hogy összeül a nagy jószág alatt de a rugót lehet biztos állítani, cserélni... biztos valami olajos hajú 160 cm-es digó gyerekre lett tervezve
Azt írja hogy szállít mindenhova, csak tedd a korárba és fizess, a többivel ne törődj.
A fizetési módot viszont nem látom sehol, gondolom bankkártyás fizetés van.
Nekem most 160/60-as van az ötszázon,de jövőre cserélem én is erre a 140/70/18-ra.Arra viszont ügyelj hogy ez H-jelű gumi,210 km/h ig használható.Ötszázra jó mert a gyári végsebessége is ennyi,(Andié kivétel!)de a hatszáz ennél többet megy végre.Szóval ezzel a gumival kétszáz fölé ne húzd.
2.link