Már egy ideje keresek valami adatbázist vagy leírást hogy adott évjárathoz a Yamaha milyen színkombinációt adott ki a motorjaikhoz. Szerettek évente variálni. Neten nem találtam pontos infókat. Valaki tudna segíteni ebben?
Multistrada volt itt a Gabesz barátomnak,és csak szopott vele nem keveset. Vezérműszíj 2 évente cserés,és 2 db van rajta. 18000/db. A hátsó kerékcsapágy speckó,70000ft az ára. A szelephézag nyüglődés,és a szabadonfutó csere,meleg időben az olaj hőmérséklet városi és lassú haladásnál folyamatosan magas,amit ír is a műszerfalon. Az injektor becsöppenése,és az alapjáraton folyton visszadurrogás,amit a fullgas-nál sem talált orvoslásra. 1,1milláért vette,ráköltött 3-400 ezret,és eladta 800-ért három év használat után. Egy évig hírdette. Szervízháttér gyakorlatilag alig van,alkatrész árakról meg ne is beszéljünk. De nézz utána.
"Amúgy ezt a Ducati szétesiket még mindenki csak úgy mondta, közben..." meg tényleg egy szervizigényes kalap fos.
Húzd meg rajta láncállítás után a tengelyt úgy mint azt eddig minden normális motorodon tetted......na ezeken meg ezzel fogod mert minden sz&rhoz célszerszám kell. Ott van még a mindenféle szíjtárcsa lefogó és vezérlés beállító baromságok, arról nem is beszélve hogy maga a konstrukció is egy ökör elképzelés.
Persze bele lehet magyarázni az olasz temperamentumot, VB győzelmet, nyomatékot, fasza hangot meg mindenféle ökörséget de a valóság az hogy egy túlárazott, magamutogató, feleslegesen túlbonyolított sz&r amivel rendszeres (azaz igen sűrű) márkaszervizelés nélkül csak nézegetheted a garázsban. (volt már itt 750-es Monster, másnap miután átnéztem mondtam is a srácnak hogy vigye innen a gányba mert én nem tudok és nem is akarok foglalkozni vele)
Tudom hogy a rajongói odavannak érte de akinek volt mert tett egy kitérőt a már bejárt (Japán) útról az meg merte mondani hogy "szép motor meg jó hangja van de kell a f&szomnak még egyszer.
Persze akár elmehet 100e km-t is.......dupla vagy semmi alapon.
Neked meg aztán pláne jó lenne egy ilyen mindennapi használatra.
Amúgy ezt a Ducati szétesiket még mindenki csak úgy mondta, közben itthon is van bőven 100k km-es... Caponord is volt eladó mo-n is 130k km fölött, de láttam 200k-eket is. Ott ahogy olvastambegyre többet csak inditorele, trafó, benzincsocsatlakozócinkek lehetnek, de ez mind filléres. Lehet ki is cseréltetném télen még.
A sportmotorhoz már öreg vagy, a Ducati meg szétesne alattad hamar (az nem bírja a rideg tartást)
A nagy enduró - talán, de nem tudom, az is mennyire tartós.
Bocs nem vettem észre. Ez csak nincs doboz bekapcsolva és feltöltve volt csak. Árat facén írok asszonykádhoz ha az jó. http://www.metroman.hu/product...
http://cdn.yamaha-motor.eu/des...
Köszi
Én nem is gondolnék rá. A Frézi 1000x jobb motor.
Majd sanya elmondja hogy mekkora csoda hogy egyáltalán van olyan hülye aki megveszi.
Egyébként ez mér nem jó?
Húzd meg rajta láncállítás után a tengelyt úgy mint azt eddig minden normális motorodon tetted......na ezeken meg ezzel fogod mert minden sz&rhoz célszerszám kell. Ott van még a mindenféle szíjtárcsa lefogó és vezérlés beállító baromságok, arról nem is beszélve hogy maga a konstrukció is egy ökör elképzelés.
Persze bele lehet magyarázni az olasz temperamentumot, VB győzelmet, nyomatékot, fasza hangot meg mindenféle ökörséget de a valóság az hogy egy túlárazott, magamutogató, feleslegesen túlbonyolított sz&r amivel rendszeres (azaz igen sűrű) márkaszervizelés nélkül csak nézegetheted a garázsban. (volt már itt 750-es Monster, másnap miután átnéztem mondtam is a srácnak hogy vigye innen a gányba mert én nem tudok és nem is akarok foglalkozni vele)
Tudom hogy a rajongói odavannak érte de akinek volt mert tett egy kitérőt a már bejárt (Japán) útról az meg merte mondani hogy "szép motor meg jó hangja van de kell a f&szomnak még egyszer.
Persze akár elmehet 100e km-t is.......dupla vagy semmi alapon.
Neked meg aztán pláne jó lenne egy ilyen mindennapi használatra.
A nagy enduró - talán, de nem tudom, az is mennyire tartós.
http://www.kepesmotor.hu/kawasaki-sportmotor/p1571573
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_caponord_etx_1000-9431326
http://m.hasznaltauto.hu/motor/ducati/ducati_multistrada_1000_friss_szerviz._legolcsobb-8006113
http://www.metroman.hu/product...