Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Estét urak. Merni kell nagyot álmodni...
P&csába a kép meg lemaradt.
Érdemes elolvasni a részletesebb dolgokat is, sok mindent meg lehet tudni belőle. (angol-német-francia-olasz-spanyol tudás esetén persze)
FZR
Konkrétan melyik Yamahára gondolsz?
Már egy ideje keresek valami adatbázist vagy leírást hogy adott évjárathoz a Yamaha milyen színkombinációt adott ki a motorjaikhoz. Szerettek évente variálni. Neten nem találtam pontos infókat. Valaki tudna segíteni ebben?

Köszi
ja ez tetszene, van benne bugi! Csak szerezni nehéz.
szóval akkor igazi baja nem volt, csak soknak találta a szervizköltségeket 20.000 km-ként.
Még valami. Volt idő,amikor 500-ért odaadta volna. Ez volt az a gép.
Ja,és 6.-ban 90-100 tempó felejtős,mert úgy rángat mint az állat. Ez nálam már kizárásos alap.
Multistrada volt itt a Gabesz barátomnak,és csak szopott vele nem keveset. Vezérműszíj 2 évente cserés,és 2 db van rajta. 18000/db. A hátsó kerékcsapágy speckó,70000ft az ára. A szelephézag nyüglődés,és a szabadonfutó csere,meleg időben az olaj hőmérséklet városi és lassú haladásnál folyamatosan magas,amit ír is a műszerfalon. Az injektor becsöppenése,és az alapjáraton folyton visszadurrogás,amit a fullgas-nál sem talált orvoslásra. 1,1milláért vette,ráköltött 3-400 ezret,és eladta 800-ért három év használat után. Egy évig hírdette. Szervízháttér gyakorlatilag alig van,alkatrész árakról meg ne is beszéljünk. De nézz utána.

Én nem is gondolnék rá. A Frézi 1000x jobb motor.
Persze lehet mentséget találni a Ducatinak is.........főleg ha találni akarunk.
Multisztráda hát!
Majd sanya elmondja hogy mekkora csoda hogy egyáltalán van olyan hülye aki megveszi.
Egyébként ez mér nem jó?
10k olajcsere, 20k szelep, szíj. Az nekem két év.
"Amúgy ezt a Ducati szétesiket még mindenki csak úgy mondta, közben..." meg tényleg egy szervizigényes kalap fos.
Húzd meg rajta láncállítás után a tengelyt úgy mint azt eddig minden normális motorodon tetted......na ezeken meg ezzel fogod mert minden sz&rhoz célszerszám kell. Ott van még a mindenféle szíjtárcsa lefogó és vezérlés beállító baromságok, arról nem is beszélve hogy maga a konstrukció is egy ökör elképzelés.
Persze bele lehet magyarázni az olasz temperamentumot, VB győzelmet, nyomatékot, fasza hangot meg mindenféle ökörséget de a valóság az hogy egy túlárazott, magamutogató, feleslegesen túlbonyolított sz&r amivel rendszeres (azaz igen sűrű) márkaszervizelés nélkül csak nézegetheted a garázsban. (volt már itt 750-es Monster, másnap miután átnéztem mondtam is a srácnak hogy vigye innen a gányba mert én nem tudok és nem is akarok foglalkozni vele)
Tudom hogy a rajongói odavannak érte de akinek volt mert tett egy kitérőt a már bejárt (Japán) útról az meg merte mondani hogy "szép motor meg jó hangja van de kell a f&szomnak még egyszer.
Persze akár elmehet 100e km-t is.......dupla vagy semmi alapon.
Neked meg aztán pláne jó lenne egy ilyen mindennapi használatra.
Amúgy ezt a Ducati szétesiket még mindenki csak úgy mondta, közben itthon is van bőven 100k km-es... Caponord is volt eladó mo-n is 130k km fölött, de láttam 200k-eket is. Ott ahogy olvastambegyre többet csak inditorele, trafó, benzincsocsatlakozócinkek lehetnek, de ez mind filléres. Lehet ki is cseréltetném télen még.
A sportmotorhoz már öreg vagy, a Ducati meg szétesne alattad hamar (az nem bírja a rideg tartást)
A nagy enduró - talán, de nem tudom, az is mennyire tartós.


http://www.kepesmotor.hu/kawasaki-sportmotor/p1571573

http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_caponord_etx_1000-9431326

http://m.hasznaltauto.hu/motor/ducati/ducati_multistrada_1000_friss_szerviz._legolcsobb-8006113
ha küldesz árat megköszönöm,mert érdekelhet!
Bocs nem vettem észre. Ez csak nincs doboz bekapcsolva és feltöltve volt csak. Árat facén írok asszonykádhoz ha az jó.
http://www.metroman.hu/product...