Sziasztok,eladó FZR 600-rol megmaradt SUMITOMO első féknyereg pár és egy htsó is és még egy pár alkatrész,karbisor villahíd első lábtartó gyújtótrafó,hátsó teló,valamint FZR 400 blokk alkatrész és karbisor.A féknyergek első 8000-e a pár hátsó 4-e ha valakinek kell keressen,KÖSZI 06306636816
Gondolod hogy amit erről 2009-ben írtam azt komolyan kell venni?
Mivel az FZR-ben van lapos kerek (korong alakú) és van a vastagabb szelepre ráhúzós fajta is ezért a szelephézagoló betét a "hivatalos" megfogalmazás.
Persze én is tudom hogy a köznyelvben lapkának, korongnak hívják de az én nyelvezetemben a "hivatalos" neve szerepel. (mivel nem csak korong alakú van bennük)
De persze mindenki úgy hívja ahogy akarja.
Köszi a segítséget!
Vitát nem szítva , miért hülyeség egy kör szelvényű, lapos (az átmérőjétől lényegesen alacsonyabb) tárgyat korongnak nevezni. Különben csak azért kértem így segítséget mert tényleg nem úgy néz ki mint a Te exFZR-edben volt. Azt valóban egy betét és nem lapka,korong...
nem csinálunk ebből gondot, a zasszony is hazaér minden nap dél-1 közt, onnantól minden nap olyan, mint ha 7vége lenne
autó: én nem is emléxem, milyen színűek voltak a bömbik, amit teszteltünk, csak arra, hogy 535D/285LE meg 135i/320LE még túrórudi pöttyösben is kellettek volna
Gondoltam nektek is vasárnap van és együtt a család (még a boltok is zárva vannak ) nem kell olyankor hívatlanul alkalmatlankodni.
(nem is miattad, tudom hogy te mindig otthon lopod a napot )
Motorral viszont előfordulhatok arra valamikor. (előtte szólok)
Találtam neked képet a turbóról. (ez nyomásos nem vezérelt vákumos fajta)
A kék csőben megy a nyomott (bal) oldali nyomás a dobba amiben ha eléri az 1 bárt akkor egy rugó ellenében (fix rugóerő 1 bárhoz) tolni kezdi a membránt ami egy rúdon keresztül nyitja a kip.gáz oldalon a megkerülő szelepet.
A cső meg lett hosszabbítva és a közepébe be lett téve a változtatható rugóerejű golyós szelep amin csak (jelenleg) 1,1 bárnál nyit és engedi tovább a vezérlő levegőt a dobba.
Meg hát sokkal jobban megy. Egész lentről húz, nem hagyja abba 3e-nél, gázra szinte azonnal reagál. Hogy hány Le azt nem tudni, találgatni meg felesleges. Így most egy normálisan használható átlagos teljesítményű ótó lett.
És nem kerreg olyan darabosan mint eddig.
Többet kérem erről én nem tudok mondani.
Tegnap említettem a helyszínt de mivel meghívást nem kaptam így nem mentem. (gondoltam nem vagytok otthon vagy ilyesmi, pedig egy igazi kávéra benéztem volna)
De a tiszaalpári lehajtónál integettem Jaszinak.
Eddig a nyomást a "labda" szabályozta, gondolom ezt az egy értéket tudja gyárilag. Az ehhez vezető gumicsőbe került a szelep ami csak 1,1 bárnál enged a "labdára" nyomást hogy nyisson a kip. kiömlő megkerülőjén.
A kopott fejeknek annyi a jelentősége hogy adott mennyiség felett már nem porlaszt hanem spriccel, így ebből meg már csak füst lesz erő helyett. (hiába emelt még a nyomáson, nem lett jobb)
Szia.Ha megkérhetnélek megmérnéd a tiedet,mert amit kinéztem magamnak nem biztos,hogy belefér,mert 134x89x166,és ami benne van az meg 134x80x160.Előre is köszönöm!
Üdv Jani.
Sziasztok,
Megtudja valaki mondani, hogy milyen méretű csavar kell a kuplung és főfékmunkahenger fedelekhez? "Szerencsére" a 4-ből 3-nak teljesen szét van barmolva a feje
Mivel az FZR-ben van lapos kerek (korong alakú) és van a vastagabb szelepre ráhúzós fajta is ezért a szelephézagoló betét a "hivatalos" megfogalmazás.
Persze én is tudom hogy a köznyelvben lapkának, korongnak hívják de az én nyelvezetemben a "hivatalos" neve szerepel. (mivel nem csak korong alakú van bennük)
De persze mindenki úgy hívja ahogy akarja.
Vitát nem szítva , miért hülyeség egy kör szelvényű, lapos (az átmérőjétől lényegesen alacsonyabb) tárgyat korongnak nevezni. Különben csak azért kértem így segítséget mert tényleg nem úgy néz ki mint a Te exFZR-edben volt. Azt valóban egy betét és nem lapka,korong...
http://youtu.be/wymIQ1FywrA
http://www.zoozoo.hu/hirek/saj...
http://www.letour.fr/us/
autó: én nem is emléxem, milyen színűek voltak a bömbik, amit teszteltünk, csak arra, hogy 535D/285LE meg 135i/320LE még túrórudi pöttyösben is kellettek volna
(nem is miattad, tudom hogy te mindig otthon lopod a napot )
Motorral viszont előfordulhatok arra valamikor. (előtte szólok)
A kék csőben megy a nyomott (bal) oldali nyomás a dobba amiben ha eléri az 1 bárt akkor egy rugó ellenében (fix rugóerő 1 bárhoz) tolni kezdi a membránt ami egy rúdon keresztül nyitja a kip.gáz oldalon a megkerülő szelepet.
A cső meg lett hosszabbítva és a közepébe be lett téve a változtatható rugóerejű golyós szelep amin csak (jelenleg) 1,1 bárnál nyit és engedi tovább a vezérlő levegőt a dobba.
ui: írtam pedig, hogy csipp után meghajtjuk, de nem is ez a lényeg... egy telót ha megeresztesz elég, de legközelebb rám törhecc nyugodtan anélkül is
És nem kerreg olyan darabosan mint eddig.
Többet kérem erről én nem tudok mondani.
De a tiszaalpári lehajtónál integettem Jaszinak.
Eddig a nyomást a "labda" szabályozta, gondolom ezt az egy értéket tudja gyárilag. Az ehhez vezető gumicsőbe került a szelep ami csak 1,1 bárnál enged a "labdára" nyomást hogy nyisson a kip. kiömlő megkerülőjén.
A kopott fejeknek annyi a jelentősége hogy adott mennyiség felett már nem porlaszt hanem spriccel, így ebből meg már csak füst lesz erő helyett. (hiába emelt még a nyomáson, nem lett jobb)
Üdv Jani.
Megtudja valaki mondani, hogy milyen méretű csavar kell a kuplung és főfékmunkahenger fedelekhez? "Szerencsére" a 4-ből 3-nak teljesen szét van barmolva a feje