Na megjöttem.Elköltöttem 100 eurot semmire
Mentem 40kilométert és ugyanaz a tünet.
-Elsö 10 kilométer jolmegy utánna bemelegszik vagy mi a f....szom,de gurulok 3500 ford 40-45 tel 4 esben,ráhuzom és hörög és alig gyorsul talán még lassul is kicsit pár másodperc 5-8 és mintha picsán rugták volna ugy kilö.Városban nagyon szar vele menni vagy 4000 fodulat fölött kell használni.
Költöttem már rá eleget éssemmi nem változik,Ma beinditásnál 3hengerrel indult,lehuztam a fisát kicsit és beindult a negyedikis.
Unom már hogy ha szerelönél van akkor dicséri hogy 14 es a nyomás minden hengerben.Mikor meg használnám egy hét után 3 hengerezik,és nem ugy gyorsulmint más motorok egyenletesen hanem ez a hüje hörgés és tétovázás van.Jövöre eladom.
kb. 8 éve nincs benne kartergáz szűrő, helyette olajleválasztó van - gyárilag.
Az egér miatt persze ebben is retek van, ezt be is fotóztam, mikor csináltam a turbót.
Az e46-ban meg a legelső e90-ekben volt még szűrő, aztán módosítottak, miként a swirl flap szelepeken is, az valóban problémás volt - hajlamos volt letörni a rezonanciától (valahol 200 ekm után) ezért sokan a későbbi modellekben is kiszedik és ledugózzák. Sajna így alul veszt egy kis nyomatékot, de 2000/p felett már semmi hatása.
Én is agyaltam rajta anno, hogy kiváltom, de szemre akkor még teljesen épnek tűnt, és az enyémben már az erősebb kivitelű szelepek vannak, ezekre nem jellemző a törés.
De most, hogy megvan a másik autó, lehet ehhez is hozzányúlni (meg talán időszerű is)
Azt tervezem, hogy koromszűrő, kat, egr, egr termosztát, swirl flap ki, szoftveresen kiütni mind, mert ezekkel az említett xarokkal ált. 200e körül kezdődnek a bajok, és én 170-nél tartok. Megelőző kiherülés
Aki csinálja, azt mondja, hogy csak ettől kap a verda 10-15 lovat pluszba, és sokkal jobb lesz a gázreakciója, és 1 literrel is kevesebbet ehet...
teljesen más az oka
Mentem 40kilométert és ugyanaz a tünet.
-Elsö 10 kilométer jolmegy utánna bemelegszik vagy mi a f....szom,de gurulok 3500 ford 40-45 tel 4 esben,ráhuzom és hörög és alig gyorsul talán még lassul is kicsit pár másodperc 5-8 és mintha picsán rugták volna ugy kilö.Városban nagyon szar vele menni vagy 4000 fodulat fölött kell használni.
Költöttem már rá eleget éssemmi nem változik,Ma beinditásnál 3hengerrel indult,lehuztam a fisát kicsit és beindult a negyedikis.
Unom már hogy ha szerelönél van akkor dicséri hogy 14 es a nyomás minden hengerben.Mikor meg használnám egy hét után 3 hengerezik,és nem ugy gyorsulmint más motorok egyenletesen hanem ez a hüje hörgés és tétovázás van.Jövöre eladom.
Venyim - Tiszasas 127km 1h36p
Tiszasas - Venyim 127km 59p
Az egér miatt persze ebben is retek van, ezt be is fotóztam, mikor csináltam a turbót.
Az e46-ban meg a legelső e90-ekben volt még szűrő, aztán módosítottak, miként a swirl flap szelepeken is, az valóban problémás volt - hajlamos volt letörni a rezonanciától (valahol 200 ekm után) ezért sokan a későbbi modellekben is kiszedik és ledugózzák. Sajna így alul veszt egy kis nyomatékot, de 2000/p felett már semmi hatása.
Én is agyaltam rajta anno, hogy kiváltom, de szemre akkor még teljesen épnek tűnt, és az enyémben már az erősebb kivitelű szelepek vannak, ezekre nem jellemző a törés.
De most, hogy megvan a másik autó, lehet ehhez is hozzányúlni (meg talán időszerű is)
Azt tervezem, hogy koromszűrő, kat, egr, egr termosztát, swirl flap ki, szoftveresen kiütni mind, mert ezekkel az említett xarokkal ált. 200e körül kezdődnek a bajok, és én 170-nél tartok. Megelőző kiherülés
Aki csinálja, azt mondja, hogy csak ettől kap a verda 10-15 lovat pluszba, és sokkal jobb lesz a gázreakciója, és 1 literrel is kevesebbet ehet...
Az enyém is hibátlanul működik,tök jó lett. Délután én is megyek egyet vele.
Remélem jó lesz. Akkor a ragasztás is sikerült.