Benziüzemű motornál alapvető az erős gyújtószikra a teljes fordulat tartományban.Ha szikra gyenge,akkor vagy be se gyújt,vagy rosszul ég a keverék,durrog-csattog-rángat,minden baja lesz.Én nem véletlenül tettem minden hengerre külön trafót,két szikraközös gyertyákkal.Azóta nincs gondom a gyújtással.
Arni,a súbertúk milyen magasan vannak?Valószínű kicsit szegény a keverék,a szikrád meg gyenge,és ha hirtelen gázt adsz,azt már nem gyújtja be.Ellenőrizd a szikrát kékeslila az erős,fhér,piros màr gyenge.A Simóm is fehér szikrát ad,szivatóval pöccre indul,de ha visszatolom és elszegényül a keverék,azonnal leáll.És nem karbi hiba.
Sajnos látatlanban nem tudom, viszont a szerelőnek tudnia kéne mert ő tudja hogy mit csinált vele.
Nem ártana végignézni a gyertyakábeleket hogy nincsenek-e megsérülve-kidörzsölődve valahol, mivel esés volt ha jól emlékszem.
Sziasztok!
Azzal a kérdésemmel fordulok,hozzátok,hogy jelenleg a 600-as fzr-emben 12v 12ah 135indítóáramú aksi volt,és azt szeretném megtudni,hogy 12v 14ah 190-es indítóáramú jó-e bele?Válaszokat előre is köszönöm!
Az enyém is pont ugyanezt csinálta. Ábrus szérszedte a karbit, minden furatot kitisztított, minden szakadt gumigyűrűt kicserélt. Én ugyan használt, de még men lyukas membránokat tudtam szerezni. Az is belekerült. Azóta ( kb1 éve) egyszer se csinálta
Nem ártana végignézni a gyertyakábeleket hogy nincsenek-e megsérülve-kidörzsölődve valahol, mivel esés volt ha jól emlékszem.
A motort meg vissza kell vinni a szervizbe mert nem a semmiért fizettél.
Azzal a kérdésemmel fordulok,hozzátok,hogy jelenleg a 600-as fzr-emben 12v 12ah 135indítóáramú aksi volt,és azt szeretném megtudni,hogy 12v 14ah 190-es indítóáramú jó-e bele?Válaszokat előre is köszönöm!