Érdekelne a beszámoló, mivel az enyém most kapott egy használt, de neki új szivet, de ez nem megy annyira mint az előző. Agyalok a csipeltetésen, meg az adagoló előtöltésén is húzni kellene
Annyit tudok róla hogy dízelbolond már régóta, hobbi szinten kezdte piszkálni őket, aztán belehülyült teljesen. (pedig illene tudnia hogy a gázolaj az ördög és a kamionosok üzemanyaga, a kifinomult úriemberek min. 6 hengeres benzinessel járnak)
Majd holnap már többet tudok mondani.
Nálam a kuplung a szűk keresztmeccet, amiatt nem lehet teljesen "kinyitni".
Azt máshol is írják hogy a 110 lovasnak húzókuplungja van, azt 350Nm fölé nem célszerű vinni mert gyári tárcsával csúszni fog a kuplung, az enyémen viszont a benzinesnek a váltója van ami még ennyit sem bír ki kevlártárcsa nélkül. (én meg mégegyszer le nem vetetem a váltót)
Csip
Pözsó 307 fórumon üzemel a srác már régóta, onnan "ismerem".
406 fórumról többen vitték már hozzá az évek alatt és mindenki azt mondta hogy ugyan nem mennyezetig csempézett bemutatóteremben dolgozik de amit csinál az tényleg jó.
Ugyan itt helyben is csinálnak ilyet szintén "csak" egy garázsban de itt egyrészt drágább (50e) másrészt csak a programozást csinálja, míg ott csövezés, szelepelés, átalakítás és egyebek is mennek. (meg ismeri a Francia dízeleket mert főképp arra van ráállva)
Mlasnak: nemrég adta el a el a reszelt 406 kombiját és akart végre egy igazán jó és dinamikus autót, vett egy 330d-t ha jól tudom.
A membránokon fehér porszerü dolog van.Mivel mossam le mielött beteszem,sima vizzel?
Bocs a hüje kérdésekért
Majd holnap már többet tudok mondani.
Azt máshol is írják hogy a 110 lovasnak húzókuplungja van, azt 350Nm fölé nem célszerű vinni mert gyári tárcsával csúszni fog a kuplung, az enyémen viszont a benzinesnek a váltója van ami még ennyit sem bír ki kevlártárcsa nélkül. (én meg mégegyszer le nem vetetem a váltót)
Főleg hdi de mivel megélni a tdiből lehet így azzal is kell.
Pözsó 307 fórumon üzemel a srác már régóta, onnan "ismerem".
406 fórumról többen vitték már hozzá az évek alatt és mindenki azt mondta hogy ugyan nem mennyezetig csempézett bemutatóteremben dolgozik de amit csinál az tényleg jó.
Ugyan itt helyben is csinálnak ilyet szintén "csak" egy garázsban de itt egyrészt drágább (50e) másrészt csak a programozást csinálja, míg ott csövezés, szelepelés, átalakítás és egyebek is mennek. (meg ismeri a Francia dízeleket mert főképp arra van ráállva)
Mlasnak: nemrég adta el a el a reszelt 406 kombiját és akart végre egy igazán jó és dinamikus autót, vett egy 330d-t ha jól tudom.