Karcolásnak néztem.
Olyat külön biztos nem találsz de szerintem aki megérdemelten megveszi annak van otthon 500-asé, ami ugyanúgy jó rá és kb. 8 perc kicserélni.
Bontottan 5-10e körül szokták adni de én vagy vennék új Kínait az Ebayről vagy még inkább feltennék egy vákumos robogó pumpát amit nemrég linkeltem. (ezt én tettem fel nemsokkal az eladás előtt mert behalt az eredeti, ez volt a tarcsi)
Amúgy rohadtul CBR1000F-et (SC24) akartam venni az FZR helyett (kényelmesebb elöl-hátul, nagysztender, benzinóra, stb.) mert nagyon jó gép és nagyon tetszett már sok-sok éve, nem is nagyon akartam mást (bár vagy 50 kilóval nehezebb mint az FZR) de akkor amikor az FZR-t vettem 390-ért (2006 május) egy legalja CBR1000 550-600-alatt nem volt (a szebbek meg 750-től) így esélyem sem volt a 450-es kerettel ilyet nézegetni.
Még a ZZR1100 volt a térképen de arra ugyanaz volt érvényes mint a CBR-re. (az FZR-ek meg nem értettem hogy miért de sokkal olcsóbban mentek)
Volt a gyári váz és volt még egy aminek a végét levágták. Abból csináltam próbaképp egy nem túl igényes kombináltat az összedolgozott cbrfzr ülésidomhoz hogy mégis milyen lenne. (aztán mivel a végleges még nem készült el, így az maradt fent mert a gyárit közben elvitte pupu)
A piros festék a hegesztések miatt (épp ilyen volt kéznél) kellett alapozásnak hogy ne rohadjon, aztán akartam csinálni egy végleges normálisat ha megvannak a méretek.
Szóval ezért piros. (volt még pár rész ami nem volt kidolgozva véglegesre, azok sajnos már nem készültek el )
Sokallom.
Szerintem nem véletlenül nincs kép a belső térről, nem lepődnék meg ha szét lenne szakadva az ülés bal oldala és a kormány-váltógomb-pedálgumi háromszög is a lehasználtság jeleit mutatná. (gondolom az órája is tekert mint a legtöbbnek a piacon)
Valószínűleg autómosóba sosem vitték és a kárpitok is okádék állapotban lehetnek a hátsó részben, el tudom képzelni hogy mi mindent művelhettek a gyerekek ott hátul. (lefagyizták az ülést, belekenték a csokit, kiöntötték a teát, stb.)
Szóval én erősen alkudnám az árat.
Idén lesz 5.
De a motor a gyerekkel ellentétben nem kér enni. Egy ideje már törekszek arra hogy akkor vásároljak amikor jó áron tudok jó portékát venni. Mert amikor beüt a szar akkor csak a gagyi marad drága pénzért.
Olyat külön biztos nem találsz de szerintem aki megérdemelten megveszi annak van otthon 500-asé, ami ugyanúgy jó rá és kb. 8 perc kicserélni.
Bontottan 5-10e körül szokták adni de én vagy vennék új Kínait az Ebayről vagy még inkább feltennék egy vákumos robogó pumpát amit nemrég linkeltem. (ezt én tettem fel nemsokkal az eladás előtt mert behalt az eredeti, ez volt a tarcsi)
Még a ZZR1100 volt a térképen de arra ugyanaz volt érvényes mint a CBR-re. (az FZR-ek meg nem értettem hogy miért de sokkal olcsóbban mentek)
ha igen, honnét szerezzek? Van esetleg nektek?
Komplett AC drága? Esetleg valakinek? e-bayen 90 e Ft-ért is van
A piros festék a hegesztések miatt (épp ilyen volt kéznél) kellett alapozásnak hogy ne rohadjon, aztán akartam csinálni egy végleges normálisat ha megvannak a méretek.
Szóval ezért piros. (volt még pár rész ami nem volt kidolgozva véglegesre, azok sajnos már nem készültek el )
egyedi segédváz kellett, és mivel nem látszik doszt elég az alapozó
lefordítottam a tankot. kattintottam egy RUN-t és spriccolt min áállaat.
Szerintem nem véletlenül nincs kép a belső térről, nem lepődnék meg ha szét lenne szakadva az ülés bal oldala és a kormány-váltógomb-pedálgumi háromszög is a lehasználtság jeleit mutatná. (gondolom az órája is tekert mint a legtöbbnek a piacon)
Valószínűleg autómosóba sosem vitték és a kárpitok is okádék állapotban lehetnek a hátsó részben, el tudom képzelni hogy mi mindent művelhettek a gyerekek ott hátul. (lefagyizták az ülést, belekenték a csokit, kiöntötték a teát, stb.)
Szóval én erősen alkudnám az árat.
De a motor a gyerekkel ellentétben nem kér enni. Egy ideje már törekszek arra hogy akkor vásároljak amikor jó áron tudok jó portékát venni. Mert amikor beüt a szar akkor csak a gagyi marad drága pénzért.