Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Reggelt
ac gumi akad mert van vagy 3 rossz csak túrni kell
jó reggelt
Jó reggelt!
Tudom, de ez egy exupról jött. (a fémházasban meg az elektronika döglik meg és nem is mindegyiket lehet szétszedni, bár attól még nem gyullad ki a motor)
Csak halkan jegyezném meg hogy az FZ750-n levő is műanyag, és hasonlóan jártam vele.
Type: mechanical carburetor
Biztos? Ez is injektorosra való...

Snoopynak rendbeszedjük a gépet.
Sajnos az ac júl 10 és júl 31 között jön majd meg.
Holnap megnézem a gyári gumi tartóját mert eredetileg olyan ac volt rajta amit rendeltél.
Ami most van fent az exupé de mivel a felfogatása teljesen más volt, ezért kellett a hiltiszalagos megoldás.
Vagy itt lesz még valahol a motorcuccok között, vagy pupunál van az elvitt alkatrészhalomban.
Pfff.....ilyet még nem láttam. Csövet kirepedni már igen de AC-t eltörni még nem.
Itt is látszik hogy a régi még fémből volt, mert abban kérem volt még anyag! Az exup féle könnyített műanyag hülyeség meg épp csak 15-20 évet bírt és lehet is kidobni! (ezek a modern sz&rok)
azért megnézheted. ha a 2 ac-ból összejön 1 jó, akkor lesz a fórumnak egy tartalékja.
Akkor nem túrom szét holnap a dobozokat
megrendelve. köszönöm!
Na, próbálom érthetően.
Ez azért van/volt mert gyerekkorom óta ezekbe voltam beleesve, ezek meg akkoriban is nehezek voltak. (említettem már hogy 86-ban az én műanyag Pelikán (ha emlékszel még rá: drága nyugati berendezett műanyag) tolltartómban egy BMW K100-as (LT azaz teljes idomos ) képét nézegettem Sabrina mellei helyett és GSX-GPZ-CBR STB. poszterek voltak kiragasztgatva a szobámban.
Aztán megvettem az FZR-t, ami sajnos nem volt már gyári de én örültem neki. Akkor még az asszony is jött velem motorozni de néha nyavalygott a sportos ülés miatt. (megértem, qrvakényelmetlen)
Ekkor jött az alakítás ami már egész jó kompromisszum volt de még mindig nem volt elég kényelmes. (nekem jó volt )
Jó, legyen kényelmes túragép, úgysem száguldozok már... jött a GW amit már tényleg élvezett hátul. (aztán jött a volt gazdája és jól megvette)
Helyette lett a GTR ami hasonló de modernebb, azaz túragép. (kikötés: hátul is kényelmesnek kell lennie)
A baj az hogy közben az asszony leszokott a motorról, amióta a GTR van még egyszer sem ült fel. (a szája még jár hogy majd jön de gyanítom hogy ez már nem is fog változni )
Szóval vettem egy behemót túragépet amit csak én használok.
Igen, hagynom kellett volna az FZR-t, simán ellettem volna vele és még egy rakás lé is megmaradt volna. (a nejem erőlködött hogy de nem jó rajta ülni, adjuk el)
Ha egy személyben gondolkodom akkor jobb lenne egy könnyebb gép de nem akarok már megint adni-venni, elég volt.
Ez olyan mint a gyári, ez jó.
Ez elvileg már megfelelne.
Ez 10 báros, ez nagyon sok (0,1-0,3 bár lehet a max. nyomás) injektoros gépekhez való. (de azok is 3-4 báron dolgoznak)
Tol annyit.
Vákumot meg az egyik szinkroncsatlakozóról lehetne levenni. (a karbi alatti fém szívócsőben van egy 6-os csavar, onnan)
ez még hasonlít is link
vagy ez?
link
van valami nyomáskapcsoló féle az ac-ban? VAgy akár egy ilyen is jó lehet? link
ilyenre gondolsz?
és ez tol annyit? honnét kell hozzá vákumot szerezni?