Még nemtom mennyi a vége azt majd új gumikon ezekbe már nem sok van és a hátsó már 3x javítva. 13000km van bennük első most kopott el a hátsó még jó kb 2000km ig.
Még gondolkodtam is hogy lemossam-e a motort mert poros meg itt-ott olajsaras is, ha már viszem holnap és úgyis abban fog turkálni akkor le kéne. De aztán lebeszéltem magam mert nem olyan rossz az.
Hát csak megcsináltam.
Túl szűk volt a keresztmeccet. Mielőtt elindultam járt egy darabig de nem volt semmi gond.
Mire hazajöttem (oda-vissza ~10 km) már melegebb volt az olaj és mire hazaértem, felnyitva a motorháztetőt kissé ledermedtem. A nívópálcát megemelve kitolt vagy 1,5-2L olajat, kb. úgy nézett ki a motor mintha ráöntöttem volna egy vödör kátrányt. Gyorsan lemostam, aztán alámenve láttam hogy mostanában nem lesz gond a korrózióval, mert még a hátsó lengőkarokról is csepegett az olaj. (lemosva azok is)
Dízelnél meg a kartergáz olaja keveredve az egr kip.gázával olyan kátrányt képez mint amit kivakartattam a szívósorból és a szelepszárak mellől. (szóval jó az a leválasztó, csak nagyobb áteresztőképességűt kell csinálnom)
(mielőtt baromira megnyugodnál hogy jó, a tiédben van kartergázszűrő: láttam a kollégám tefajta BMW-jének a műanyag szívósorát amikor behozta a melóhelyre kimosni, az is tele volt olajos retyóval és akkor hajította ki belőle a letöredező pillangószelepeket is )
Hát csak megcsináltam.
Mire hazajöttem (oda-vissza ~10 km) már melegebb volt az olaj és mire hazaértem, felnyitva a motorháztetőt kissé ledermedtem. A nívópálcát megemelve kitolt vagy 1,5-2L olajat, kb. úgy nézett ki a motor mintha ráöntöttem volna egy vödör kátrányt. Gyorsan lemostam, aztán alámenve láttam hogy mostanában nem lesz gond a korrózióval, mert még a hátsó lengőkarokról is csepegett az olaj. (lemosva azok is)
Dízelnél meg a kartergáz olaja keveredve az egr kip.gázával olyan kátrányt képez mint amit kivakartattam a szívósorból és a szelepszárak mellől. (szóval jó az a leválasztó, csak nagyobb áteresztőképességűt kell csinálnom)
(mielőtt baromira megnyugodnál hogy jó, a tiédben van kartergázszűrő: láttam a kollégám tefajta BMW-jének a műanyag szívósorát amikor behozta a melóhelyre kimosni, az is tele volt olajos retyóval és akkor hajította ki belőle a letöredező pillangószelepeket is )
- sztem D motornál nem sok értelme van, abba úgyis olaj megy
Én is dolgoztam, győőőnyörű Garmin tartót csináltam a motorra
Ugyanitt egy FZR 500 is.
70/6321-829
Te ilyen arabus vagyol?