Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még nemtom mennyi a vége azt majd új gumikon ezekbe már nem sok van és a hátsó már 3x javítva. 13000km van bennük első most kopott el a hátsó még jó kb 2000km ig.
Akkor már gyorsabb vagy Rossinál?
nagyon állat lett a 17-38 as áttétel Minimálisan érezni a lomhaságot pl 6.előzésnél de nem annyira vészes.
Ha tiszta edénybe engeded akkor persze.
Olajszűrőnél elkezdett folyni az olajam. Van benne 2000km nem akarom kidobni leengedem utána még visszanyomhatom gond nélkül nem?
Még gondolkodtam is hogy lemossam-e a motort mert poros meg itt-ott olajsaras is, ha már viszem holnap és úgyis abban fog turkálni akkor le kéne. De aztán lebeszéltem magam mert nem olyan rossz az.
Hát csak megcsináltam.
1. 150km/h 6. 50 1600-1700 nagyon baba lett. fogyasztás teszt jövőhéten.
Túl szűk volt a keresztmeccet. Mielőtt elindultam járt egy darabig de nem volt semmi gond.
Mire hazajöttem (oda-vissza ~10 km) már melegebb volt az olaj és mire hazaértem, felnyitva a motorháztetőt kissé ledermedtem. A nívópálcát megemelve kitolt vagy 1,5-2L olajat, kb. úgy nézett ki a motor mintha ráöntöttem volna egy vödör kátrányt. Gyorsan lemostam, aztán alámenve láttam hogy mostanában nem lesz gond a korrózióval, mert még a hátsó lengőkarokról is csepegett az olaj. (lemosva azok is)
Dízelnél meg a kartergáz olaja keveredve az egr kip.gázával olyan kátrányt képez mint amit kivakartattam a szívósorból és a szelepszárak mellől. (szóval jó az a leválasztó, csak nagyobb áteresztőképességűt kell csinálnom)
(mielőtt baromira megnyugodnál hogy jó, a tiédben van kartergázszűrő: láttam a kollégám tefajta BMW-jének a műanyag szívósorát amikor behozta a melóhelyre kimosni, az is tele volt olajos retyóval és akkor hajította ki belőle a letöredező pillangószelepeket is )
meséjj, mit qrtál el? Egy olyan leválasztó izé nem lehet ürdöngösség
- sztem D motornál nem sok értelme van, abba úgyis olaj megy

Én is dolgoztam, győőőnyörű Garmin tartót csináltam a motorra
Kúúler jó, kartergáz leválasztó a garázs legtávolabbi sarkába hajítva. (két óra motormosás és -2L motorolaj)
Guliver csere érdekel.
azon csak a piócásember segíthet Továbbá javaslom bekenni pipamocsokkal!
Becsipödött a derekom
FZR 600 3HE Bontódik.
Ugyanitt egy FZR 500 is.

70/6321-829
Így leszaladt gumikkal, törött első sárvédővel tud kb 80-at, hogy hozzon valami hasznot is....
Kúúúler fent, minden cső és kartergáz leválasztó bekötve, pár perc múlva indítok. (próbakör az Aldiba)
Ha lennék fészen ezt lálykolném.
Te mit hajolgatol
Te ilyen arabus vagyol?
itt a biznic. (vagy nem )
Ipari púder,egyfajta síkpor,gumigyártáskor használják hogy ne dörzsölje ki a gumit a présszerszám.Elvileg vízzel mosható.
Megyeget :)