József, ön nagyon szűkszavú a tuningot illetően... (azon túl, hogy nem néztél be hozzám, itt voltál 20 km-re )
A turbó nyomást eddig mi szabályozta 1 bárra? (mert most már a szelep ugye, 1,1re)
Az első füstöléshez semmi köze a "kopott fejeknek" egyszerűen elértétek a füsthatár nevű dolgot magyarul több anyag ment be, mint ami el tud égni adott rendelkezésre álló levegőben. A D tuning MINDIG a bejuttatható levegőtől függ, mert az olajat könnyű növelni...
Szóval embered adott +0,1 bar-nyi levegőt, plusz beállította a még épp elégő max olajat hozzá.
Lehet hogy a szerelő úr úgy akart teljesítményt elérni hogy odatolta az összes naftát, ami nem rossz nagy(obb) fordulaton de lent meg belefullad a benzinbe. (de persze ez is csak egy elmélet a monitor mögül)
Szóval: 5 beszúrás (vagy nút ha jobban tetszik) van a tűn.
Hivatalosan fentről számítódik hogy hányadikban van (azaz az első a legfelső és így tovább) neked most az ötödikben van, ez azt jelenti hogy már egy kis súber emelkedésre is megindul a benzin a szívócsőbe. Úgy tűnik hogy ez sok, ezért próbáld meg a harmadikba tenni (azaz középre) és próbáld meg úgy.
(azt is számold meg hogy a keverékcsavarok hány fordulatra vannak kitekerve)
A trafo miatt lehet hogy ha egy hetet áll a motor akkor beköpi a gyertyát indulésnál?vagyis 3 hengerrelindul.Mult vasárnap a kettes henger nem indult,kicseréltem a gyertyát.Azota nem inditottam be,ma az eggyes nem indult be lehuztam rola a fisát hogy távolabbrol kapja a szikrát ez általában beválik ilyenkor beindul lassan a gyertya.
Kb. korunkbeli srác (aki ma reggel vszeg bal lábbal kelt de aztán helyrejött ) autószereléssel foglalkozik, jelenleg otthon a garázsban de mondta hogy már készül a műhely ott a közelben. (épp egy Mazda 3-ast fél motorját szedte ki de volt ott Ford Kuga is)
Otthon van a diagnosztikában, itt is volt turbónyomás mérés, aztán rátűzve a laptop és élőadatos teszt. ("3-4-5-ben padlózd le a két hülye biciklis után" "ne vedd el, nem nagy kanyar belefér" mindez vagy 130-nál a tiszasasi bevezetőn )
Utána program piszkálás fél órán át, majd teszt.
Elkövette azt a hibát hogy fentről jöttünk lefele, állat módon ment az autó csak épp nem lehetett látni mögötte. (kopottak már a befecskendező fejek)
Aztán vett el a naftából fokozatosan (gyengébb is lett) és elértük a "padlóra lent pici füst, aztán semmi" értéket. (jobban tetszett az első setup )
A turbónyomást megemelte 1 bárról 1,1-re (betett egy állítható szelepet.) és ezzel lett meg a mostani eredmény.
Jelentősen jobb min volt (5-ben 110-nél eddig megtorpant és csak mászott, most meg még padló sem kell és megindul rendesen) bár ott a hegyvidéki üzemmódot nem tudtam kipróbálni.
40 volt a programozás és 5e a szelep.
Úgy tűnt hogy tudja mit csinál.
Még annyi hogy mikor mondtam hogy vezesse ő, mert ő tudja hogy mennyire kéne mennie: "az nem jó mert a reszelt 330d-vel járok mindennap, ahhoz meg szinte minden gyengén megy"
A turbó nyomást eddig mi szabályozta 1 bárra? (mert most már a szelep ugye, 1,1re)
Az első füstöléshez semmi köze a "kopott fejeknek" egyszerűen elértétek a füsthatár nevű dolgot magyarul több anyag ment be, mint ami el tud égni adott rendelkezésre álló levegőben. A D tuning MINDIG a bejuttatható levegőtől függ, mert az olajat könnyű növelni...
Szóval embered adott +0,1 bar-nyi levegőt, plusz beállította a még épp elégő max olajat hozzá.